Rc Formula OffRoad
Autot => Modified - 1:10 autot => Aiheen aloitti: Arttu Ahtiainen - 28 Toukokuu, 2011, 18:40:20
-
Team Daytona tiimin ensimmäinen Axial auto
(http://skeidarutto.kuvat.fi/kuvat/foffarit%20montulla/Kuva%20008.jpg/full)
(http://skeidarutto.kuvat.fi/kuvat/foffarit%20montulla/Kuva%20021.jpg/full)
Auto inffo
Runko..........................................The Edge
Akselit..........................................Axial ax10
Voimansiirto...................................Axial ax10
Jousitus........................................Traxxas jotku muovi iskarit
Nopeudensäädin.............................Mamba Max
Moottori........................................Castle Creations 5700kv
Radiot...........................................Spektrum DX3S + SR300
Servo............................................Sinilintu
Bec...............................................puuttuu toistaiseksi
Ajoakku.........................................Turnigy nano-tech 3S
Renkaat.........................................TD02
Foamit...........................................Jotku patjan sisälmykset
Kori...............................................The Edge
WheelBase......................................n.32cm
Leventäjät......................................Hot racing 15mm tai enempi
-
Pakkohan se oli rakennella toi kasaan kun se hyllyssä alko jo pölyttymään.
Toistaiseksi auto toimii testi autona omille renkaille ja muille innovaatioille mutta mahdollisesti ensi kaudella sitten kilpa-autona.
-
Oooo.. palaa mieleen muistot jo lähes unohtuneet. Diglettini (http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=337.0) ruumis on sinulla käytössä. En usko, että niitä on ollut kovin montaa metallin väristä Suomessa. Runko on The Edge.
-
Hienoa kun sieltäkin suunnalta axial astuu kehiin! Pääsee puulaakeissa ottamaan mittaa "kakkosautoista"
ja kokeilemaan renkaitakin. Oliko kuinka erilainen ajaa TD02:lla axiaalilla - kun - erillisjousitetulla?
-
Etenihän se tohon jäi kolmilinkki takaakselille vielä ekoihin testeihin mut varmaan tässä ruvetaan rakenteleen illan mittaa neli linkkiä taakse. Eli eturengas oli abaut 10 senttiä ilmassa kun lasetti mäkeä ylös :) eli ihan ei viel nähny auton potenttiaalia.
Se on hyvä et muistoja tulee mieleen yazca kautta tämä auto tuli tähän talliin, tiedä sitten mitä kautta sinne.
2250g jää painoa tolla kehikolla luulin että enemmänkin tulis painoa.
-
Käytiin tossa sateen välissä vähän koittamassa miten nelilinkillä etenee ja kyllähän se eteni ihan nätisti hirveen suurta eroa en axialin ja hpi:iin akseleitten välillä huomannut.