Päätin että renkaiksi tulee proline sand pawit. Seuraavaksi piti päättää mitä vanteet laittaisin autoon.
Koska luokan koko määräytyy renkaan, ei vanteen mukaan, päätin kokoeilla saada sand pawia isommalle vanteelle.
Vanteita mulla on käytännössä tällä hetkellä käyttämättöminä, revon, emaxxin, twin forcen, usa1 ja ek4 s2.
Tosin twinin ja ek4 vanteilla on laparenkaat ja revon vakkari renkaat.
emaxxin vanteella oleva sand paw (leveempi) vs. usa1 vanteella oleva sand paw.

Useiden kokeilujen jälkeen päätin, että laitan sand pawit emaxxin renkaille
a) koska vanteet on vapaana
b) koska hex on syvennyksessä - rengas lähempänä runkoa auttaa kääntöön
c) renkaista sai jollain asteikolla jopa scalemaiset

Emaxxin vakiorengas ei mene suoraan ek4 vakio ulostuloon ek4 paksun vetarin vuoksi,
ja vaikka emaxxin vanteen reikää suurentaisi, ei vannetta saisi mitenkään kiristettyä hexiä vasten.
Niinpä otin ulostulot twinistä ja siirsin ek4 takakardaanit eteen.
Twinin pitkät kardaanit laitoin taakse. Nyt toimii hienosti ja renkaan saa kunnolla kiristettyä.
Rengas saattaa ottaa vähän käännössä kiinni tukivarteen, joten saatan kaventaa emaxxin vannetta hiukan.
Laparengas painuu leveenä keskeltä kohti vanteen keskipintaa, joten laitoin vaahtomuovista pienen kerroksen vanteen keskipinnalle.
Nyt rengas on kova, mutta ei ainekaan painu yhtään kuopalle. (huom. vaahtomuovikerros ei ole läheskään noin paksu)

Koska renkaat ei nyt tua hexiensä vuoksi erityistä leveyttä, toteutan leveyden pidentämällä ruuvilinkkejä.
Tarvittaessa teen omat ruuvit, että saa pitemmät tukivarret.

Tänään kattellaan taas lisää projektin edistymistä.