4-sija 8 autosta, nostan ihan hattua itse!

Kuinka synkkä tämä päivä onkaan historiankirjoissa niille sieluille tai sieluttomille,
jotka häpeillen tämän auton taakse jäivät, nyt on aika vaikka istua sen peilin eteen ja ottaa syvä hengähdys

Tässä autossa
oli lisäksi Eagle Treen eLogger, joka taltioi dataa koko kisan ajalta!

LW IV 1 jaksolla ja Eagle Treen eLogger kerää dataa läpi kisan!


Kohti 1 jakson puoliväliä juoksuhiekassa.





Nopeusjakso kunnialla maaliin!
Jaksopisteet:180 - 260 - 260 - 260 - 290 - 220
Omia ajovirheitä:* 1 jaksolla kaatuminen 200p porteilla, renkaissa heikosti pitoa juoksuhiekalla, tämä toki tiedettiin...
* 3 jakson lopussa sama vasemmalla suuntaava virhe
* 4 jaksolla eli nopeudella ei suuria virheitä, mutta hieman auton "levottomuus" näkyy videolla, ei ole ihan helppoa tekemistä
* 6 jaksolla 200p porteilla sama levottomuus näkyy ja siellä otetaan 20 pinnaa takkiin ja vaikealla ajolla loppupystykään ei luonannut
Poimintoja auton käyttäytymisestä:* Pelkästään toisten renkaiden tekeminen, jotka toimisivat paremmin ja parantaisi näin ajettavuutta nostaisi taas tämän auton osakkeita.
Nyt ajettavuus on todella levotonta ja se vie pisteitä, kun auto sinkoilee minne sattuu. Muuten tehoihin nähden ihan mallikkaasti toimii.
Tulevia parannuksia/muutoksia:* Jos auto minulla pysyy, tulee uudet renkaat.
Yhteenveto:Enemmän kuin yllättävää, että näinkin korkealla päästiin, ei varmasti useasti sama tapahdu, mutta tämä kertoo sen faktan, että ehjällä
ajolla voi hyvinkin nousta korkealle. Autossa ei ole muuta vikaa kuin nykyrenkaiden levottomuus eli pitäs tehdä samanlaiset "Baby Roverssit",
jotta saisi pitoa ja sitä kautta ajettavuutta lisää. Kun ajettavuus paranee voi jättää pakit ja merkit pois ja jopa taistella. Nythän tämä on
ollut enemmänkin naurettavan kevyt kokeilu monenmielestä, mutta ihan kykeneväinenhän tämäkin on!
DATACORNERI:Tuli hankittua tosiaan Eagle Treen Datalogger V4, jolla saa vähän dataa kerätyksi, vaikka enemmänkin on lennokkihommia nuo.
Anyway, arvokasta dataa saa näihinkin "luettua" ja tarkoitus on perehtyä tuohon palikkaan jatkossa tarkemminkin. Tällä autolla
otettiinkin dataa KOKO kisasta, joten siitä sai aika arvokkaasti tietoa jos toistakin!

Huiput..

Diarammii!
Tosiaan näyttää siltä, että kisan suurin "piikki" tuli vikan jakson juoksuhiekan kiihdytyksessä, jossa saatiin
218w ja 21.9a. Nythän tuo on vielä hieman vaikea seurattava, kun ei selkeästi näe mikä jakso missäkin ollut,
mutta tuohonkin on tulossa ratkaisu

Loggeri kertoo kulumaksi 449, kun latureilla sain 404, joten tässäkin
se heitto on olemassa. Periaatteessa ajaa 1 akulla kisan, mutta varmuudella kahdella.
Kilpailussa kulutetut mahhit:Jakso 1-2................162
Jakso 3-4................132
Jakso 5-6................110
Yhteensä...............404/550mAh
Tämä joko löytää uuden omistajan tai sitten jatketaan itse harjoituksia!