KYLLÄ!Rc Foff Finland Cupin päätöskisa toi hunajaa, vaikka itsekin sorruin pariin naurettavaan mokaan.
Rehellisyyden nimissä paineet toivat ne, mutta kuten tuli kirjoitettua, en tiedä menikö muilla
vastustajilla pupu pöksyyn nähdessään Orjattaren kisa-ttoman asun, jonka johdosta asiat menivät
niin, että kauden 2-sija saatiin kuin saatiinkin pidettyä. Nopeusjaksoon olen erittäin tyytyväinen,
vaikka kaaduin, en menettänyt liikaa pisteitä ja talla oli pohjassa, mahtava fiilis


Orjatar selvitti tiensä läpi lyhyen aikakauden, pitkän pohjalevyn ja tässä on tulos!

Rc Foff Finland Cup 2010 SM2!

Tämän pystin arvo on korvaamaton, Orjattaren kausi on ollut kuin unelmien uni.

Pää pystyssä, kunniaa arvostaen jatketaan ja haastetaan muita, nyt ei vedetä vain showta, vaan kisataan!

Ensikaudella vieläkin voimakkaampana, pudottaen vastustajat jo pelkällä maskotilla pallilta
Like i write-wrote-written:"Tuuhean letin takaa voipi löytyä jotakin yksityiskohtaista, mutta ken sinne eksyy, on menettävä mahdollisuutensa."Kanttori, Legenda V ja Downer jäivät kisassa taakse ja vain Von Oscarsson pääsi edelle ja voitti kisan, mutta kun Orjatar
otti 3-sijan kävikin niin, että Orjatar voitti pisteellä Slidsliden cupissa, nautittavaa

En koskaan uskonut Orjattaren nousevan korkealle, koska yleinen epäluulo litkudiffeistä on se, että jos et laita jäykkiä
- et pärjää. Orjattaressa on 4000-7000-5000 litkut, kun muut menevät 100 000, 300 000 ja 500 000, ellei joku jopa
vielä järeemmillä. Kuuluin itsekin tähän kastiin, joka ei uskonut pärjäävän, mutta nyt kun Orjattarella on ajanut on tuo
käsitys muuttunut. Yksi 2 ja yksi 3 sija nykytason unlissa on kova, voittokaan ei kaukana ollut, mutta kaikesta huolimatta
auto on todella hyvä ajaa ja siihen on tottunut.
Maavara 0,5cm ja joku muuan hiippakuntalainen jää 5cm maavaralla möykkyyn kiinni?

Maavaralla ei ole merkitystä,
se on kuskista kiinni miten homman hoitaa ja kertokaapa montako kertaa olette nähneet Orjattaren jäävän mahasta kiinni?
Hiljaisuusko? Aivan, koska tätä ei ole tapahtunut finland cupissa ja koko uran aikana tasan kerran (linjavalinnan suhteen),
joten se kertonee oleellisimman.
Mistä sitä tietää, ehkä autossa on maskottinsa vuoksi taikaa, ehkä se on aivan omassa stratosfäärissään tai kenties kuski
on vihdoin saavuttanut sellaisen itseluottamuksen tason, joka ei kaiverra sydäntä pelossa, vaan etenee kuin peto pimeässä.
Olipa miten tahansa, tätä autoa rakastan ajaa, se toimii, on persoonallinen ja tarjoaa tulevaisuudessakin naurut muille.
Kiitokset:Pekka Murtolalle, joka myi auton järkihintaan ja auto on teknisesti kestänyt jo 14 kisaa.
Havialan Konepajalle, joka pidensi auton nykymittaansa, laatutyötä ja nyt pärjää!
-FOFF-:lle, joka rakensi hyper viritteisen takakardaanin sekä nykyinen DC:n entisen korin + lainasi castlen monterin moottoria!
Sekä kaikille niille, jotka ovat tavalla tai toisella auttaneet auton kehityksessä ja uskoneet siihen!
Kausi 2010 jatkuu vielä 4 kisan voimin, seuraavat kaksi norjassa ajoa, jossa tavoitellaan vielä yhtä asiaa tälle kaudelle
ja se on voitto. Vain voitto puuttuu, se on pariin kertaan ollut lähellä, mutta silti liian kaukana. Noh, vielä on aikaa ja
kisoja edessä tulevaisuudessakin, joten kiirettä ei ole!