Jälleen hyvää ja arvoisaa puhetta! Tosiaan lähinnä mielipidekysymyksenä tämän loin, kun epävarmuutta on ollut
onko rajoitus sopiva vai ei. Itse tuen myös 3S maksimia, niin kustannusten kuin äärimmäisyyden rajaamisessa.
Hyötykään ei järin suuri ole, kun autoa ei saa pidentää, joten 3S toimisi parhaiten.
Mitä tuon määrittämiseen tulee, niin otit esille erittäin tärkeän asian. Lifeakuissahan noita erilaisia kennovolttejakin
on, joten täytyy lipon mukaan määritellä se maksimi, joka erityisesti faktallisesti pitäisi kertoa. Eli 11,1V joka on
nimellis 3S on oikeasti sen 12,6V, mutta +0,1 varaus, niin sanomasi 12,7V on pitävä. Tuon sisään saisi sitten akkuja
hankkia, yli ei saisi mennä.
Itse olen samaa mieltä tuon määrittämisestä, täytyy lisätä se sääntöön, jos/kun "3S" jää voimaan pysyvästi.
Lähinnä mielipide äänestys tältä pohjalta, joten päivitetään modin lopullinen volttimäärä sääntöihin vielä tänä vuonna.
Kiitos muuten asian esillepanosta, tälläiset seikat eivät vielä tulleet mieleen, mutta tosiaan Lifeakkujen saapuessa
ei voida ajatella suoraan lipokennosesti. Ihan oman aiheensa aloittava juttu, pitää kirjotella kun ehtii.