Modaus kannatti!Vaikkei tälläkään kertaa rahkeet riittäneet voittoon ja darra cuda kukistamiseen,
saimme silti nauttia näystä darra cudaa

Hadesbearin ensimmäinen kisa xr10 universaaleilla
todensi yhdelle jos toiselle, että kyllä se hemmetti kääntyy nyt! Fincupin neljäs 2-sija plakkariin!
Takkiin tuli kuitenkin reilusti, josta iso osa jaksolta viisi.. No, siinä kaksi kuskia pääsi alun hankaluudesta
pidemmälle ja keräs sit roimat pisteet. Omalla kohdalla se ratkaiseva ero darraan 130p syntyi siinä. Näistä
kuitenkin voi oppia, kun vaan oppis joskus...

Anyway, olen erittäin tyytyväinen Hadesbearin suorituskykyyn. Tällä autolla uraa modissa jatketaan kauden
päätöskisassa ja myös ensikaudella. Jatkossa haastajia riittää, kun Pikku-Pastorin lisäksi Tiikeri on voimistunut
entisestään. Meille tulee loistavia taistoja tulevaisuudessa ja ihan sitä ovenpieltä kolkuttele Outlaw, Spencer King
sekä suonenjoelta debytoinut Sand Eater.
Hadesbearin voimaa ei koskaan sovi unohtaa, sillä se on niin kovajuttu, etten wraithilläkään halua ajaa. Tämä on
se mun juttu, se mitä rakennan, tietyt pilarit pidän ja glooria aina halajan. Tästä on hyvä jatkaa, sillä fincupin 2-sija
alkaa olla sinettiä vaille valmis, 29p johto tiikeriin, eli vaatii voittoa ja max jaksopisteitä tiikeriltä, enkä minä saa
olla kuin 14:sta kisassa, ei sen kummempaa

Kehitystä jatketaan, kuten Hadesbearkin uraansa, se on vasta alkanut (94:s foffikisa tuli plakkariin).