Kirjoittaja Aihe: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g  (Luettu 7503 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« : 11 Maaliskuu, 2014, 19:41:20 »
Lightweight II "Kevytrakenteinen II"



Speksit:
Akselit.................AX10 (XR10 modauksella)
Voimansiirto..........AX10
Kori.....................Omatekoinen
Runko..................Omatekoinen
Iskarit..................
Renkaat................V Productions Pnesh F21 "Dead Panther"
Nopari..................
Moottori...............
Servo...................
Akku.....................
Alalinkit.................Axial vakio muovilinkit (RTC)
Ylälinkit.................Kolmilinkit edessä/takana
Kardaanit...............Vakio Axial
Servo/akkuteline.....Hiilikuitunen


Päivystetty -11-03-14-
« Viimeksi muokattu: 25 Maaliskuu, 2014, 09:56:32 kirjoittanut Hadesbear »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #1 : 11 Maaliskuu, 2014, 20:01:31 »
Tosiaan tästä lähtee II-versio tekoon ja erona orginaaliin ainakin nämä:
- 1/18 mosan sijaan -> normi 540 harjaton
- pikkurenkaiden sijaan -> isommat kantopinta-alaltaan toimivammat esim. F21
- akkuna 3S 550 sijaan -> 3S 1000mAh
- etuakselissa XR10 modaus

Painotavoite on 1000-1499g välille, mutta 1500 tai enemmän EI SAA OLLA!
Tällä erää kaavottelussa vielä, mutta nopeella vilkasulla vain loota puuttuu...
Runkona tulee olemaan sama kun orkkiksessa ja linkistöt sun muut kans.

Päivittelen, kun tämä etenee.

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #2 : 12 Maaliskuu, 2014, 20:43:14 »
Alle 1500g Lightweight II -prokkis alotettu!


Tulipas kerättyä tähän autoon osia kasalle ja samalla katottua mitä vielä uupuu...
Iskareita vaille kaikki muut löytyy ja iskaritkin kolahtaa tod. huomenna postiluukkuun  :)


Painoa nyt 1371g + paneelit ja niiden ruuvit 17g + akseleiden ruuvit ja muut kiinnitysruuvit max. +80g.
+ iskarit 15g. Eli yli 1500g tämä ei nouse edes alkuunsa, joten katsotaan mitä aletaan tavottelee,
jahka saadaan auto ensikertaa kasatuksi. Autossa on siis XR10 kääntö, mutta diffit vakiot.


Kun iskarit saapuvat pääsee rakentamaan kokonaisuutta kasaan.

Mahdollisesti jo huomenna (iskarien saapuessa) laittelen tätäkin kasalle. Jonkin verran tarvii tilata aluruuveja ja muovimuttereita,
kun alkaa loppumaan. Anyway, kasaan saadaan kyllä ja lähtökohtaan, josta aletaan hieromaan paremmaksi. Tässä ideana on saada
540 mosasta enemmän tehoja irti -> isommille renkaille. Mottina 10.5t eli about rontti 4000kv. Renkaiksi kuvassa olevat, joten
tuolla lähtökohdalla alotellaan tätä!
« Viimeksi muokattu: 12 Maaliskuu, 2014, 21:01:43 kirjoittanut Hadesbear »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #3 : 21 Maaliskuu, 2014, 19:53:10 »
Tähän ei ollut kaikkia lootan rattaita, joten jäi siltäkin osin vajaaksi + muita pieniä. Ei kisaile huomenna, kenties Eastern Funissa kakkoskisassa.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #4 : 22 Maaliskuu, 2014, 08:37:00 »
Löyty! Nyt on osista koottu axuloota ja etuakseliin vaihdettu diffi+pinjoni, aiempi hankas todella pahasti...
Täten kova yritys 3 tunnin aikana saada kasaan ja ensitestit suoraan sit kisaan. Tästä lähdetään  :D

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #5 : 22 Maaliskuu, 2014, 19:40:46 »
Niin tuosta aamun "kasasta" rakentui auto, tosin 11.45 vasta valmistui, kun erinäisiä ongelmia 3,5 tunnin rakentelun aikana kohdattiin  ;D
Kaikki oli kuitenkin sen arvoista, koska sain toisen LW-auton kisaan ja rutkasti uutta analysoitavaa!


Lightweight II tositoimissa jaksolla kaksi. Kuva by: Skeidarutto, kiitos!


Runkona orkkis eli V Productions LW1401. Kisapainossa 1413g.


Lightweight -perhe.


Hieman kokoeroa vasemmalta alkaen: LW, LWII, Hadesbear.

Tosiaan aamulla tuli heräiltyä vähän seiskan jälkeen ja päätin kaivella laatikot, jos sattus löytyy osia. No kuin ihmeenkaupalla löytykin,
joten alottelin rakentamaan Lightweight II:sta tavoitteena päästä tänään kisaamaan. Paljon erinäisiä ongelmia, jotka johtui lopulta niinkin
yksinkertaisesta asiasta kuin kardaanikulma.. molemmat liian jyrkät ja kauhuskenaariona oli 2 rikkinäistä mottia tai noparia. No onneksi
ratkesi ja sain auton kasattua. Hieman "hehkullisesti" iskin 19kg hitecin autoon (eikä ole becciä), joten tästä kärsin ekoilla kahdella jaksolla.
1 jaksolta korkeintaan 30p enemmän ja 2 jaksolta jäi käteen 110, kun olisi "voinut" kävästä vaikka 250 porteillakin... Anyway, sijotukseen
eivät nämä jossittelut olisi muutosta tuoneet, mutta muutoksiahan tehtiin jo kesken kisan.

2 jakson jälkeen vedin hitecin hemmettiin ja iskin 6kg futaban. 110% käännöt ja loppukisan ajeli ilman ongelmia ja käänty riittosasti ja
vaikkei ole hirween hirween nopea, niin passaa tässä LW-perheessä kyllä! 3-jakso katkes 200p portille OMAAN HAUTAAN, kun muuan hades
teki siihen alkuun syvät urat ja muut kärsi sit perässä.. Nopeusjakso nosti hymyn, sillä "Paalupaikka" yhdessä Darra Cudan kanssa kertoi,
ettei tullut takkiin paljoa ja se on todella positiivinen juttu ja arvokas jaksopiste! 5-jakso meni hyvin ennen 200 porttia, jonne linja lievästi
jyrkkä ja kaatuessa ei kerennyt pakille, joten pläts... 6-jaksosta jäi käteen toinen jaksopiste ja tyytyväinen siitäkin.

Hieman pohdintaa/kehitystä tälle autolle:
- akkujen kesto todella heikkoa, pitää tutkia miksi. Samalla akulla hades ajaa helposti 3 jaksoa, tässä hyytyy jo 3 jaksolla (molemmissa samat motit ja noparit).
- vakiovälitykset (38) vaihtuu 36 & 43 settiin, joihin itse olen tottunut ja on jo hadesissa sekä LWI:ssä.
- hiilarirunko menee tuottoon, jahka 2-version piirrän
- ehkä bec hankintaan...
- hieman painotutkintaa, jos saatas se kivasti alle 1400g

Noilla lähdetään kehittämään LWII:sta. Ehdottomasti jousitus on tässä paljon LWI:stä parempi ja on etu, kun voi rakentaa kaksi autoa ja vertailla niitä.
Voi jopa olla, että teetän tähänkin tuon orkkisrungon (sama kun LWI), jotta voi sitten suoraan painon avulla vertailla käyttäytymistä. Kehitettävää riittää,
mutta mieli on korkealla ja tästä ei ole suunta kuin alaspäin, -kärpänen kuittaa-  ;D

Aih niin, vielä semmone juttu...


Historiallinen tilanne ---> LW:t kaksoisjohdossa (en hehkuta, totean vain)  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #6 : 22 Maaliskuu, 2014, 19:51:12 »
Kakkonen on ykkönen. Onnittelen upeasta ajosta. Eiköhän asiat muutu siinä vaiheessa, kun Alfred saadaan ajokuntoiseksi ja toden teolla kahinoihin ;).
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #7 : 22 Maaliskuu, 2014, 20:20:27 »
Kakkonen on ykkönen. Onnittelen upeasta ajosta. Eiköhän asiat muutu siinä vaiheessa, kun Alfred saadaan ajokuntoiseksi ja toden teolla kahinoihin ;).

Tämähän otti siis 2-sijan, EI VOITTOA, kun tuossa "kausien tilanne" on jo miinustettu tämä kisa ja kausitilanne jaksopisteiden mukaan.
Anyway, tätäkin rakennetaan ja tulee olemaan varmasti vähintään haastamassa/sekoittamassa pakkaa  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #8 : 22 Maaliskuu, 2014, 20:08:12 »
Kakkonen on ykkönen. Onnittelen upeasta ajosta. Eiköhän asiat muutu siinä vaiheessa, kun Alfred saadaan ajokuntoiseksi ja toden teolla kahinoihin ;).

Tämähän otti siis 2-sijan, EI VOITTOA, kun tuossa "kausien tilanne" on jo miinustettu tämä kisa ja kausitilanne jaksopisteiden mukaan.
Anyway, tätäkin rakennetaan ja tulee olemaan varmasti vähintään haastamassa/sekoittamassa pakkaa  :)

Positiivinen ongelma, kun ei tiedä millä autolla ajaisi Fincupissa :D.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #9 : 22 Maaliskuu, 2014, 20:40:50 »
Kakkonen on ykkönen. Onnittelen upeasta ajosta. Eiköhän asiat muutu siinä vaiheessa, kun Alfred saadaan ajokuntoiseksi ja toden teolla kahinoihin ;).

Tämähän otti siis 2-sijan, EI VOITTOA, kun tuossa "kausien tilanne" on jo miinustettu tämä kisa ja kausitilanne jaksopisteiden mukaan.
Anyway, tätäkin rakennetaan ja tulee olemaan varmasti vähintään haastamassa/sekoittamassa pakkaa  :)

Positiivinen ongelma, kun ei tiedä millä autolla ajaisi Fincupissa :D.

Totta, odotan jo innolla niitä radikaaleja ja antoisia taisteluja Alfredia vastaan, tulee olemaan hyvää kisaa alusta loppuun, kuten aikoinaan!  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1000-1499g
« Vastaus #10 : 24 Maaliskuu, 2014, 18:58:28 »
Tuli tähän ostettua tänään uusi runko eli LW1401, hiilariversio, kuten Lightweight I:ssä!
Se asentuu tähän, kun saan sen käsiini. Sitä ennen parannellaan ja kootaan auto uudelleen,
kun kisa-aamuna se tuli koottua nopeasti. Nyt on myös bec tähän, mutta katsotaan nyt
laitanko 19kg servon takasin vai annanko 6kg futtiksen hoitaa hommaa. Paljon kaikkea pientä
kehittelyä edessä ja siis tulevana vkloppuna säkylässä tällä kans tositestiä hiekalla parilla
eri rengasseoksella!  ;)

Tuota runkoa muuten saapi jokainen halukas ostaa suoraan Nordic Crawler Designilta:
http://www.nordiccrawlerdesign.com/index.html

Mainitset vain, että "sakun lightweight", niin tietää mistä kyse, eikä hintakaan ole paha!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #11 : 26 Maaliskuu, 2014, 22:13:01 »
Tähänkin jotain pieniä kokeiluun tulevia juttuja...


Uutta parempaa iskaria kokeiluun! Näissä ihan losin jouset eli säädettävissä jäykkyyksiä  ;)


Löytyy lyhyt ja pitkä vaihtoehto ja eri pehmosia! Lyhyt: pinkki, oranssi, punanen - pitkä: hopee, vihree, sininen.


Enemmänkin pöllin myyntikyoshosta osia eli pari HYVÄÄ vakkariservoo, vanteet, muovimutterit ja hexit.

Viikonloppuna kokeillaan autoa ihan Foff Cup GP1 jäljiltä + toisilla eri renkailla. Myös yhdet uudet
rengasaihiot odottaa lapojen tekoa. Noita uusia iskareita saatan myös kokeilla autossa, josko
ne asettus tähän ja luovuttas nuo nykyset III-versioon. Tarkoitus on saada autolle se "oma suunta",
johon sitä lähdetään kuljettamaan, eiköhän vklopun jälkeen ole taas paljon viisaampi  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #12 : 27 Maaliskuu, 2014, 21:44:37 »
Ei saatu tulevaan viikonloppuun vielä välityksiä vaihdeltua, mutta oikeelle sannalle mennää kummiski koklaa ja useilla renkailla!


TD:n valmistamia renkaita testataan myös tänä viikonloppuna!


Kooltaan juuri passelit LW-autoon ja halkaisijakin samoilla tietämillä. Isoin ero on kova kumipinta -vs- Pnesh.


Painoa TD renkailla ajokunnossa 1389g. Pnesh F21 = 1392g ja Pnesh F20 = 1260g.

Teknisesti auto on edelleen sama mitä debyyttikisassaan, mutta nyt pääsee testaamaan ilman sähkö(servo-ongelmia).
Välitykset on vakiot, mutta tarkoitus on haalia kasaan sekä rengastestiä eri seoksista, että yleisesti auton toimivuutta.
Riippuen eri tekijöistä voi olla, että ajelen sekä LA, että SU. Jos näin tapahtuu, niin muutamia erilaisia muutoksia voi
samalla testata ja kerätä arvokasta dataa talteen. Muunmuassa iskareiden jousia tullaan kokeilemaan erilaisia sekä eri
servoja.

Paljon on missä parantaa, mutta lähtökohdat kehittämiseen on jo olemassa!  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #13 : 29 Maaliskuu, 2014, 20:55:44 »
Myös tällä ajelin pikatestiä ja yritin saada rikki ja sainkin...

RIKKI:

- servon rattaat
- noparin liitin irtos
- toinen rungon kylkipala alaetulinkin kohdalta poikki


No, ensviikolla tulee uus LW1401-1 runko hiilarina, joten ei hätää!

Mitäs tästä päivästä jäi käteen?
Autossa ON jousitus! Se on päällimmäisin tunne, koska joustot toimii upeesti. Lisäksi, kun koneena ihan 540,
niin potkua on sen mukaan ja voi revittää huolella. Lisäksi uudet ostetut akut alkaa heräilee, kun kelit lämpenee
ja vauhtia löytyy todella kivasti. 2 tonnista akkua ajelin ja kokeilin jopa 4 eri rengasta! TD:n (en tiedä mallia)
sc-autossa ollut rengasseos otti pisimmän korren tänään. Pnesh F20 myös hyvä, mutta se jää sit LWIII autoon.
TD:n kanssa tehty diili, että tämä LW II etenee ainakin foff cup gp2:ssa TD-renkailla ja hyvä niin!

Autossa on potentiaalia, mutta vakiovälitys edessä/takana tuntuu ja näkyy ajossa. LWI:ssä etu-ja takavälit
upattu ja tuntuu uskomattomasti paremmalta. Tähän tulee se takavälitys uppi, mutta eteen ei vielä kerkee
ainakaan 2-kisaan. Toki vakkareillaki ajaa, mut vaatii erilaisen toimintatavan. Kokonaisuutena erittäin hyvä,
kun vielä saa becin (jota auto huusi testissä taas), niin alkaa kirjottaa.

Noiden kehitysten jälkeen tässä voi olla jopa LWI:stä parempi setti ja se on sillon jo aika sairaan hyvä!

Niin ja huomenna ajan 1-2 akullista lisätestiä, vaikka kylki onkin rikki, ei haittaa. Tämä auto tulee painoltaan
myös olemaan se "painavin" eli 1350-1499g välille. Aidolla 540 koneella ja noparikin 60A. Painoa, mutta hyvin
ja joustojen kannalta otollisesti.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Arttu Ahtiainen

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 552
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #14 : 30 Maaliskuu, 2014, 00:12:47 »
Tainnu jäädä tosiaan nimeämättä ne fillarit mutta täten kastamme ne renkaat TD07:si ... aamen
Voit ottaa miehen ulos BMW:stä, muttet BMW:tä miehestä !

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #15 : 30 Maaliskuu, 2014, 10:29:31 »

Ja tässähän ne ovat kuvassa keltasilla vantehilla TD07!

Näillä vielä tänään akullinen testiä juoksuhiekassa + pystysuorilla. Servo on vaihdettu,
mutta runko toki yhä poikki yhdestä tukipisteestä. Pystyi silti eileinkin ajamaan vielä
akullisen, joten jatketaan arvokkaan datan keräämistä vielä tänään.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #16 : 30 Maaliskuu, 2014, 20:32:54 »
LWII:lla ajettiin myös tänään yks akullinen, vaikka runko olikin kahdesta kohtaa halki...

Anyway, tässäkin on potentiaalia, mutta korjauslista jo tehty ja Foff Cupin tokaan kisaan auto saadaan jo siihen tikkiin,
että LWI:stä voidaan haastaa! BEC asentuu huomenna ja hiilarirunko tulee ensviikolla. TD07-renkailla jatketaan tässä.
Jousitus on kiitettävä ja vauhtia on tosi hyvin. Vielä kone vaihtuu 2 kisaa ajettuun samaan, joten tuoretta kiinni!

Erittäin hyvin mielin kohti FC14#2:sta!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #17 : 06 Huhtikuu, 2014, 21:15:23 »
LW II odottaa hiilarikylkipaloja, jotka on tehty ja tulee postissa parin päivän päästä. Eli styreeni sivuun ja kunnon matskua kiinni!
Samalla vaihtuu nopariks sama kun nyt, mut castlen becin kans. Lisäks uus motti (ajettu 2 kisaa) ja servoksi nopeempaa. Ne odotetut
päviitykset, joilla voi uhitella ihan kärkeä ja pääsee tälläkin viimein ajamaan!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #18 : 08 Huhtikuu, 2014, 21:09:02 »
Noniin! Vihdoin edistystä eli pidemmittä liirumeitta kuvia kansalle!


NCD:lta tuli toinen erä kylkipaloja eli kahteen autoon, joista ensimmäinen II-versio!
Orginaali 5mm styreeni sai täten siirtyä lepoon.


Kiinnitys etenee, vaikkakin hieman sai muutella kolmilinkkien pituuksia, jotta ovat hyvät.


Kiinnioleva 3 kisakautta ajettu kone vaihtu 3 kisaa ajettuun hadesin foffikoneeseen,
joten nyt riittää potkuakin hieman eri tavalla, kun miltein uutta alla!


Kuvassa oikealla. Enää hieman sähköjen sijoittamista ja auto on valmis lauantain kisaan!
+ paneelit ja muuta pientä, mutta ajossa ollaa ja runko KESTÄÄ!  ;)

Lisäksi autoon asentuu uusin etronix nopari (hadesista) + castlen bec + 25kv 0.08s 7,4v sävöx,
joten nyt on noi "kääntymispätkimiset" takana ja todellakin ISO PELKO, että LWII kaataa kaikki!
Jo kääntöongelmien aikana oli tiedossa, että tässä on potentiaalia. Nyt kun ongelmat on korjattu,
niin on todellakin luvassa kunnon Lightweight taistelua!  :D

++ saadaa XR10 kääntö vihdoin OIKEUKSIINSA!  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lightweight II [Axial+omatuotanto] 1250-1500g
« Vastaus #19 : 10 Huhtikuu, 2014, 22:39:06 »
Ai että, omalla tavalla tätä odottaa eniten tulevan vklopun mätössä!

Nyt on bec, 20kg servoo ja kaikkee kivaa. Paino asettu 1394g ja jousitus pelaa siinä painossa ihanteellisesti.
Tähän autoon on odotuksia kyllä ladottu, mutta saa nähdä mihin sitten ajot riittää. Huimasti autoja, mutta
kyllä 4-joukkoon pitäs tällä uhrautua, ellei syystä tai toisesta auto pelaa.

Nyt ollaan likellä, että tää auto ottaa LW-perheen parhaan sijan!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN