Kiitos kommentista.
Ruokatauosta en itse lähtisi aikaa tiivistämään, koska se ei ollenkaan ole vain ruokatauko, vain ratojenteko tauko,
autojenlaitto, yleiset järjestyshömpät ja siinä ohessa syöminen. Järkkäreillä on sen verta hommaa omien autojen
akkujen latausten ja syömisen lisäksi, ettei 30min riitä oikeen rentoon menoon. Tunnissa olisi hyvä pysyä, niin ei
pääkopassakaan ala kiehua, kun randomilla joku tulee tivailee koska oikee ajetaan.
Jokainenhan ajaa vähän miten ajaa, itse RFOT ajaa laajasti koko vuoden ympäri omia ajojaan, joten tuo yhden päivän
pyrähdys ei normaalista eroa muuten kuin isomman porukan kanssa ajamisena ja arvo finland cupille onkin erityinen.
Olemme kuitenkin ajamassa tänäkin vuonna omia kisoja, joista suurimpaan osaan on ihan vapaapääsy, uppaillaan
kisakalenteriin niitäkin, kun saadaan kalenteria tekeille.
Jos yhteislähtö poistetaan, niin jaksomääränä oleva 5+nopeus on se standardi. Toki voitaisiin kokeilla 6+nopeus,
mutta vaatii enemmänkin sen kokeilun, jotta tietää ollaanko silloinkin samassa tilanteessa kuin nyt yhteislähdön kera.
Aikaahan kisoissa tulee menemään se on selvä ja niin kauan kuin itse leadaroin voin sanoa, ettei ole tulossa mitään
2min ja oltava radalla sääntöjä. Rentoutta lajissa pitää olla, järkkäreille sen saaminen on vielä haasteellisempaa,
kun tekemistä riittää..
En kuitenkaan ammu ideaa 7 radan (6+nopeus) luomisesta, jos yhteislähtö haudataan, ehdottomasti keskustelunarvoinen
ja sitä kautta vaikka kokeilunkin. Hankintoja ovat varmasti monet tehneet ja tottakai harmillista, jos yhteislähtö jää pois,
mutta foffilajina tätä pidetään ja joku muu seurue voisi laittaa sc-ajoja pystyyn, kuten foffikin on laitettu.