Rc Formula OffRoad
Autot => Modified - 1:10 autot => Aiheen aloitti: möyrästäjä - 27 Elokuu, 2012, 22:22:29
-
noniin tuli sitte haettua axial wraith rtr pikku sääröt alustalle ja kokeelemaan ihan kiva lelu tuollaasenakin mut kaverinkans hakattihin hetken päitä yhtehen minkä laasta tekniikkaa ruvettahas koittamaahan ja eiku tilausta vetämähän kiinan poijilta.
ny vain orotetaahan koska pakettia alakaa kotia tulemahan.
menöökö viikko vai kaks vai vai ??????
kunpa tulis jo jot sais konehen laulamaan toivotulla tavalla
niin ja ne renkahatki pitääs taas tilata kans ::)
-
Alkaa modiporukka olemaan melko merkki/malli uskollisia jo! ;D
-
Hienoa, että Wraith kanta lisääntyy!
Mulla on lainata omateko laparenkaita vaikka liedenpohjaan, jos tarve.
Yksi fofficombokin on myydä, jos sille tarvetta on, uusi ja paketissa edelleen ;)
Anyway, valitsit juurikin oikean auton modiin! 8)
-
seuraavahan kisahan en pääse
eikä tekniikkakaa kerkiä siihin vielä mut pitää yrittää vielä johonki kisahan tulla kiusaamahan ;D
-
Jep, kisoja riittää vielä, joten kun auton saa tekniikaltaan kuosiin, niin eiku kisaamaan!
2kk vielä kisoja, niin ei ne heti lopu :D
-
nyt on vakio koneellaki käyty koittamas hiekka kasan kylikiä toki taas oli vesi kastellu ja kovettanu hiekan hyväksi.
ja ensinmäinen muutos tehty autohon
madallus palat johan muuttuu ajettavuus ny pystyy vähä prääsäämähänki eikä heti oo kaatumas.
-
Pitäs varmaan hakee axialilta jonkinlaista korvausta kun lisäsin niitten myyntiä ;)
-
noniin nyt predatoriki rupes kulekemaahan tuli vihroonki uus tekniikka ;D
no pitihän se esti koe käyttää summitis seki kuliki aika iloosestti mut ei toren näköösestti ohjain toiminu yhteen tai jotaki häikkää tuli ku pätkimäähän rupes täys kaasu kiihrytykses.
mut täs iltapäivän puhteena laitoon hilut sinne mihinkä kuuluuki ja johan tykittää
ainut mikä harmittaa niin tuo ohjelmointi kortti ei pelitä ku ei muuta asetuksia tai ei jätä mitään muisihin tehtyjä muutoksia no tilatahan sitte toisenmoinen kortti mikä kumminki sopii tuolle noparille vaikka esti kattottihin ettei sovi.
mutta itte tekniikka koostuu, noparina toimii Hobby King 120A Sensored/Sensorless Car ESC (1:8/1:5)
ja moottori Turnigy TrackStar SCT 5T Sensored Brushless Motor 4150KV (550 size)
vielä sopiva lipo kaveriksi ja se saakurin ohjelmointi kortti niin eiköhän sitte ala olla palikat kohrillaan.
ainaki piha testis sai suupieln nousemaahan mut kuinka käy sitte ku saa oikianmoiset renkahat alle ja hiekka rinne on vastas niin saa nährä kuinka kuinka käy mut siihen asti on kiva leikkiä ja haaveilla :D
-
Se pätkiminen Summitissa johtuu siitä että siinä koneessa ei riitä teho Summittiin. Itse wraitin konetta SC-autoon kokeilleena, siinä teki wraitin 4000kv kone ihan saman jutun.
-Joona
-
se voi kyllä niinki mut erellis ehtoona ku tekniikan asensin summittihin niin kaikkien aluku kommelluksien jälekehen kuunneltihin ku kivet pyörii pellikattua pitkin alaha,
pelitti kyllä iliman ongelmia mut seuraavana päivänä ei pelittänykkää no tärkeintä on et toimii tuos autos mihinkä on tarkootettuki.
-
tähän asti ajelle 8,4. 4600,mah nimh akulla hyvin silläki on kulekenu ja toiminu mahtavastti,
aiva pikku kaasullaki kiivenny hyvin (tekniikka tahtaan serän asetuksis) no tänään hommasin ensinmäisen lipon,
3s 2400mah 30c vain ku ei parenpaa vaihtoehtoa löytyny tähän hätähän pikkuusen parenpi tulos toki.
pääsin tuos pikkuusen koittamaahan niin johan potkii kivasti heti ku saa pitua niin samantien keula ilamahan ja ympäri
tarttis varmaan säärellä vähä et pystyy hiekka kasaa ylähä ajelemahan pitenmänki matkaa ;D
mut ensinmääseksi virittelyn kohteeksi onnistunu tekele ;)
-
pitääpä päivittää tätäki.
pitkän orottelun jälkeen sain vihroonki tilatut osat no joskaan en aiva kaikkia
preratori sai uuret lyhenmät iskarit ja yhren akun lisää
no oli siinä vähä isoonpiki projektiki yhren rattaan ruuvit oli irronnu ja samalla irtos muutama hammaski niistä
no seki asia on korjattu jo.
vielä pitääs renkahat ja vanteet tilata niin eiköhän tuo oo sit testi ajoja ja säätöjä mietties kisa kuosis ::)
toinen projekti orottaa vieläki noparin ja motin tilaamista :-X
toivottavasti alkuvuoresta sais neki tilattua et senki sais kisa kuntoon heti alku kauresta.
vaikka tämä kausi taitaa mennä vielä harjoitelles ku kummakki autot on uusia
mut kattotaahan kuinka äijän käy ;D
-
Hienoa kuulla, että siellä auto etenee ja intoa riittää, vielä toinenkin projekti tiedossa :)
Siitä se lähtee ja lähtökohta on erinomainen, kuten autokin. Rennolla asenteella ja eiku kohti enskautta!
-
sain siinä viimme viikolla lapa kummit alle ja pitihän sitä heti käyrä pihalla kokeelemas
ja eisiinä muuta mut napsahti orkkis vetari poikki näpsäkästi. kääntyy pikkuusen liikaa renkahat ei pysy enää tilasnansa.
no ei hätää uuret tilattu toivottavasti nuo "parenmat" versiot kestää sit tuota rääkkiä parenmin.
ainaki kääntymisen puolesta on enenmän varaa ku orkinaali versioolla.
et sellaasta kivaa tällä kertaa.
muuten kones on hieno säätöjä vaille valmis kauteen ja tietenki ne vetarit ::)
-
RTR orkkikset ei kestäkää, itellä kävi sama, muttei poikkiasti.
Noi paremmat on suurimmalla osalla ja eivät hajoa.
Sieltä tulee oikeen urakalla kalustoa, kiva! :)
-
ku kerta alaatahan niin niin alaatahan kunnolla niin tipahtaa korkianmalta ;)
no on tuo kalusto kasvanu tämän vuoren puolella kahrella autolla
emännälle grawleri siinäki kehittämistä eihän kaupan hyllyltä hyvää saa.
ja ittelle tuli hommattua driftinki auto ja muutama kori.
seki kaipaas jotaki pikkuusen rajunpaa palikkaa korin uumenii vaikka tuollaki näyttää kohtalaisen mukavasti menevän.
-
laitetaahan ny tekniikka kuvia.
-
noniin vihroon ja viimmeen tuli osat ja auto on taas kasas.
nyt vain orotellahan et tuo valokoonen sonta sulaas ja pääsis testaamaan ja pettymään ;D
-
Onkos tuossa ihan normaalit 2,2 pantherit, kuvasta kattoessa?
-
joo on. kaveri oli ostanu vähä käytetyt ja torennu ettei sovi sen autoon joten ostin pois ku tarvittin
-
noniin ekat testit käyty ajamas pikku säätö muutoksia vielä pitää koittaa josko auttaas.
joko tuo jäykkä aksilaanen kones ei sitte vain mee tuon parenmin
tai kuskis on vika jotenki tuntuu et kuskis on enenmän vikaa tai vaatii liikoja ::)
-
käytiin vähä kalliolla ajelemas kaverinkans ja sain hypys katkaastua orkkis kartaanin no uuret alumiiniset hajettu ja taakse vaihrettu
mutta eteen ei saa vaihrettua ku laatikon pääs oleva lukitus ruuvi on niin pirun tiukas et yks kuusio avaan on väännetty kierteelle ja toinen katkaastu sinne ruuvin sisälle eikä tuu suosiolla pois VASTUSTAAAA......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja se vasttari hajos kans >:(
-
Porakonetta kehiin ;)
-
preratorihin löytyi kaverilta vastari :D
vielä pitääs ruveta suunnittelemaahan isoonpia renkaita yhret aihiot olis jäi emännän grawlerista ylimääräiseksi ku oli niin kovat ettei rajuilla vanne painoollakaa meinannu löytyä pitua reipas 480grammaa per etu rengas ;D
et sopii kaiketi foffi rengas aihioksi ainaki on isoonmat ku nuo pantherit.
-
Mitkä crawlerirenkaat ylimääräsenä?
Hiot vähä pintaa ja teet omatekolaparenkaat, ei vaikeeta ja kunniaa omaan pussiin ;)
Joku 150g vanteineen on OK-paino renkaalle, max 200, jos erikoisemmat.
Tehdasvalmisteiset pantherit ja joidenkin "venypantterit" on se ja sama, omatekosta kehii
ja kukoistus on valmis alkamaan! :)
-
tuollaasen right E-Rock Crawlerin orkkis renkaat eli kiipeelyyn tosi surkiat kovat ku mikkä.
ja mitä itte autoon tuloo niin "pienellä" ::) parantelulla ihan kelpo lelu harrasteluun,
eli akku/nopari teline hyllyn koristeeksi ja axsiaalin nopari tilalle alenmas runkoon ja motti pikkuusen parenmaksi ja iskarit vaihtoon.
rengas painoja vois vähä tiputtaa mut eipä kaaru/keuli ympäri niin heleposti ;D
mut kai ne ekaksi kokeilu aihioksi kelepaa pitää hähä laittaa suunnittelu myssyä päähän ja miettiä minkälaistta lapiota rupiaa kummihin liimaalemaahan
-
sain kans ittiä niskastta kiinni ja sain tämänki konehen nippuhun jonkusen kuukauren se vähä leviällänsä oli.
toki vain vastari roikkuu johtojen varas ja konepelti oli irti mut kumminki ei ajokunnos mut testattua tuli ja pelitti.