Varo ettet ole nenälläs kivikossa saattaa pitoero vanhoihin reinoihin olla melkonen 
Melkein oli seipäin, mutten silti, no nyt on paljon kerrottavaa!
Muchmoren liima EI pitänyt, vaan bosseja irtos ruotsis. Uitin suossa ja kokeilin tosissani

No, likasiin pohjiin liimattu, so not, kyl ne naurut toi ulkomaistenkin naamoihi!
Ei mennyt ruotsikaan kovin hyvin, taas oltiin tutulla sijalla...

4-sija eli kultanen ananas TAAS crawlingin PM-kisoista.
Muutama lisäkuva topikkia rakentamaan, kuvat ovat R2 ottamia, kiitos niistä!

Perjantai-illan huumassa vähän EURONJUUSTOA, NAMI NAMI

Perjantaina ajettiin 1.9 ja super, mutta myös Hadesbear testaili kalliolla...

Norskien tekemän ekan radan tutkailua...

Sama rata, oma vuoro!

Sijoitus tuttu nelonen...

Kotia kohti käy seikkailijan tie!
Jo pari päivää ehtinyt sulatella surkuhupaisaa tappiota, mutta osaa sen jo ottaa rennosti. Tuossa olin
jo ostamassa yhtä sporaa, mutta oli kuulemma mennyt 5min aiemmin, kun kyselin, dääm! Siirtyminen
tämän vuosikymmenen sporailuun stoppasi sitten siihen, mutta näinä vaikeina hetkinä on aika punoa uusia
ideoita, kehittää autoa ja pyrkiä parempaan. On kuitenkin muistettava, että 2013 Supercrawl 2-sija saatiin
AX10-vakiorungolla, saavutetaanko samaa enää koskaa, epäilen...
Olen crawling-puolella saavuttanut tältä kaudelta sen mitä lähdin hakemaan, mutta en ole valmis siirtymään
syrjään, vaan taistelen kauden loppuunasti, vaikka sijoitukset heikkenisivät silmissä. Nimittäin se mikä on
SAAVUTETTU, SE PYSYY, SITÄ EI KUKAAN MINULTA VIE...
"Menestyminen ei ole avain onnellisuuteen. Onnellisuus on avain menestymiseen. Jos pidät siitä mitä teet, onnistut varmasti."
Ruotsin jälkeen oli hieman taukoa, kunnes eilen 28.6 ajettiin RFOT's Crawl Cupia keljonkankaalla:

-2- sija ja paluu parempaan arkeen! Helppoa ei ollut, kun jo ekalla jaksolla 3 portin jälkeen irtos oikea etulinkki.
En ottanut korjauskymppiä, vaan päätin ET KELE nyt ajetaa maalii MÄYRÄKOIRALLA!!! Niinhän se maaliin päästiin!

Koittaa sunnuntai 29.6 ja on aika ajaa foffia RC Foff Finland Cup 2013 Comp #2 - Laukaa!

PERKELE!!!Tänään VEROKARHU otti muista luokista, mutta ANTOI sitten siihen pääluokkaani eli modifiediin! Päivä sujui Hadesbearilla
liki virheettömästi. 5-jakson loppupysty oli virhevalinta olisi ollut fiksumpaa ajaa vasenta reunaa pitkin ja ratsastaa maalimerkki, jos jos...
Täten olisi saanut "ehkä" 80 pinnaa enemmän, tosin ei se haittaa nyt kun VOITTO ON SAAVUTETTU! On siitä aikaa, 2011 säkylässä
otettiin tämän auton eka FINCUP-voitto ja nyt parin vuoden ja 165:n kisakokemuksen kohdalla uusitaan.
Mallas maistuu, juhlaksi nääs...
Tämä on merkittävä hetki omalla uralla sekä Hadesbearin (auton) kokonaisuralla. Eihän sitä kande sivuun sysätä, kun pystyy
vielä voittamaan! Oi näitä muistoja, kiitos oskulle, joka aikoinaan ajoi ilman leventimiä. Kun itse kokeilin viime vuoden suonenjoella
se oli täysin rakkautta ensisilmäyksellä! Sen kisan jälkeen ei widenerit ole autoa leventäneet ja se fiilis on ollut mahtava!
Kun voittaa FINCUPIS kerran 2 vuodessa osaa tätä arvostaa. Nyt on loma, joten juhlitaan tätä viikko ja mennään sitten kisaamaan suonenjoelle!
Crawl-paineita ei ole, koska EM-2 sija on ja PYSYY mulla! Lisäksi foffissa SM-tason ja siten MM-tason ajokki, Hadesbear ei ole yhden
lajin menestyjä, vaikkei crawlingissa voiteta, ollaan kovilla sijoilla KOVISSA kisoissa ja foffissa voitetaan, mä rakastan tätä autoa!
Parhaan tästä voitosta tekee kuitenkin se, että taakse jäi aika kova tekijä, oma veli, joka vie meigää ihan satanolla, mut sen kerran,
kun mä PERKELE pystyn sen voittaa AJAMALLA, niin mä tien, et oon antanut kaikkeni ja se, se jos mikä on palkitsevaa, kiitos ZT
hyvästä kamppailusta alusta loppuun!

Hadesbear kuittaa ja siirtyy juhlimaan viikoksi!