Kirjoittaja Aihe: Dictator  (Luettu 28644 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Dictator
« Vastaus #20 : 17 Heinäkuu, 2008, 16:21:12 »
Hieno yritys ja varmasti tulee joskus uudelle yrittäjälle vielä hyödyksi.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

niemma-2

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
  • 27.095
Vs: Dictator
« Vastaus #21 : 17 Heinäkuu, 2008, 16:39:49 »
Noh pahus, ei voi sanoo että olis yritetty kovasti.

Chef

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 48
Vs: Dictator
« Vastaus #22 : 17 Heinäkuu, 2008, 16:53:40 »
Samaa mieltä olen kanssa, todella mielenkiintoinen yritys(toivottavasti ei tullut mahdottoman kalliiksi). Aivan uskomattomia nuo nykyajan akut ja moottorit kun tuollainenkin onnistuu.
The Bull, Nitro Blizzard, Kyosho Mini Cooper, Futaba 3PK

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #23 : 17 Heinäkuu, 2008, 23:22:33 »
Samaa mieltä olen kanssa, todella mielenkiintoinen yritys(toivottavasti ei tullut mahdottoman kalliiksi). Aivan uskomattomia nuo nykyajan akut ja moottorit kun tuollainenkin onnistuu.
Tehoa kyllä löyty ja se yllätti eniten ettei kiinalipot lämmenneet ollenkaan testeissä. Kiinanopari petti odotukset(100$). Muuten onnistunut testi. Pitäisi vain olla autokäyttöön suunniteltu nopari että kokeilu jatkuisi. Lähimpänä joku MGM 12032 - vaimikäseoli-nopari muttei rahat riitä...

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #24 : 04 Elokuu, 2008, 21:23:39 »
Laitoin bensakoneen kiinni. Tällä kertaa Zenoah 26cm3 FG Marderista. Käynnistettäessä huomaa että paljon kovemmat puristukset kun vähemmän ajetussa CY:n koneessa. Syy koneen vaihtoon oli että CY:n koneesta toinen kytkinpala oli kulunut jo ihan loppuun. Aiemmininkin ollut halu laittaa Zenoah. Tuli käytyä montullakin testailemassa. Tuossa koneessa on selkeesti parempi vääntö kun CY:ssä. Kaikki toimi muutenkin hienosti, lukuunottamatta vetokäynnistimen temppuilua. Sain jo orkkis korinkin halkeamaan että pitäsköhän toi jeepin koppakin jo maalata. Putkikehikkoa ei tule ainakaan bensaversioon, koska bensakone vei niin paljon tilaa auton peräpäästä.

Chef

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 48
Vs: Dictator
« Vastaus #25 : 05 Elokuu, 2008, 21:39:45 »
Joo kyllähän noissa moottoreissa pitäisi eroa olla. Kokeilin kanssa moottoria äsken käyntiin kun viimeksi tuli tosiaan ajettua jonkin aikaa kaasari irti. Tuntui ainakin nyt pelaavan.. Ei muuta kuin maalaat kanssa Jeepin korin valmiiksi.
The Bull, Nitro Blizzard, Kyosho Mini Cooper, Futaba 3PK

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Dictator
« Vastaus #26 : 05 Elokuu, 2008, 21:54:42 »
Nyt ongelmaksi muodostuu vaan saada yhtä näyttävän näkönen kun Chefin Red Bull -kori ;).

Ei taida muutenkaan putkikehikko (alumiininen) olla fiksu, koska menee jongalle ton painosessa autossa helposti.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

niemma-2

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
  • 27.095
Vs: Dictator
« Vastaus #27 : 08 Elokuu, 2008, 00:05:21 »
kyl ehkä 8mm umpitanko voi aluna kestää mut kyl se rautaa pitäs olla jo  :D
Tulee vaan pirusti turhaa painoa rautasella.
Voishan siihen rakentaa sillain että etulasi + muu hytistä pois ja tehdä putkikehikko siihenkohtaan joka menee runkoon asti.

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #28 : 18 Syyskuu, 2008, 21:15:18 »
Sähköistys kokeilu jatkuu: tuli tilattua CC:n Hydra HV-120 nopari. Pitäisi kestää 50V ja 120A. Vesijäähdytys täytyy vielä keksiä tuohon, mutta on jo pari ässää hihassa.  Jos ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan, voisin kokeilla Dictatoria sähköversiona kauden päätöskisoissa, jos vaan saan sydeemin toimimaan. Setuppi olisi: 250kv ISO ulkopyörijä, Hydra HV-120-nopari ja näitä ruokkisi 10S LiPot.

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Dictator
« Vastaus #29 : 18 Syyskuu, 2008, 21:57:57 »
Jos ei kenelläkään ole mitään sitä vastaan, voisin kokeilla Dictatoria sähköversiona kauden päätöskisoissa, jos vaan saan sydeemin toimimaan.

Tuskimpa. Ja onhan tämän kauden loppuun sähköistys sallittuakin.
Uus sääntö bensaluokan suhteen alkaa ens kaudella.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Dictator
« Vastaus #30 : 18 Syyskuu, 2008, 22:13:46 »
Sähkönä vimppoihin kisoihin vaan, mielenkiinnolla varmasti moni tahtoisi "jättiläisen" rinteensä nähdä.
Kun kyseessä tuollaset tehot ja ruokintaa reilulla kauhalla, niin innokkaita katsojia löytyy. Saa nähdä
miten käy, mitenkäs tuon vesijäähdytyksen olet suunnitellut toteuttavan? Millainen tehoero suunnilleen
bensavehkeenä ja sähköllistettynä piilee?
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #31 : 25 Syyskuu, 2008, 19:22:45 »
Tuli aamulla haettua tullista uusi nopari. Muut viritykset olikin jo tehtynä: vesijäähy pumppuineen, akkutelineet ja moottori pukissaan. Töistä päästyäni juotin liittimet, ohjelmoin säädintä Castlelinkillä, vesiputket noparille, 10S akut kiinni ja vettä jäähdytykseen. Jännää. Virrat päälle ja säätimen kalibrointi. Auto lähtikin nätisti liikkeelle ja pelas niinkuin pitikin. 10S lipot antoi jo todella kivasti kyytiä eikä lämmöt nousseet ollenkaan. Jarruna toiminut 12,5% pakki oli ohan ok.
Sitten SE tapahtui TAAS: n. 10min ajelun jälkeen välähti ja savu karkas noparista. Ainoastaan moottori oli lämmin, ei kuuma. Nopari sekä akut pysyivät viileänä.
Taas kerran lupaan että tää auto pysyy bensavehkeenä.

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Dictator
« Vastaus #32 : 25 Syyskuu, 2008, 19:38:58 »
n. 10min ajelun jälkeen välähti ja savu karkas noparista.

Oliko tää ihan välttämätöntä? Eikös se foffisuoritus kestä keskimäärin alle 30 sekuntia ;D..
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Chef

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 48
Vs: Dictator
« Vastaus #33 : 25 Syyskuu, 2008, 20:53:24 »
Tuli aamulla haettua tullista uusi nopari. Muut viritykset olikin jo tehtynä: vesijäähy pumppuineen, akkutelineet ja moottori pukissaan. Töistä päästyäni juotin liittimet, ohjelmoin säädintä Castlelinkillä, vesiputket noparille, 10S akut kiinni ja vettä jäähdytykseen. Jännää. Virrat päälle ja säätimen kalibrointi. Auto lähtikin nätisti liikkeelle ja pelas niinkuin pitikin. 10S lipot antoi jo todella kivasti kyytiä eikä lämmöt nousseet ollenkaan. Jarruna toiminut 12,5% pakki oli ohan ok.
Sitten SE tapahtui TAAS: n. 10min ajelun jälkeen välähti ja savu karkas noparista. Ainoastaan moottori oli lämmin, ei kuuma. Nopari sekä akut pysyivät viileänä.
Taas kerran lupaan että tää auto pysyy bensavehkeenä.

Ei sulta yritystä ainakaan puutu  :)
The Bull, Nitro Blizzard, Kyosho Mini Cooper, Futaba 3PK

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #34 : 05 Maaliskuu, 2009, 23:03:21 »
Sähkölelut on riisuttu ja myös unohdettu tästä projektista. Tällä kilpaillaan tosissaan kaudella 2009 XL-Unlimitedissa.
Tänään tuli asenneltua uudet jarrut:http://www.rc-car-online-shop.de/lshop,showdetail,19467,e,1236286111-19738,carson.carson_tuning_alu_gasdevil.mi,s_054320,,Tshowrub--carson.carson_tuning_alu_gasdevil.mi,.htm
+ keskidiffille alupukit ja kytkimen laakerointilevy: http://www.rc-car-online-shop.de/lshop,showdetail,19467,e,1236286111-19738,carson.carson_tuning_alu_gasdevil.mi,y0946,,Tshowrub--carson.carson_tuning_alu_gasdevil.mi,.htm

Täytynee viikonloppuna haeskella säätöjä.
Hieno homma, kun tämäkin luokka tulee saamaan lisää haastajia(The Devil+Oberoth).

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: Dictator
« Vastaus #35 : 06 Maaliskuu, 2009, 17:57:17 »
luotettavuuden kannalta hyviä juttuja.
mites onko nivelvetarit eteen käyny  mielessä itse ajattelin tilata?
ja moottorinpukin kanssa.
Nothing´is faster than bullit watch out

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #36 : 06 Maaliskuu, 2009, 19:55:36 »
luotettavuuden kannalta hyviä juttuja.
mites onko nivelvetarit eteen käyny  mielessä itse ajattelin tilata?
ja moottorinpukin kanssa.

Nuo on ehkä joskus hankintalistalla. Ja on ne niin ihanan kalliitakin...

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: Dictator
« Vastaus #37 : 05 Toukokuu, 2009, 20:12:51 »
CY:n kone laitettu takaisin kiinni, kun tota Zenoahia en saanu enään säätöihin. CY:ssä on nyt 36mm mäntä-pytty-setti ja sitä myöden uusi iskukyky. Säädöt on jo muutenkin kohallaan Säkyläturnajaisia varten.

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Re: Dictator
« Vastaus #38 : 29 Maaliskuu, 2011, 17:49:32 »
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson