Niin siinä sitten eilen kävi, että ostamani hybridi, jonka myin zt:lle tuli ostamalla takaisin minulle.
Oli muuten juuri myyntiviesti pukkaamassa porukalle, mutta ehdin ensin, sori boorikset

Tänään otin auton oikeen töihin mukaan ja tutkin vähän takapään rakentamista edellyttivä asioita.
Iskaritorni suunnittui sitten päivän mittaan about 90-asteeseen ja vielä niparituella kiinnitettynä.
Kotiin päästyä aloin uurastamaan, aikaa meni, mutta kun motivaatio tehdä nelosmodiauto oli kohillaan,
niin siitä sitten jatkettiin!









Juttua kuvista:Leventimiä ei takana ole vielä, katotaan tuleekokaan.. Pnesh F10 renkaat antavat pinta-alaa ja vähentävän riskiä
kaatumiselle, mutta kokeillen.. Tosiaan sähköt tähän jo löytykin ja toimiva servo tarvii vielä hankkia, niin ihan tikissä.
Takaiskarit olivat alkujaankin se ongelma, kun kehikko rajoitti kulmamahdollisuuksia, mutta tuohon about 90:n asettui
ja testiajo kertoi enemmän kuin spekulaatiot, TOIMII!
Edessä siis slashin keula, vakkarivälit ja takana axial-vakkarivälit = testeissä toimi suhde hyvin! Lootana axiaalin scalen
"vääntörikkoutumattomalla" sydeemillä oleva loota ja kardaanit perus, tosin slash eessä ja takana axial. Sain takapään
kiinni hienoisen "sodan" jälkeen, nelilinkki muuttui alkuperäisestä ja kiinnityspaikat löyty tuurilla ja tuntui sekin olevan
hyvässä joustossa tosiaan testiajon perusteella. Iskarit on axun vakiot ja vähän turhan korkeet ainakin takana, mutta
4-auto ei nyt saa valita parempia, kun nelosauto vielä ainakin

Moottorina uusi castlen 5700kv ja pinjoni pakista löytynyt joku 16-19 kokonen. Akkuna 800mAh 3S 25C ja potki kivasti,
mutta suurempi tähän tulee. Noppis sidewinderi ja radiot tosiaan acomssin tutut.
Ensiajot:Ensiajo tapahtui kotopihassa ja hitusen jännittyneesti, kun kait noparissa jotain häiriöö kun lähtee liikkeelle niin pätkäsee,
muttei ajossa meinannu mtn. Jos voisi rakastua rc-autoon, niin nyt olisi sellainen melko lähellä

Sanotaan, että axiaaleja
ja sc-autoa ajaneena tietää ne ja etenkin tietää kuinka surkea axiaalin jousto tökkömäisyydellään on, mutta hybridi, huh huh!!!!
Jousitus pelasti uskomattomasti, sai kääntää pitävällä nurmella tänät ja kaasutella pois, EIKÄ KAATUNUT! Lukkohan on perässä
ja lootassa, muttei vielä keulassa. (tulen laittamaan varadiffin lukkoon). Auton balanssi ajettaessa kovaakin oli jotain aivan
uutta, mutta silti kääntö oli hyvä ja muutenkin kokonaisuus toimi, ihana tunne!!
Illan lopussa aloin myös jatkamaan entisen omistajan kehikkoa, tosin en osaa juottaa vielä, mutta oppi on ikä ja niin edelleen,
tuosta 6mm putkesta kokeillaan taiteilla edes vähän muuta kuin muroastiaa näyttävä vehe, mitään helewetin leeksania en tähän
laita, vaan nimenmukaan kehikko, paneelit, mustaa ja KARHUA!
Huomenna alkaa juottelu ja katsotaan mitä saadaan aikaan!