Kirjoittaja Aihe: Painkiller Jane  (Luettu 29937 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #60 : 28 Helmikuu, 2009, 10:05:33 »
Niinhän siinä kävi, että ei ne lifet koskaan saapuneet, saati kuulunut mitään.
Nyt sitten rahat takaisin ja vaihtoehto B ja C käytäntöön. Helltoy ja kumppanit
ottavat itselleen lipot, laatu rhinoa, mutta Jane päättää tukevasti pysyä valitsemallaan
tiellä! Luvassa on siis lifeä, ainoana kuskina taidan 100% sillä edetä  ;)

Kongin kanssa tutkin netin saloja ja löysin kuin löysinkin liikkeen, josta aitoja graupnereita.
Speksinä olisi seuraavanlainen setti janeen tulossa:

2x 6,6V - 4600mAh 30C/60C Life A123
...138A jatkuvaa
...276A piikkiä
...310g/akku

Tuommoset lähtee tilaukseen pikaisesti, toivotaan että löytävät tiensä tänne saakka.
Lifeillä jatketaan arvokkuuden nimissä!  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #61 : 02 Maaliskuu, 2009, 14:50:31 »
Tänään laittelin hieman suunnitelmaa teoriasta käytäntöön, eli: ideana kiinnittää pienikokoinen,
noin 120g painava lifeä -tukeva laturi Janen katon sisäpuolelle, niin että sekä Konkin pää tukee
laturinoloa siellä, mutta myös pari tarraa/niparia / muuta sopivaa tulevat laturin pitämään paikallaan.


E-Stationin 4A lataava laturi interkroidusti kattoon ja jokaisen jakson jälkeen taskussa oleva
kenttäpoweri on 5sek päässä latausvalmiudessa!


Kiinnitys tapahtuisi siis tähän tapaan, mutta johdotukset sullotaan nätimmin, ajallaan.


Tavoitteena tämä, joskin johdot edelleen hieman sirommin ja siistimmin.

Laturi siis kattoon kiinni ja johdotus suoraan valmiiksi akuille saakka, niin että oman suorituksensa jälkeen ei tarvi kuin
heittää auto maahan, napsauttaa kenttäpoweriin menevät hauenleuat rivakasti korista irti, kytkeä poweriin ja painaa play...
Tekemieni testien perusteella 13,2V 4600mAh lifeen menee tällä laturilla 4A latauksella 6min aikana 350-450mAh:ta. Riippuen
kauanko on mahdollisuuksia ladata, niin akku täyttyy. Kisatauolla (3 jakson jälkeen) voi paremmin ladata, sitten bantamin
parhaalla laturilla 9,9A virralla, joka kuljettaa 1000mAh:ta 6min 15sek ajassa ja akku on täynnä 14min kohdalla.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

matti.l

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #62 : 02 Maaliskuu, 2009, 21:26:59 »
Eikö paino olekaan pahasta, kun näillä kisataan? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?  ???

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #63 : 02 Maaliskuu, 2009, 21:30:10 »
Eikö paino olekaan pahasta, kun näillä kisataan? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?  ???

On se pahasta. Mutta merkitys on huomattavasti pienempi Unlimited luokissa kuin modissa.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #64 : 03 Maaliskuu, 2009, 00:05:16 »
Eikö paino olekaan pahasta, kun näillä kisataan? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?  ???

Laturihan on ainoastaan suoritusten aikana autossa. Ei akku siinä ole.
Eikä välttämättä laturikaan sitten kisoissa tuu olee tolla paikalla.
Riippuu varmaankin miten ehtii järkkäilee ja rakentaa radat kisatauolla.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #65 : 04 Maaliskuu, 2009, 18:59:58 »
Jep, eli kenttäpoweri ei todellakaan ole autossa kiinni suorituksen aikana, vaan
ainoastaan 100-120g painava pikkulaturi tullaan asentamaan auton sisäkattoon
piiloon, siten ettei sitä tarvitse edes ottaa pois, vaan painaa latauksen aloittamiseksi
start nappia. Johdot tulee piiloon hienosti, etteivät häiritse tai ole tiellä.

Kisatauolla (isommalla) vedetään sitten bantamin huippulaturi esille ja vierelle roiman Ah-määrän
omaava lyijyakku, josta 10A virralla suoraa latausta akkuihin ja 14 minuutissa saadaan akut täyteen!
Tuon pienemmän idea on toimiva nopeana hätävarana, sillä jo 3min ajassa saa lifeen 500mAh:ta,
joka voi olla ja onkin kullanarvoista lisäaikaa mestaruudessa kamppailtaessa ja onhan tämä touhu
lifejen ja laturien suhteen ihan omaa kivaa seikkailua  ;)

Toiset haluaa pysyä vakaissa ja tutuissa, itse tykkään kokeilla tämän harrastuksen suhteen mitä
radikaalimpia mahdollisuuksia  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #66 : 07 Maaliskuu, 2009, 17:44:53 »
Niinhän siinä kävi, että ei ne lifet koskaan saapuneet, saati kuulunut mitään.

Kyllähän sitä nyt mitään kuului ja on kuulunut. Ei vaan itse akkuja ole näkynyt. Itse aion edelleen saada LiFet maahan, mutta tällä hetkellä on ollut pakko ottaa käyttöön suunnitelma B ja kausi tullaan aloittamaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä LiPo-akuilla ja LiFe:t vaihtuvat käyttöön sitten myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 07 Maaliskuu, 2009, 22:40:17 kirjoittanut Penguin »
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #67 : 07 Maaliskuu, 2009, 20:08:46 »
Kyllä, hyvä korjaus!

Alkaa vaan deadline painaa päälle ja vaihtoehtoja on oltava, jos mielii aloittaa kausi
muiden kanssa samaan aikaan. Itse pongasin toisesta paikasta lifet ja tämän kuun
puolessa välissä alkaa niiden hankkiminen, toivotaan että sieltä onnistuu normaalisti.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #68 : 22 Maaliskuu, 2009, 09:25:32 »
Tämän auton kohdalla tilanne on se, että viikko sitten tilattiin 2x 13,2V 2300mAh 30/60C Lifeakut
ja niitä nyt odotellaan. Toivon mukaan saapuisivat tulevan viikon aikana, jotta pääsisi debytoimaan
Painkiller Janellakin Foff Cupin kauden 2009 ensimmäiseen osakilpailuun. Muutenhan auto onkin ihan
kasassa, moottori vielä Helltoyssa lainassa, mutta moottori kiinni, akut paikalleen ja ajamaan.

Street Classissa (Reaperissä) ja Modifiedissä (Mangustissa) huomatut Lifen ja Lipon väliset C-arvot
näkyivät hohtavan kirkkaasti, puollustaen lifen tehokkuutta, nimen nimellisessä merkityksessä  :)
Oletukset ovat siis korkealla, pidetään peukkuja metsässäkin, että akut saapuvat ja pääsee ajamaan  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #69 : 26 Maaliskuu, 2009, 20:46:21 »
Noniin, taas sivistyneessä maailmassa. Lifet siis tilattiin ja santaanassa oli aika kauan,
kunnes eräs kaunis päivä slide laittoi multimediaviestinä kuvan saapuneesta paketista!
Sieltähän sitten löytyi 2x 13,2V 2300mAh 30/60C lifeakut, jotka tänään latasin täyteen,
kun saavuin lomielle  ;)

Huomenna ensimmäinen koeajo pakalla: 13,2V 4600mAh 30/60C, siitä videoo ja lauantaina
ihan tositoimissa Foff Cup 2009 GP1 kilpailussa. Sinne lähdetään "debytoimaan" ja hakemaan
tuntumaan itse Rc Foff Finland Cupia varten.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #70 : 28 Maaliskuu, 2009, 07:38:12 »
Ensitestit 13,2V 4600mAh 30/60C pakalla takana ja mehevästihän se etenee! Lisäksi 4,8V vastarinakku
vaihtui samantien 6V akkuun ja jälleen saatiin autoa kääntymään paremmin. Hyvässä balanssissa ja innolla
odotan ensimmäistä kunnon kilpailua.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #71 : 29 Maaliskuu, 2009, 08:26:15 »
Ensimmäinen hiekalla ajettu kisa ja ylipäänsä ajot on nyt takana. Osallistuminen Foff Cup 2009 GP1:n
oli loistava ajankohta tuoda Painkiller Jane kilpailemaan. Tavoite oli sijoittua kolmen joukkoon ja siihen
pystyttiin (sija 2), omalla tavalla helpostikin ja jossittelujen lailla ei se voittokaan kauaksi jäänyt, mutta
tähän tulokseen ollaan enemmän kuin tyytyväisiä.

Lifet toimivat upeasti ja ylitehoa ei ole. Kilpailun jälkeen bashasin hetken ja lifet loppuivat siihen, joten
15min laskennallinen ajoaika piti prikuulleen paikkansa ja jälleen hyvä testi siitä mitä kannattaa jatkossa
tehdä, kun 3minuuttiin saa kuitenkin laturilla tungettua 500mAh akkuun, joten sitä kohti...  ;)

Juuri kisan videot pienennyksessä Painkiller Janen kohdalta, teen tarkan inspriktuurin jokaisesta jaksosta
ja jokaisen saa ladattua palvelimelta linkin takaa.

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #72 : 29 Maaliskuu, 2009, 11:15:30 »
Painkiller Jane - Foff Cup 2009 GP1 - Kangasala 28.3.2009
Kisakertoelma, pohdinnat, tekniikka ja sähköt?



Painkiller Jane - Jakso 1
Painkiller Janen ensimmäinen kosketus hiekkarinteeseen. Heti alussa niin hot shadowmainen reilumpi
kaasutus pisti poppoolle naurua  :D Ensimmäiseen kääntökurviin asti hieman hakuilua, sen jälkeen
kaasulla ylös, hieman hakien, mutta balanssissa sinne sitten hypättiin ja mahtava ensikosketus radalla.

Painkiller Jane - Jakso 2
Kilpailun toinen jakso oli allekirjoittaneen suunnittelema ja siihenkin lähdettiin myös räväkällä kaasulla.
Käännöt sujuivat vaivattomasti ja loppunousu ihan maaliin saakka onnistui paremmin kuin odotin! Auto
toimi koko jakson ajan pehmeästi ja lifet tarjosivat juuri tarpeellisen tehon.

Painkiller Jane - Jakso 3
Ensimmäinen savetusjakso, jossa meinasi käydä huonosti. Alun ajolinja osui suoraan möykkyyn, joka
heitti auton suoraan alas. Zarizi siinä taisi sanoa, että ota pakkia, mutta itsepäisesti lähdin kaartamaan
ja auton kääntyi - kaasulla yli tasanteen, keula nousten ja matka jatkui! Seuraavat merkit jäivätkin sitten
viimeisiksi, auto valui ennen kuin kuski ehti reagoida. Positiivistä oli kuitenkin se, että PJ sai toiseksi
parhaimmat pisteet, muutama pääsi pidemmälle, mutta otti tolpan, joten 190p radalta oli ok. Tavoite
oli 250p kohdalle, mutta tästä on hyvä jatkaa, auto kyllä menee, mutta kuski vaatii vielä harjoitusta  ;)

Painkiller Jane - Jakso 4
Oma paras suoritukseni koko kilpailusta! Alussa nousu, jossa toinen etupyörä singautti auton pahassa
kulmassa alas ja pakki oli riskinveroinen, toki jossitellen voisi laskea, että olisiko se mahtunut kääntymään,
jolloin olisi saanut 30vp vähemmän. Toisaalta se olisi voinut ajautua ohi, koska kääntö ei paras mahdollinen
ole, kun alamäkeen ajetaan, jolloin matka olisi voinut päättyä siihen. Peruutuksen jälkeen matka jatkui
hyvässä tahdissa, sain käännöksen kohdalla loistavan linjan, painoin kaasun pohjaan ja hyppien Konki
Gorillan jäätävän viileällä hermoilla Jane löysi tiensä ainoana autona tämän jäävuoren huipulle! Uskomaton
fiilis, hyppy ja tuuletus, suoritus joka jää muistoihin ainiaaksi!

Painkiller Jane - Jakso 5
Jakso viisi oli haastava liukkauden takia, muuten peruskauraa. Ensimmäisen nyppylän harjanteella auto
pääsi valumaan liikaa alas, jolloin linja seuraavalle nyppylälle vaikeentui. Pahemmin linja kuitenkin muuttui,
kun kolmannella nyppylällä linja osui hienoiseen valliin, josta auto singahti jo tekemättömään paikkaan.
Tässä meni kirjaimellisesti voitto, jos jossitella haluaa, vaikkakin voitto on aina monen jakson summa  ;)

Painkiller Jane - Jakso 6
Viimeisenä ajettiin nopeusjakso, jossa tuli poimittua turhasti kaksi merkkiä, joista 4s verran vihrepisteitä
aivan turhaa. Noh, tätä treenaten ja hieman erilaista on Painkiller Janella nopeutta ajaa kuin entisellä
Dark Crusherilla. Sen verran on pehmeämpää ja toimii paremmin, että paljon vaivattomammin voi kaasua
painaa. Nopeusjaksolla akut alkoivat myös olla lähellä tyhjyyttä, joten jatkossa välilataus 3 jakson välissä
tai aina kun ehtii, niin saadaan täys KERS-tehot käyttöön  ;D

Yhteenveto
Tavoite oli sijoittua kolmen joukkoon ja siihen pystyttiin. Kilpailussa oli mukana hermottoman kovia kilpailijoita
Helltoy, joka ei nyt toiminut 100%, Nightfall, uusi tulokas Kanttori upeilla suorituksilla ja kovaakin kovempi Bullit.
Tasoon nähden onnistunut debyytti isomman porukan kanssa. Sijoitus kolmas, 13p voimin voitto Kanttorista
ja 150 sisään voittajasta, joten missään mahdottomuuksissa ei liikuta, ottaen huomioon, että nyt ajettiin ihan
ensimmäistä kertaa ja ajamalla opitaan  :)  Ei teknisiä eikä sähköisiä ongelmia, auto toimi kuten piti, akkuja
tulen jatkossa välilataamaan / hetkilataamaan, jotta kapasiteetti saadaan pidettyä jokaisella jaksolla mahdollisimman
korkealla. 3min 10sek = 500mAh, joten muutamassakin minuutissa saa paljon aikaa, life...  ;)

Eipä siinä muuta, hyvin toimii ja pelittää. Seuraavat ajot sitten 4.4 Finland Cupin näytösajoissa, siellä testataan
muutaman radan kera auton toimivuutta ja harjoitellaan alkavaa Finland Cupia varten.

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #73 : 02 Huhtikuu, 2009, 18:48:40 »
Tällä lähdetään myös lauantaina kangasalla autoesittelyyn. Auto tulee myös ihan toimintaansa
eli ajamaan, koska teen kenttälataustestin montulla kenttäpowerista. Samalla vähän totuttelua
ajoon ylipäätään. Muuten autohan on timmissä kunnossa, perus ruuvikiristykset vielä ja sitten
havittelemaan hyvää debyytinjatkoa.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #74 : 04 Huhtikuu, 2009, 20:17:59 »
Autoesittely meni testaillessa ja Painkiller Jane yhdessä Konki Gorillan kanssa toimi todella hyvällä varmuudella.
Tekniikka pelittää, samoin radiolaitteet ja sähköiset puitteet, kaikki kunnossa. Nyt vaan kuskille testiä alle, niin
saadaan kokonainen paketti kokoon, hyvin fiiliksin säkylän kenraaliharjoituksiin!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #75 : 13 Huhtikuu, 2009, 20:47:18 »
Noniin, Painkiller Jane on lunastanut lupauksensa ja nappasi ensimmäinen kunnon voittonsa,
kukistamalla ensimmäisenä uudelleen kastetun Nightslayerin!


Konki Gorilla siirtyi tähän kisaan turvakaarien väliin ja niparilla varustettuun vyöhön  ;D


Tuttu taistelukaksikko, toisella uusi kuski, toisella uusi nimi, uusi aikakausi alkakoon!


Ensimmäinen jakso ja Jane on vauhdissa. Heti alussa otetaan riskiä ja pomput lennetään!


Auringon paahtaessa, korkkaa Painkiller Jane ensimmäisenä jakson 1 maalin upealla hypyllä!


Toisen jakson lopussa painetaan teholla ja KERS-voimalla, lifet kantavat yli harjujen!


Muut ihmetteli että Painkiller Jane kääntyy hyvin, kääntyy vai?  :D


Jälleen aloittamassa jaksoa ja ensimmäisenä ja lopulta ainoana korkkaa 300p porttejakin!


Viimeisen jakson alkua, virheetöntä ajoa, puhdas ja kaunis 350p.


Tämä nousu ja hyppy toivat Painkiller Janelle sen uran toisessa hiekalla ajetussa osakilpailussa voiton!


Videoita:

Foff Cup 2009 GP2 - Säkylä - Painkiller Jane - Jaksot 1-7 - Paras laatu!

Foff Cup 2009 GP2 - Säkylä - Painkiller Jane - Jaksot 1-7 - Movie Makerilla pienennetyt!

Siinä hiukan katseltavaa. Enempää en ehdi kirjoittamaan, kun pitää taas armeijaan rientää, mutta piakoin taas kirjotellaan!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #76 : 18 Huhtikuu, 2009, 06:56:49 »
Tähän autoon ei ole tullut muutoksia viimeisimmän foff cupin kilpailun. Akut on ladattu, muuten kaikki ennallaan.
Tavoite on sijoittua kolmen joukkoon, mutta katotaan miten kilpailu kehittyy pisteiden, paineiden ja taktiikan suhteen.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #77 : 19 Huhtikuu, 2009, 09:16:51 »
Huh huh, mitkä kisat! Jos viime kausi alkoi Unlimited EP:ssä kolmen kovan auton kera, niin tämä kausi
alkoi miltein kymmenen kovan auton kera, henkeäsalpaavaa, upeaa, kisamaista ja uskomattoman hienoa!

Painkiller Jane toimi läpi kisan hienosti paria asiaa lukuunottamatta. Kolmosjaksolla oli hiekkaa kardaanin
välissä sen verran, että hankas ja luulin että akut zippas, mutta hieman heiluteltiin ja taas mentiin. Vikalla
jaksolla hajos servo 210p kohdalle (voi myös olla vastarinakku zipannut) vielä en pistänyt vikapartiota
tarkastamaan asiaa. Onni onnettomuudessa, että sinne asti päästiin, kun Kanttorikin voitettiin hilpeän
pienellä 4p erolla  ;D Muuten auto balanssissa ja tehoja tarpeeksi, vastaa priimalleen vuoden 2006 tai
2007 Helltoyta, jolloin se oli maailman paras auto ajaa!

Pojat hoki taas, että Havialan Konepajan esikoisauto kääntyy hyvin, no kääntyhän se ihan mallikkaasti
ja piti oikeen tuunarinkin tulla muistelemaan, että mitä taikoja sitä on tehty entiseen autoonsa  :)

Kerrassaan upea kauden aloitus. Kakkossija reilun 100p päässä Helltoysta, joka ei sekään tavoittamattomissa
ollut, mutta Helltoyta ajaa kuski, joka ei ihan lastensarjassa aja, siellä on linjatietoa enemmän kuin kellään
muulla rc foffia ajavalla, enemmän kuin itse gurullakaan  ;)

Jep, laittelen tänään kisakuvia ja videookin jos ehdin, niihin sitten analyysiä ja jotain tekstiä. Tästä on
hyvä jatkaa, servo vain vaihtoon ja pari ostoon, jos vika edes servossa ja muuten auto on kisavalmis
jo säkylän kahteen kisaankin! Kiitos kilpakumppaneille tiukasta mittelöstä, jatketaan samaan malliin,
Unlimited EP:n kaudesta tulee todella kova ja se on jo viihdettä!  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #78 : 24 Huhtikuu, 2009, 23:14:22 »
Painkiller Jane lähtee FatPipe Cupin kolmanteen kilpailuun tasapisteistä Helltoyn kanssa.
Tavoite on voitto, joka jäi saamatta Rc Foff Finland Cupin debyyttikisasta. Kisa tulee olemaan
tiukka, kuskit ovat parhaimmistoa ja yksikin virhe ratkaisee.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Painkiller Jane
« Vastaus #79 : 25 Huhtikuu, 2009, 19:56:57 »

Painkiller Jane ensimmäisen jakson lopussa tiukan käännöksen uhrina, mutta kääntöhän toimii!


...ja ykkösjakson maaliin tyylillä, taidolla ja teholla! Auto toimii uskomattoman hyvin!


Heh, kakkosjakson teki -foff- ja heti alussa oli "tuunarimainen" paikka, joten panin heti
alussa kaasua peliin ja tässä siitä näytettä  :D  Videolta selvenee vielä paremmin.


Viidennellä jaksolla hypättiin reilun puolen metrin loikka, joka sai arvostusta.


Tätä luvassa finland cupissa? = juoksuhiekkaa!


Painkiller Jane pääsi kokemaan ensimmäisen kaatonsakin viimeisellä jaksolla, jossa
päästiin pitkälti koville pisteille, mutta tultiin kierien alas.


Tuli kokeiltua vikaa jaksoa sitten treeninä ja todettiin, että ajaahan sinne kevyestikin.

Painkiller Jane suoritti jälleen säkylässä sensaatiomaisen kilpailun, voittamalla helvetillisen kovan vastustajan
Helltoyn huikean 22p erolla! Kilpailu oli tiukkaa ja ero oli laellaan 4 jakson jälkeen, kun Helltoy johti juuri jakson
4 jälkeen 22p erolla  :D  Kilpailu oli heti ensimmäisen jakson jälkeen tiukkaa ja jatkui pitkälti kisan loppuun asti.
Suuria virheitä ei nähty, mutta omalta osalta pettymykseksi jäi jakso kaksi, jossa ylösnousussa oli niin paljon
hiekkapölyä, etten nähnyt ajaa jaksoa puhtaasti, vaan matka jäi kesken ennenaikaisesti. Toinen hienoinen
pettymys oli viimeinen jakso, joka jäi hieman kesken lopussa, mutta kaikesta huolimatta hienosti sujui sekin.

Muut jaksot menivät kuin unelma! Nopeusjakso puhtaasti ja eritoten kaksi viimeistä jaksoa, itsevarmuudella
ajettiin huikeat pisteet ja otettiin voitto 22p turvin ennen Helltoyta. Painkiller Jane ei ole vain kertaalleen
voittanut, se on totta, se on voittaja, se on Dark Crusherin tarinan uudelleen aloittaja!

Juttua ja videoita luvassa mahdollisimman pian.
« Viimeksi muokattu: 25 Huhtikuu, 2009, 20:10:18 kirjoittanut Dark Crusher »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN