Kirjoittaja Aihe: Orjatar - (K18)  (Luettu 36635 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Orjatar - (K18)
« : 09 Toukokuu, 2010, 13:41:58 »
Orjatar "Kuule käskyni ja tiedä paikkasi! - sillä se on lakini!"















Autotietoa
Nopari........................Castle Creation Mamba Max
Moottori......................BK Wanderer 6XL, 2500kv
Vastari........................Acoms Technisport 2,4Ghz pikkuvastari
Ohjain.........................Acoms Technisport 2,4Ghz DSSS
Akku...........................3S 4000mAh 25C LIPO, 4S 4600mAh 25C LIPO, 3-4S 2300mAh 30/60C LIFE
Servo..........................Bluebird
Renkaat.......................Maxx Paddle, V Productions Pnesh F06
Runko..........................Vakio
Liittimet.......................?
Kori.............................Vakio kori - Orjatar kisakori, Dark Crusher -08 kisakori
Iskarit.........................?
Spurri..........................?
Pinjoni.........................13
Diffit...........................Vakiot
Lukot..........................Ei lukkoja
Litkut..........................?
Paino..........................?
Maskotti......................?

Mittoja:
Wheelbase:............38,0cm
Pituus:...................51,5cm
Leveys:..................45,2cm (Pnesh F05 renkailla)
Korkeus:.................22,0cm (Orjatar korilla)



Tilastoja:
-
-
-

Kilpailuja yhteensä.......0
Voittoja.....................0
2-sijoituksia................0
3-sijoituksia................0
4-sijoituksia................0
5-sijoituksia................0
6-sijoituksia................0
7-sijoituksia................0
8-sijoituksia................0
9-sijoituksia................0
10-sijoituksia..............0
11-sijoituksia..............0
12-sijoituksia..............0
13-sijoituksia..............0
14-sijoituksia..............0
15-sijoituksia..............0



Päivitetty: 9.5.2010

« Viimeksi muokattu: 16 Toukokuu, 2010, 20:09:02 kirjoittanut Dark Crusher »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #1 : 09 Toukokuu, 2010, 14:11:48 »
Tuollanen kapistus tarttui montulta mukaan. Kyseessä kyoshopohjainen auto, joka vielä normimitoissaan.
Tästä on tarkoitus rakentaa Unlimited auto, muttei missään nimessä tälle Finland Cupin kaudelle, sillä alla
on jo helposti parempi auto = Korpisoturi ja sillä tulen kautta jatkamaan mahdollisesti loppuunasti.

Värkki on tällä erää rullaavassa kunnossa, moottorina wandererin 2500kv motti, jota ruokitaan alkuun 3S lipolla,
mutta mahdollisesti myöhemmin 4S lipolla tai lifellä. Nopariksi asettuu CC:n Mamba Max ja radioiksi tulee samat
mitä Hadesbearissa eli Acomsin 2,4. Servoksi asettuu toimintavarma bluebird 14kg metallivoimaservo. Korina tulee
alkuun olemaan vakiokori, joka on "Orjatar" -kisakori. Kori tullaan maalaamaan nimen mukaisesti, katsotaan mitä
saadaan sen suhteen aikaiseksi.. Jatkossa koriksi olisi tarkoitus asettaa Dark Crusherin -08 vuoden alukori,
joka sopii autoon suht hyvin paikalleen, pienten modausten ja uusien kiinnitysten jälkeen.

Auto on wb:ltä 38cm, joten siihen täytyy tehdä about 5cm pidennys. Pidennystä en kuitenkaan vielä ole tekemässä,
vaan se tulee sitten ajallaan, kokeillaan autoa vielä vakiona puulaakeissa. Pidennyksen jälkeen joko uusi kori tai DC:n
vanhan lievää pidennystä edestä tai takaa. Renkaiksi löytyy maxx paddlet, mutta kuvassa olevista vakiorenkaista
lähden rakentamaan uuden sukupolven valloitusta, eli V Productions tekee Pnesh F05 laparenkaat Unlimited luokkaan!

Semmoinen peli, katsotaan koska pääsee ajamaan ekat tyypit, takadiffi tulee tarkastaa ja sähköt irroitella CC:stä,
hieman akkupaikkaa rakentaa, korimaalia hakea ja semmoista. Muuten mukava pikkuprojekti, kenties johonkin finiin
toisi näytille ja kokeiluun, katsotaan, koskaan ei tiedä miten käy  :D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #2 : 10 Toukokuu, 2010, 17:19:27 »
Autoa hieman rakennettu ja kokeiltu..


BK Wanderer 2500kv harjaton motti kiinnitettynä. Pinjoni niin jumissa, ettei tuosta enää paremmaksi saa.


Nopariksi Castlen Mamba Max.


Akkuna 3S 25-35C 4000mAh akku, servona bluubirdi ja radiot nyt ensin 40 herz.


Vakiokorilla, vielä ilman maalauksia.


Laparenkaat alla, melko painavat, kun toisten vanne+renkaiden päälle laitetut (The Green Warningin renkaat lainassa).

ZT:n kanssa käytiin kangasalan hillstagella ajamassa, mutta omalta kohdalta ajot jäi lyhyeen. Auto ei kiivennyt 3m korkeammalle,
sillä se ei jaksanut kiivetä. Akun latasin eilen täyteen ja kennot olivat 3.9v silloin. Moottorin pitäisi olla kunnossa, mutta jostain
syystä ei tehoa ollut kuin parhaan Nikkoauton verran. Tänään käydään Havialan Konepajalta hakemassa toinen motti, jonka avulla
koitetaan selvittää onko nykyinen motti rikki vai johtuuko tehottomuus akusta. Servokin kait korkkasi tänään, ainakin jostain antaa
periksi, kun kääntö vetää itsensä ympäri, jatketaan kun saadaan osia alle.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #3 : 10 Toukokuu, 2010, 20:18:39 »
Nyt toinen motti haettu, samalla vastarinakku ja 4S lipo, joka tosin menettänyt jo parhaan puhtinsa.
Anyway, huomenna kokeillaan vielä vanhaa mottia 4S voimin + vastarinakku ja ellei sillä herää, niin
uutta mottia kokeiluun. Tavoite on saada auto liikkuvaksi torstaille.

Edit. epäilys nykyisen 3S 25C 4000mAh kunnosta vahvistettu, joten akku saattanee olla syyllinen.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #4 : 11 Toukokuu, 2010, 21:34:35 »
Noniin, tätäkin taas rakennettu ja niin hyvässä kuin huonossa merkissä. Tänään kokeilin uudella akulla autoa,
eli 3S väistyi 4S:n tieltä, samoin kokeiltiin uutta mottia. Alukoria eli foffimaisempaa koria jo soviteltiin paikalle,
komponenttien paikkoja muuteltiin ja nyt illalla asennettiin acomssin 2,4 radiot kiinni.


Tässä lähtökohta, eli kilkkeet alkuperäispaikoilla, joilla kokeiltiin auton toimivuutta.


Nopari, akku ja muut ihan niillä paikkeilla mihin mahtuu, hirveästi ei ylimääräistä tilaa olekaan.


Uusi moottori, kv 2000-2500 välillä, 5mm akseli ja se toivottu parannus, jos vika vanhassa motissa.


Myös vastarinakku hankittu, kiitos konepajan, nyt voidaan kuljettaa autoa mahdollisen 4S voimin.


Entinen motti kokeiltiin ajossa ja seurauksena savua ja vieläpä mambasta.. En ehtinyt näkemään oliko
savu johtojen sulamista, mutta kuumana kävi mamba, joten tämä motti saa SORONOOT nyt!


Vastarinakku ja 40 herzzit testiä varten kiinnitettynä vähän miten sattuu, mutta tukevasti.


Testikunnossa itse Green Warningin renkailla, joissa painoa paljon, eikä tehnyt hyvää.


Testit osoittivat, että 4S:n ei nykyinen motti toimi, joten motti vaihtoon. Samalla irroitin sivulevyt, koska
alumiininen foffikori vaatii niiden poistamista ja saadaan pienempi "mahapinta-alakin".


Tässä kyseiset sivulevyt, jotka suojaavat hiekanmenoa sisään, noh, poissa ovat ja pysyvät.


Vakiorenkaat, joista pikkupiikit pitäisi poistaa, jotta saa liimattua QD-rengasta paikalle.


Näistä Pnesh F03 pohjista leikataan monia lapoja Unlimited kokoon, eli omat renkaat teossa!


Dark Crusherin kori otetaan jälleen käyttöön. Luvassa on uudet lokarit ja värit, sekä maskotti!


Ensiasettelulta ei hassumpi, hitusen korkealla, mutta kun pidennys tulee saadaan koria alemmas.


Akkupaikka tuotti hitusen ongelman, kunnes sain aihion ja idean laittaa sen eteen ja korkealle.


Tähän rakentuu hyvä akkupaikka nyt lyhyelle autoversiolle ja saadaan autoon etupainoa.


Ja akku paikallaan! Hyvältä näyttää ja tukevasti pysyy, joten odotan ensiajoja innolla.


Vastarinakku antaa mahtavat powerit ja auto kääntyy hienosti, jatkokaapelilla pituutta alk. johdoille.


Alustavaa johtokiinnitystä 3S akun päälle, vastari tulossa akun päälle.


Postista hain paketin.


Sieltä löytyi acomssin 2,4 radiot, samat mitkä Hadesbearissa, joten alukorinkin saa nyt pätkimättä alle.

Semmoista tänään. Tosiaan alkuperäisellä kokoonpanolla ja 4S voimin mambasta/samalta seudulta tuli savua, joten
saa nähdä kauanko kestää... Maxx Paddlet eivät toimineet hyvin, koska Helltoyn alkuperäiset ja painoa on liikaa. Auto
ei noilla jaksa edetä yhtään mihinkään, mutta Pnesh F06 laparenkaat jo suunnittelussa. Kun asensin Pasilta saadun
moottorin ja samoilla 4S akuilla, niin homma toimi upeesti, hitusen isompaa pinjonia ja mikä tärkeintä MAMBA ei enää
lämmennyt, joten nyt autossa hyvä motti. Entinen otti liikaa ampeeria, joten mamba ei kestä, vaan vesittää homman
lämmöksi. Pikku hiljaa rakennellessa edistyy, huomenna jatkuu.

Huomenna kokeillaan 3S lipolla samaa mottia ja toivotaan sen toimivan (lipon), sitten voisi säästää autoa ajamalla
3S tehoin. Ellei riitä, niin 4S on sitten se, millä autoa ohjataan, mutta varmuudella vastarinakun tulen pitämään,
koska kääntyvyys on valttikortti, jota ei kannata hävittää hetkeksikään  ;)

Todettakoon vielä jälkeenpäin, että tuo entinen motti ei välttämättä ole rikki, muttei vain sovellu mamba maxille. Motti
vaatii tehokkaamman noparin, jotta saa käyttöönsä tarvittavan ampeerimäärän. Feigao taas toimii hitusen miedommalla,
joten jännityksellä odotan, että riittääkö 3S 4000mAh 25/35C lipo vai vaatiiko se sen 4S:n, huomenna ratkeaa!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #5 : 11 Toukokuu, 2010, 21:46:18 »
Todetaan vielä, että torstaiksi pitäisi saada rinteeseen, mutta sitä ennen pitäisi varmistaa 3S tehojen riittävyys,
ellei riitä, niin 4S kehiin. Sitten suuremmat ongelmat, eli kori pitäisi poistattaa tarroista, pohjamaalata ja maalata
auton omilla väreillä. Lisäksi pitäisi rakentaa historian ensimmäiset omatekoiset Unli laparenkaat, joten kiirettä pitää.
Voi olla, että kori jää "torsoksi" torstaille, sillä renkaat on pakko tehdä, koska Helltoyn eivät tuo hyvää onnea  ;D

Katotaan mitä keretään ja kuvia sitten lissää.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #6 : 12 Toukokuu, 2010, 11:16:46 »
Kokeilin tässä aamusta autoa 3S:n teholla ja pinjoni 14. Hitusen jää kaipaamaan vakiorenkailla lisää vauhtia,
en tiedä kasvaako juurikaan sitten esim. maxx paddleilla. Kokeilin ajoa vielä 18 pinjonilla, mutta terävän alkukiihdytyksen
jälkeen ei tunnu vauhti enää lisääntyvän, joten tiedä sitten kyykkääkö akku vai mikä, mutta vauhtia vielä tarvitaan.
Akkuhan on 4000mAh 25C ja maksimitkin 35C, joten voi olla ettei jaksa vaan..

Lähdin tuota 3S haavekuvaa toteuttamaan lähinnä siksi, että lämmöt saisi pidettyä alhaisina, mutta todellisuudessa
sen riittävyyden näkee/näkisi vasta rinteessä. Nopeudelle tuo vauhti on ainakin itselle optimaali, kun tanapohjassa voi
ajaa ja se riittää.

Nyt pistetään sitten kokeiluun homma 3S lifen kanssa. Löytyisi 7 kennoa 2300mAh 30/60C kennoja, niistä 4600mAh
30/60C 3S life koontaan. Ihan ei 4S:ää saa, ellei tee 4S 2300mAh 30/60C pakkaa, muttei taida ampeerit riittää...
Ellei lifelläkään saada hommaa toimimaan, niin sitten se rhinon 4S pakka löytää paikkansa auton keulasta. Kääntö
muuten heikkeni huomattavasti, kun eteen tuli painoa, mutta se on ns. pakkopaino, jos mielii edes haaveilla jyrkkien
nousujen läpivientiä näin aluksi. Lifeillä taas voisi painotustakin leikkiä, mutta katotaan mitä tapahtuu  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SLap

  • Hajalapa
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Orjatar
« Vastaus #7 : 12 Toukokuu, 2010, 12:10:56 »
Epäilen, että nopari kyykkää. Kun tuo ei ole 1/8 autoihin tarkoitettu nopari. Ja akkukin voi olla osallisena, koska moottori on XL kokoinen ja auto painaa sen 3-4kg ajokunnossa, eli isoja virtoja kulkee johdoissa. Voin ottaa tuon vanhan motin posteja vastaan  ::).
Traxxas Slash 2WD "Black Sheep"

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #8 : 12 Toukokuu, 2010, 13:06:43 »
Epäilen, että nopari kyykkää. Kun tuo ei ole 1/8 autoihin tarkoitettu nopari. Ja akkukin voi olla osallisena, koska moottori on XL kokoinen ja auto painaa sen 3-4kg ajokunnossa, eli isoja virtoja kulkee johdoissa. Voin ottaa tuon vanhan motin posteja vastaan  ::).

Mamba Max ei tässä tapauksessa ole kyykkäri, itse ajoin viime kaudella Painkiller Janea mamba maxilla
ja 4S lifeillä, autolla oli painoa 6,2kg... eli kyllä se mamba näitäkin vie, toki monsteri parempi, mutta tällä erää
ei mahdollista hankkia, joten virittäydytään maxin taajuudelle  ;)

Kohta kokeilemaan 3S lifellä, joskin vain 2300mAh versiona, siitä saa suorantiedon onko 4S mahkua pikkumahheilla.
Sitten kolvailemaan, jos kyykkii ja katotaan se 4600mAh versio.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Orjatar
« Vastaus #9 : 12 Toukokuu, 2010, 14:24:58 »
Epäilen, että nopari kyykkää. Kun tuo ei ole 1/8 autoihin tarkoitettu nopari. Ja akkukin voi olla osallisena, koska moottori on XL kokoinen ja auto painaa sen 3-4kg ajokunnossa, eli isoja virtoja kulkee johdoissa. Voin ottaa tuon vanhan motin posteja vastaan  ::).

Kun nopari "kyykkää", niin tulee savut ulos. Moottori ottaa virtaa riippumatta moottorin sietokyvystä. MM on täysin 1/8 autoon sopiva. Omassa unlissani oli MM pari vuotta. Paino oli yli 5.5kg ajokuntoisena, ja ajelin 4s lipoilla.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #10 : 12 Toukokuu, 2010, 15:38:27 »
Jepulista jepsilleen!

Kävin ajamassa 3S 2300mAh 30/60C lifepakalla ja huomasitteko lauseen alussa olevan sanan?
Tosiaan tuli ihan ajettua, koska 3S lifestä 9,9V (10,8V) sai enemmän tehoa kuin 3S 4000mAh 25/35C liposta.
Voi olla, että se lipo on mäsä, koska en ole vielä vanhaa mottia kokeillut toisella akulla, täten sekin täytyy
todentaa, mutta siitä huolimatta, vaikka vanha motti toimisi, ottaa se liikaa ampeeria maxin kestokyvylle.

Anyway, 3S life toimi sen verran hyvin, että sillä lähden huomenna kokeilemaan rinteenvalloitusta. Maxx Paddlet
saan lainaan havialasta, joten päästään kokeilemaan autoa ihan oikeilla laparenkailla. Omatekoiset odottavat
vielä sileennysvehkeitä ja koria en ala hutiloiden maalaamaan.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #11 : 13 Toukokuu, 2010, 07:18:52 »
Kävin kokeilemassa kangasalla autoa nykykokoonpanolla. Ajot suju ihan hyvin, mutta 3S 2300mAh life kesti vain 3min.
Pelkäsin, että mamba max hajosi, kun jo kerran savua laitellut, mutta akku oli tosiaan loppunut. Ihan 3S ei riittänyt
ihmeellisyyksiin, mutta pikkupystyt mentiin fiiliksellä. Nyt autossa 4S 4600mAh 25C/XC, joten ajoaikaa pitäisi olla lisää,
samoin toivottua pientä lisätehoa. Tämä päivä kertoo enemmän, katsotaan ja sen jälkeen videoo ja kuvaa julki...
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #12 : 13 Toukokuu, 2010, 22:32:07 »
Huh huh, ihan äimänkäkenä vielä...

Kisat meni paremmin kuin hyvin, sillä 2-sija napsahti, vaikka vastassa oli Asterix sekä Legenda II x2 kuskia
eli Pasi Ja Osku. Eiliseen verrattuna auto toimi ihan eri tavalla ja varmasti, kun pinjoniin heitin lukitetta. Sitä
ennen se irtos 2 kertaan, joten päätin korjata. Auto on mukava ajaa ja etua/treeniä saanut Routaneidosta,
jolla tulee kanssa ajaa kaasulla ja varoa nokannostoo.

Video just teossa kisasta, huomenna ja vkloppuna teen muita jo kuvattuja, kun ei kisojakaan. Onnistunut
debyytti ja ihan häkellyksissä edelleen, maskotti on raju ja piiskaa autoaan sellaiseen vireeseen, että näemme
sen ehkä jopa tällä kaudella Finland Cupissa...  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #13 : 13 Toukokuu, 2010, 22:47:31 »
Debyyttikisan video:
Orjatar - Ensipiiskaus

Video HD-laatua uudella kameralla!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #14 : 14 Toukokuu, 2010, 11:19:11 »
Ja ennen debyyttikisaa käytiin koeajamassa:
Ensikosketus Hiekkatasangolla
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar
« Vastaus #15 : 14 Toukokuu, 2010, 12:59:30 »
Vähän kuvia nykykuosista ja tulevaa..


Auto ajokuntoisena, DC:n vanha kori, Tuunarilta lainassa olevat renkaat sekä Orjatar maskotti.


Hitusen vinossa kori keulasta, mutta se ei olekaan vielä kiinni kuin oikealta puolelta, fiksaillaan..


Kokonaiskuva rauhallinen, symmetrisen simppeli vain väriä vailla.


Takaapäin auto on tälläinne. Maavaraa ei juurikaan ole, mutta jousto toimii siksi pehmeästi ja tulokset ovat hyviä.


Orjatar maskotti on vasta lämmitellyt ajopuuhissa, tositoimiin päästään vasta myöhemmin.

Nyt viikonlopuksi auto lähtee mukana ellivuoreen, jossa kori saa maalipintaa. Samalla mahdollisesti pari tarraa ja grafiikkaa
sekä auton julkistamistilaisuus kera maskotin  ;) Pidennys ei ole tulossa vielä hetkeen, vaan tällä kokoonpanolla jatketaan
vielä fiilistelyjä. Muutamia muutoksia komponenttien paikoille tulee tapahtumaan, mutta muuten alkaa auto olla tässä
kunnossa kisakelpoinen.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

-foff-

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 88
Vs: Orjatar
« Vastaus #16 : 14 Toukokuu, 2010, 20:14:31 »
...pitäskö laittaa K18 palstalle, on senverran härski toi kuski... ;D

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Orjatar - K18 tai omalla vastuulla
« Vastaus #17 : 14 Toukokuu, 2010, 21:46:35 »
Muutin hiukan otsikkoa. Korjatkoon DC normaaliksi, mutta oli pakko pistää noiden kuvien jälkeen ;D.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar - K18 tai omalla vastuulla
« Vastaus #18 : 14 Toukokuu, 2010, 22:31:20 »
Muutin hiukan otsikkoa. Korjatkoon DC normaaliksi, mutta oli pakko pistää noiden kuvien jälkeen ;D.

Eiköhän toi K18 ole ihan aiheesta, jos jo noista tuo "rajoitus" saadaan aikaiseksi,
niin odottakaapa auton virallista julkistamista  ;D Luvassa on rajallisen rajua menoa,
joten jatketaan nykyisen otsikon alaisuudessa  :D

Tänään kori pohjamaalattu ja yksi väri laitettu, huomenna homma jatkuu ja jos hyvin käy,
niin julkistaminen huomenna illalla, auton, maalatun korin ja mitä hauskimman maskotin kanssa  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Orjatar - K18 tai omalla vastuulla (mieluiten huoltajan seurassa)
« Vastaus #19 : 16 Toukokuu, 2010, 10:47:25 »
Vihdoin kori maalattu, tehty muutama pikkujuttu ja julkaisukuvat valmiina julkaistavaksi..


Tarrat poistettu, ensin tulikuumalla vedellä poistoa, sitten talttapäällä.


Pohjamaalaus alle, jotta päälle tulevalla maalilla on jotain kulumapintaa.


Maalattu kori!


Itse julkaisukuva, Orjatar auto kera rohkean ja paineettoman maskotin!


Musta-keltainen auto vanteineen tarjoavat agressiivisen värityksen.


Ohjaamon valloittaa upean kuvankaunis maskotti, joka ei jätä ketään kylmäksi.


Orjatar odottaa jo uusia orjuutettaviaan, suuriin ja dramaattisiin taistoihin!

Korimaalauksesta on luvassa vielä hieman videota, jossa kuvakuvalta korin rakennusta.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN