Kirjoittaja Aihe: Baja truggy  (Luettu 4278 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sampo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 32
Baja truggy
« : 26 Helmikuu, 2011, 00:41:04 »
Eli tässä nyt olis vähä tietoja uudesta projektista ja vinkkejä saa antaa mitä kannatais parannella yms.. (kuva huono kun ei ollut muta kuin yksi kisoista otettu)

Kone:Lrp 2500kv
Nopari:Lrp
Servo:Savöx 20kg
Akku:Turnigy 4s hardcase lipo
Pinjoni:13T

Kuva en saanut liitettyä kuvana. http://picasaweb.google.com/janne.aspinen/WinterJumps201020112Vantaa#5545306031103463154

ehdotelkaa miten parannan autoa olen ajatellut truggyn tukivarsia ja vetareita jotta tulisi vähän leveämpi vai pärjäisikö tolla?

« Viimeksi muokattu: 27 Helmikuu, 2011, 20:45:58 kirjoittanut Sampo »

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Lrp s8bxe
« Vastaus #1 : 26 Helmikuu, 2011, 08:00:20 »
Tervetuloa lajin pariin!

Aihiosi näyttää ihan käyvältä modausrakenteelta. Kuvasta en osaa sanoa, muttei taida maxx paddlen
laparenkaat mahtua osumatta kiinni? Ja/ saattaa kääntö olla heikko, joten melkein tuosta kulmasta
katseltuna ne leveämmät tukivarret olisivat poikaa.

Painosuhdanteen kannalta on harmi, että moottori on takana, mutta akulla ja muilla hilppeillä tapapainon
saa aika hyvin haettua kohdalleen. Onko aikeissa ajaa ihan vakkarikorilla vai ideoida ihan foffikoria?

Sähköpolitiikasta sen verran, että hyvältä kuulostaa. Moottori ok, servolla kääntyy ja 4S lipo on hyvä
valinta, millä C-arvolla rullaa ja mah? Onko tuossa lrp:n nopassa tuuletin, joka toimiikin hyvin?

Ja ehdottomasti tuolla pärjää, jos vain riittää motivaatiota kokeilla, rakentaa ja tutkia muiden autoja  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Sampo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 32
Re: Lrp s8bxe
« Vastaus #2 : 26 Helmikuu, 2011, 10:15:56 »
Akku:akussa on siis 30c purkuvirta ja 4500mah tuolla ajelee radalla jo aika kauan 20min ja akkuja löytyy 4kpl.

Tukivarret:jos vain suomesta löytyy power-racingilta osat tuohon niin tukivarret tulee. jos ei osia löydy niin saattaa olla että jää radalle tämä auto ja tulis truggy mallinen suoraan.

Kori:tarkoitus olisi rakentaa kylla ihan foffi kori päälle mielessä on käynyt jo muutama idea turvakaarista ja korin yhdistelmistä :D

Nopari:juu kylla se tuuletin ihan hyvin toimii kunhan vaan ei mee hirveesti hiekkaa sinne.

Painojakauma:jos en ihan väärin muista niin koneen saa käännettyä myös eteen vasemmalle puolelle autoa.

pnm

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 287
Re: Lrp s8bxe
« Vastaus #3 : 26 Helmikuu, 2011, 14:51:50 »
 Koillinen hiippakunta oottaa treenikaveria.... Otahan yheyttä kun oot treenailemassa...
Ehdotan että jätät buggyn muskaamontielle ja truggystä teet kunnon unlimited kilpurin ;)
 T: Murtola

Sampo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 32
Re: Lrp s8bxe
« Vastaus #4 : 27 Helmikuu, 2011, 20:44:28 »
noniin nyt taas uudet tuulet puhaltaa eli alustana tulee toimimaan Xray xt8 truggy ja kuvia tulee kun saadaan autoa kotia päin ja uutta tekniikkaa on myös luvassa kun saa vaan edellistä kalustoa myytyä eteenpäin. mutta sitten olisi yksi kysymys kun foffia rupean nyt ajamaan niin millainen rengas valinta kannataisi tehdä ? ja eikös mamba max monster 2650kv combo ole ihan hyvin toimava?

matti.l

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
Re: Baja truggy
« Vastaus #5 : 27 Helmikuu, 2011, 23:08:05 »
Prolinen maxx paddle tai 3,8" panther paddleja on kisoissa nähty. Toinen toimii paremmin pehmeässä hiekassa ja toinen kovassa. Mutta kummalla tahansa renkalla pystyy silti ajamaan kisassa kuin kisassa.