Niimpä niin... viime kisassa LW I:lle moka, nyt sitten tälle ja kuskin vika, sitä ei edes tarvitse jossitella

Sen verran voi sanoa, että vaikka tuo olis onnistunut, kuten muilla kärpäsillä, niin voittoon ei silti olisi LW II:lla rahkeet riittäneet.

1 jakson alussa.








1 jakson loppukooste!


Nopeusjaksoa etiepäin...





Pientä tilannetta nopeudella..

Nopeuden lopussa kaasulla maalia kohti ja nopein aika!
Jaksopisteet:290 - 240 - 270 - 350 - 290 - 160
Omia ajovirheitä:* 2 jakson loppupystylle linja liikaa oikealta "yläkulmassa" ja se vieritti haaveet maaliin pääsemisestä.
* 4 jakso eli nopeus, vaikka pohja-aika otettiin meni 2sek virheisiin ja tiukalla olisi ollut tämänkin takia jo se 2-sija..
* 6 jakso, kisan ISOIN VIRHE. Auto valahti kääntövaiheessa "pystyyn" ja jouduin hätiköimään eli ajamaan sokkona, tulos kaato...
Poimintoja auton käyttäytymisestä:* Edelleen kokonaisuutena paras ajettavuus ja nopeusjaksollakin nyt jostain keksittiin parasta-antia ja pohja-aika. Hirveitä dissauksia
on jousituksista esitetty, mutta kerrotaan, että tässä on eniten joustoa ja pelaa edelleen hienosti. En väitä, etteikö virityksiä olisi,
mutta kisan lopussa ei katsota virityksiä, vaan sijoituksia ja ne kertovat asiat ihan suoraan
Tulevia parannuksia/muutoksia:* Lupa evätty.
Yhteenveto:Kokonaisuutena olisi se kaksoisvoitto maistunut, mutta ei se aina onnistu. Auto toimii edelleen hienosti ja yllätyin, että nopeudella sain
noinkin paljon eroa ja pohja-ajan se on iso kehitys tälle. Ihan voittoauto, kun kuski vaan ajaa voittajan elein!
DATACORNERI:Tuli hankittua tosiaan Eagle Treen Datalogger V4, jolla saa vähän dataa kerätyksi, vaikka enemmänkin on lennokkihommia nuo.
Anyway, arvokasta dataa saa näihinkin "luettua" ja tarkoitus on perehtyä tuohon palikkaan jatkossa tarkemminkin. Vielä ei kisaa
ole tällä ajettu loggerin kanssa, mutta yksi akullinen tuli tänään haettua "arvoja"..

"Huiput" 540-kokosella 4400kv mosalla + etronixxin 60A noparilla, pinjoni 20 hampainen.

Watit

Ampeerit

Voltit

Kaik yhdessä ympättynä..
Liki 9min myös tällä tuli ajettua, kunnes etukartaani anto periks. Dataa kuitenkin saatiin kerättyä runsaalta ajalta
ja kaasutuksia niin tasasella huippuja kuin rinteessä täpöö. 773/1000mAh sanoo loggeri, mutta sama "heitto" jatkuu
tässäkin eli laturi latasi 733mAh, joten heittoa on nyt 40mAh, kun aiemmassa kahdessa testissä on ollut 35 ja 45mAh.
Sinänsä tuo ei haittaa, koska näiden testien aikana koostuu se keskiarvo, jonka mukaan voi sitten löytää kultaisen keskitien.
Moottorin tehot jää kauaksi castlestä, kun huiput watteina on tosiaan 412 + kyseinen kone on UUSI eli ajettuja kisoja vain 4!
Huippuampeerit samaten nöyristelee rontissa 41A, joten miedostihan tuokin ottaa -vs- castle.
Kilpailussa kulutetut mahhit:Jakso 1-2...................125
Jakso 3-4...................128
Jakso 5-6...................135
Yhteensä...................388/1000mAh
Yllättävän vähästi tämäkin syö, toki 6 jakso loppui liian lyhyeen ja siten ei mennyt enempää, mutta siitä huolimatta.
Kenties jopa ihan 1 akulla (1000mAh) ajelisi kokonaisen kisan ja kevyestikin, jos tiedot pitää paikkansa.