Tuli aamulla haettua tullista uusi nopari. Muut viritykset olikin jo tehtynä: vesijäähy pumppuineen, akkutelineet ja moottori pukissaan. Töistä päästyäni juotin liittimet, ohjelmoin säädintä Castlelinkillä, vesiputket noparille, 10S akut kiinni ja vettä jäähdytykseen. Jännää. Virrat päälle ja säätimen kalibrointi. Auto lähtikin nätisti liikkeelle ja pelas niinkuin pitikin. 10S lipot antoi jo todella kivasti kyytiä eikä lämmöt nousseet ollenkaan. Jarruna toiminut 12,5% pakki oli ohan ok.
Sitten SE tapahtui TAAS: n. 10min ajelun jälkeen välähti ja savu karkas noparista. Ainoastaan moottori oli lämmin, ei kuuma. Nopari sekä akut pysyivät viileänä.
Taas kerran lupaan että tää auto pysyy bensavehkeenä.