Rc Formula OffRoad

Autot => Unlimited EP - 1:8 autot => Aiheen aloitti: Hadesbear - 07 Heinäkuu, 2010, 20:54:01

Otsikko: Punakotka "Red Eagle" (Legenda III)
Kirjoitti: Hadesbear - 07 Heinäkuu, 2010, 20:54:01
Punakotka

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1704_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1677_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1681_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1683_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1684_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1685_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1686_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1692_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1693_web.jpg)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Ensikuvat%207.7.2010/IMG_1697_web.jpg)

Tekniikkaa:
Kanta-auto...............Hobao Hyper ST
Pohjalevy.................HK:n valmistama alumiinijatkos
Moottori...................Kiina Xerun 2000kv
Nopeudensäädin.........MMMv3
Moottoripukki.............Made By: Havialan Konepaja
Diffit........................edessä/keskellä torsen, takana vakio
Akku........................4S/2250mAh/40C
Renkaat....................Maxx Paddle
Kori..........................Legenda II (made by: havialan konepaja)
Korin väritys..............Tarroitettu laadukkaalla tarralla puna-hopeinen väriteema
Servo.......................Hextorinix 14kg, varalle bluebird 14,6kg
Radiot......................Acoms Technisport 2,4Ghz
Maskotti...................Sickmundo Slayer
WB..........................44,7cm
Kokonaispituus...........59,5cm
Leveys.....................41,5cm
Korkeus....................20-21,7cm (jouston mukaan)
Maavara täys............6cm
Maavara pohjas.........4cm

Huom. Ei ainuttakaan sokerinpalaa!  8)


Edit: Lisätty Legendan numero. -Slid
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 07 Heinäkuu, 2010, 20:59:53
Aika avata kansalle salaista verhoa ja paljastaa uusi tulokas omassa pilttuussa. Kyseessä siis entinen Legenda III,
joka miltein 100% sama mitä pasilla ollessaan, radiot vain vaihtuivat acomssin 2,4 radioihin. Muuten mennään
monsteri v3, kiinan xerun kone (kaiketi) kuitenkin OK laadukas ja hyväksi todettu ja akkuna 4S 2250mAh 40-50C,
joka poikii erittäin hyvin WOIMAA autoon  ;)

Tämähän on siis "vain" kakkosauto, eli Orjatar tottakai edelleen ykkönen  :D
No tiimin muutama puulaakikisa näyttää sitten suunnan, kumpi pääsee säkylään finland cuppia ajamaan. Ostin kun
sain hyvän tarjouksen ja eritoten monsterilla pakottava tarve (Orjattaressa mamba max, joka ei todennäköisesti
kestä kesäkuumuutta). Lisäksi autosta saatiin hierottua hyvä paketti ja luotto havialan konepajan teoksiin on sen
verran hyvä, että näin siinä sitten kävi  ;D

Debyyttinsä auto saa lauantaina Dark Crusher Cupin GP11:sta, jossa haastajina Orjatar, Asterix ja Pullonhenki.
Hiekkapohja kalliomursketta, mutta todella hienoa sellaista, enemmänkin hiekkaa kuin kivikkoa. Siellä ekat tyypit
joita odotan innokkaasti. Autoa testailin jo havialassa ja kotipihassa ja hyvin etenee. Korina legendaarinen Legenda II
kori, joka saa vielä ennen debyyttiään pintaansa puna-hopean kerroksen laatutarraa ja ajansaatossa Punakotka logon.

Tälläistä tällä kertaa, mitä huomenna?  ;D
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: tuunari - 07 Heinäkuu, 2010, 21:10:42
Mistä noita "?" oikein tulee. Hiano. Onnee!
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 07 Heinäkuu, 2010, 21:15:45
Heh heh  ;D

Kiitos ja kiitokset Havialan Konepajalle, jälleen kerran  ;)
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: SlidSlide - 08 Heinäkuu, 2010, 16:21:58
Ei ollut Legendasta edes myynti-ilmoitusta missään, joten sen tiesi menneen DC:lle. Varsinkin tuunarin "pihasudittelija" kommentista se paistoi kovemmin kuin aurinko viimeisen kahden viikon aikana :).
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 08 Heinäkuu, 2010, 18:05:00
Ei ollut Legendasta edes myynti-ilmoitusta missään, joten sen tiesi menneen DC:lle.
Varsinkin tuunarin "pihasudittelija" kommentista se paistoi kovemmin kuin aurinko viimeisen kahden viikon aikana :).

Musta se aurinko on paistanut kyllä enemmän  ;D

Tänä aamuna aloitin korin värityksen kanssa pelaamisen, mutta tarroituksena sitä ei tule. Popniitit ja muut kiinnitykset
tekevät tarrasta hieman tekemällä tehdyn näköisen, joten kävin ostamassa pohjamaali sprayta, josta ensimmäinen kerros
jo heitetty autoon ja kuivumassa. Pohjamaalin päälle maalataan sitten tutullä käsityylillä punainen ja itse hopea tulee tarrana,
kun kyseessä vain kaksi viivaa, jotka jatkuvat auton alkuosasta, keskiosaan ja siitä perään.

Kävin myös ajamassa ekat testit tampellassa, sen verran poltteli ja se oli ainut minne nyt työmatkan jälkeen pääsi. Auto eteni
haastavassa maastossa erinomaisesti ja totuin sen ajotyyliin jo hyvin. Videookin otin tai clio otti, se ajallaan tänne. Tänään
vielä 1-2 kerrosta pohjamaalia ja mahdollisesti jos kerkee, niin punaisen pinnan kimppuun, että saa debyyttikisaansa värit!
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 08 Heinäkuu, 2010, 21:09:06
Jaahas... Pipersin pari logoa, jotta saa videon alkuun laitettua ja jatkossa tarraa/paitaa ym..
Kori on nyt pohjasprayattu kahteen kertaan, toisella kertaa todella hyvin. Itse punaisen värin
maalaaminen jää kuitenkin huomisiltaan, koska nyt sauna kutsuu.

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Logot/Punakotka_640-nettilogo.gif)



(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Logot/Punakotka_foorumilogo.gif)


Suurimmat fanit, tässä logosta taustakuva: Punakotka Taustakuva (http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Logot/Punakotka_taustakuva_logo.gif)

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Korin%20pohjamaalaus/IMG_1711_web.jpg)
Perusharmaata pohjamaalia, paperi ja itse Legenda II:n kori!

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Korin%20pohjamaalaus/IMG_1717_web.jpg)
Ensimmäinen pinta heitetty, hieman korjailtavaa vielä toista varten.

(http://paron.pp.fi/Rc%20Formula%20OffRoad%20Autot%202005-2008/Punakotka/Korin%20pohjamaalaus/IMG_1718_web.jpg)
Sama eka pinta toisaalta.

Huomenna jatkuu maalaus. Turvakaaret ja kaaret/putket jäävät harmaiksi ja nokka, katto ja perä maalataan
punaiseksi. Lisäksi tulee kaksi vaihtiraitaa (hopeista) komeilemaan joka osaan. Sivuille Teipiksin sponssilogot.

Tosiaan väsäsin videon päivän ajosta ja sen saa tästä: Punakotka - Ensilento (http://paron.pp.fi/Parons%20News%20Company%20videot/Punakotka/Punakotka%20-%20Ensilento.wmv)
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Zarizi Tech - 08 Heinäkuu, 2010, 22:12:15
Jäätävän hienoja molemmat logot!!  :o
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 08 Heinäkuu, 2010, 22:23:29
Jäätävän hienoja molemmat logot!!  :o

Thänks!  :)
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 11 Heinäkuu, 2010, 23:29:40
Ekat kisat ajettu!

Ensimmäinen meni harjoitellessa sija 3. Eteen ajoi Asterix ja pidennetty Orjatar. Monsterin on/off aiheutti
suoranaisen vi..tuk..., joten se hemmettiin ja sokerinpalalla johdot yhteen. Pari ajomokaa ja kisan jälkeen
ZT kokeili autoa ja satasen motti hajos... 4 kisaa takana motilla ja ei edes hiekkaa sisällä! Avasin ja kokeilin,
muttei uskalla kaasua painaa, ettei savu nouse, harmittaa...  ???

ZT:ltä sain 1900kv 26$ motin ja sillä tänään ajettiin 50p turvin voittoon! Tatsi oli hyvä ja pikku hiljaa opitaan,
mutta pääseekö auto finland cupin seuraavaan kisaan, se jää tiimin seuraavaan puulaakiin, jonka jälkeen vedetään
kolme ajettua kisaa paperille ja tehdään päätös.

Muuten toimi upeesti ja oli hieno ajaa!
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 12 Heinäkuu, 2010, 22:46:25
Selvisi, että laadukkaasta moottorista oli mennyt laakeri mäsäksi, joten laakerin vaihtamalla
sen saa jälleen ajokuntoon. Tämä on hyvä uutinen ja laakeri on tarkoitus vaihtaa ennen
säkylän finland cupin kisaa, kun vain löytyy oikean kokoinen.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 12 Heinäkuu, 2010, 23:38:43
Jos joltakulta löytyy seuraavanlainen laakeri, niin yv:tä tulemaan:

5x13x4

Laakeri kiinalaisesta harjattomasta moottorista.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 18 Heinäkuu, 2010, 16:26:22
Punakotka toimi eilisessä tiimikisassa hienosti, mutta hieman vielä vaatii totuttelua, joskin radatkin olivat
tasoltaan jotain paljon pahempaa mitä finissä koskaan. Nopeusjaksoa pääsin kokeilemaan nyt autolla ensikertaa
ja se sujui mahtavasti, oikein sai nauttia auton sivuluisusta ja nopeudesta, joka sujui hienosti!

Pystysuoriin on hyvä perustatsi ja auto kääntyy uskomattoman hyvin, joka on etu monessa tilanteessa. Vielä
hieman treeniä, niin tälläkin taistellaan varmuudella finissä 3-joukkoon. Kuvia autosta tulossa tänään tai huomenna.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: SlidSlide - 18 Heinäkuu, 2010, 16:33:26
Nopeusjaksoa pääsin kokeilemaan nyt autolla ensikertaa ja se sujui mahtavasti, oikein sai nauttia auton sivuluisusta ja nopeudesta, joka sujui hienosti!

Punakotkan nopeus oli uskomaton, vaikka nopeuspätkä ei ollut helppo. Se vauhti ja täydellisyys, jolla selvitettiin portit virheittä. Jos kilpailu olisi ollut Fincup, niin tuskimpa kovinkaan montaa autoa olisi mennyt edelle. Oli yksi kaikkien aikojen parhaista nopeuspätkistä.

Kauden loppuväännöistä tulee erittäin tiukkaa. DC nousee yhä enemmän haastamaan nyt, kun saa alleen jokaiseen kisaan pidennetyn auton. Tulee varmasti historian tiukin EP:n loppuvääntö.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 18 Heinäkuu, 2010, 17:08:41
Nopeusjakso oli kenties kaikkien aikojen paras mitä koskaan ollut. Nopeatempoinen, hieman vesiriskiä,
pari puunpalaa hyppynä, tiukat kurvit, rinnehypyt, sola ja jäätävä loppuhyppy! Lisäelementti oli haastava
ja koitui ratkaisuksi, toisilla kävi ehkä vähän tuuria, mutta taidolla selvitettiin. Itse himmasin, mutta
päättäväisesti ajoin kaasulla alusta loppuun ja nopea aika on mahtavan auton ansioa, se jousitus
ja kokonaisuus, JEAH!

Silti täytyy sanoa, että Von Oscarsson selvitti nopeuden vielä hienommin (voittihan se sen), mutta siihen
verrattuna olen omaan suoritukseeni erittäin tyytyväinen!

Finland Cupista tulee tiukkamättö, Pasi ja Samu johdossa ja Slide ja DC nousussa, varokaa heikkoja jäitä pojat  ;)
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 26 Heinäkuu, 2010, 00:14:56
Punakotka ei saanut kunniaa ajaa vielä finland cupissa 4 kisassa, mutta eräs toinen sai kunnian
kokeilla sitä kisassa. Pariin jaksoon jäi ajot, jonka jälkeen auto pistettiin odottamaan tätä päivää.

Tänään ajettiin tiimin foff cupin päätös, mutta on tuo 2x torseen erilainen ajettavuudeltaan. Sijaksi
tuli 3-sija, toki taakse jäi Asterix, mutta edelle ehti tallikaveri nimeltä Orjatar! Punakotkalla olen nyt
ajanut tasan 5 kisaa, mutta tuntumaa ei vielä ole. Osin sitä rajoittaa Orjatar, jolla ajoja jo 11 kisan
verran ja tottunut tyyliin, mutta Punakotkassa tyyli on aivan erilainen ja se rajoittaa Punakotkaa.

Ideana on ajaa kauden kaksi viimeistä finin kisaa Punakotkalla ja myös MM-kisat, mutta mikään ei ole
varmaa, sillä Orjatar on yhtä lailla kisakykyinen pirssi. Punakotkalla vielä lisää ajoja alle ja torseen täytyy
sisäistää, sitten päästään sinuiksi auton kanssa ja voidaan haaveilla palkinnoille pääsystä.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 29 Heinäkuu, 2010, 08:55:19
Valintojen aika!

Kaksi Unlimited autoa, joista kumpikin on kisakykyinen, kun alla toimivat
sähköt, hyvä kokonaisuus ja kuskin luottamus. Ajokokemus tällä autolla ei
ole kasvanut, joten valinta on tälläkin kertaa vaikea.

Orjatar lainasi Punakotkan monsterin comboa, akkua, radioita ja kaikkia muita
paitsi servoa tiimin foff cupin päätöksessä köyliössä. Orjatar voitti Punakotkan
tasavertaisessa kilpailussa, mutta miten ja miksi alle 1cm maavarallinen voisi
voittaa Punakotkaa? Yksinkertainen syy on se, että kuskilla on 10 kisan kokemus
lyhyestä Orjattaresta, sen pienestä maavarasta ja auton edennästä. Näin ollen
Punakotka saa lainata samaa settiä sekä renkaitaan (niin Orjatar ei pullistele).

Kilpailu huipulla on kovaa ja vain yksi voi päästä kisaamaan, tällä kertaa se ei
ole Punakotka, sen aika ei ole vielä koittanut, mutta koittaa vielä!
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 09 Elokuu, 2010, 16:59:27
Punakotka sai siis tilaisuuden treenailla MM:n kaksi viimeistä jaksoa ja nopeuden,
mutta ei se vakuuttavasti mennyt  ;D Osin ajaminen meni jo ennen alkujaan bashaamiseksi,
eikä minkäänlaisia tavoitteita asetettu edes harjoittelulle.

Sen mitä huomasin, niin torseen ei ole hyvä. Tätä olen pitkään nähnyt ja se vahvistui entisestään.
Paikka-paikoin oli hirveetä ajella, kun auto nostaa nokkaa ja laskee sen, muttei silti etene radalla.
Osin kokemattomuutta, mutta muutama muukin tuon huomasi ja totesi saman.

Torseenilla ei tee mitään, mutta Punakotka on rakennettu sen ympärille, joten opettelen sen ajotavan
mitä nuo vaativat ja katsotaan mihin sillä sitten pääsee. Muuten auto on erittäin hyvä, pehmeä ajaa,
hallittavuus kohdallaan ja hyvässä tikissä.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: SlidSlide - 09 Elokuu, 2010, 17:05:22
Pistin merkille nyt ensimmäistä kertaa sen, että tehoa on aivan liikaa. Se on myös kaasusormesta ja säädetyistä käyristäkin kiinni. Suosittelen laskemaan EPAa sille asteelle, että keuliminen laskee siedettävälle tasolle.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 09 Elokuu, 2010, 17:51:09
Itse kaasua ei ole liikaa, vauhtia löytyy ainakin omaan makuun nopeusjaksolle hyvin (tuon kisan nopeusjakso
nyt meni ihan omaan epäonnistuneeseen showpiikkiin). Jaksoilla kaasua on hyvin ja EPA on nytkin 90%. Eli
auton keuliminen ei johdu liiallisesta tehosta, samalla akulla ja noparilla Orjatarta kuskannut, erona diffit ja
tässä tapauksessa torsen on ilonpilaaja.

Voi olla, että autosta vaihtuu diffi vakioon, jos se on mahdollista toteuttaa. Joku torsen nero voisi vielä kertoa
miten auton käyttäytyminen eroaa 1) jos torsen vain edessä 2) jos torsen edessä ja keskellä.

Kiitos!
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: matti.l - 09 Elokuu, 2010, 19:56:00
Itse kaasua ei ole liikaa, vauhtia löytyy ainakin omaan makuun nopeusjaksolle hyvin (tuon kisan nopeusjakso
nyt meni ihan omaan epäonnistuneeseen showpiikkiin). Jaksoilla kaasua on hyvin ja EPA on nytkin 90%. Eli
auton keuliminen ei johdu liiallisesta tehosta, samalla akulla ja noparilla Orjatarta kuskannut, erona diffit ja
tässä tapauksessa torsen on ilonpilaaja.

Voi olla, että autosta vaihtuu diffi vakioon, jos se on mahdollista toteuttaa. Joku torsen nero voisi vielä kertoa
miten auton käyttäytyminen eroaa 1) jos torsen vain edessä 2) jos torsen edessä ja keskellä.

Kiitos!

Eiköhän se keskitorsen vaikuta siihen keulimisiseesi. Etutorsenilla tuskin on keulimiseen vaikutusta, vaikuttaa pelkkään kääntöön.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 09 Elokuu, 2010, 20:00:18
Keskidiffin merkityksen ymmärsin ja ajattelinkin olevan noin ja edessä olevako parantaa kääntöä
eli vakiodiffillä kääntö heikompi?
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 19 Elokuu, 2010, 07:03:32
Punakotka tulee jyskyyn mukaan, muttei ajoon. Auto kokee keskidiffin muutoksen, kun torsen vaihtuu vakioon,
litkuilla täytettyyn versioon. Josko tällä toimisi paremmin kuin ennen, aika näyttää ja onhan pitkä talvi edessä...
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: SlidSlide - 20 Elokuu, 2010, 03:50:18
Pitäisikö tästä topicista tehdä toinenkin, kun kerran kaksi huippukuskia ajavat tällä autolla? Kaksi ei mahdu saman topicin alle ;).
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 20 Elokuu, 2010, 06:49:31
Sopimuspaperiin pienellä printattu teksti:

"kuski huolehtii autosta tehtävät kirjoitukset, kunniallisen ylläpidon, asiallisen tekstin sekä
muut kirjoitettavat tai päivitettävät tiedot, auton oman osion alle, auton alkuperäistarkoitettuun topikkiin.
Tätä rikkoessaan kuljettaja syyllistyy sopimusrikkomukseen ja sopimus puretaan välittömästi".


 ;D
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 20 Elokuu, 2010, 06:56:02
Punakotka lähtee sittenkin ajolliseen koitokseen jyväskylän uudelle erämaalle! Kuskina ei toimi allerkijoittanut,
vaan samasta tallista (RFOT), Zarizi Tech. Täten auto saa todellisen tulikasteensa finland cupissa ja sellaisen
kuskin voimin, johon luotan enemmän kuin itseeni  ;)

Jännittävä nähdä miten pysyy käsissä, tekniikka on ainakin WUOREN WARMAA ja sähköt 75% omasta takaa,
joten toivotan kuskille hyvää kisaa ja tottakai auton parasta suoritusta, joka siis puulaakissa on sija YKSI!  8)
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Zarizi Tech - 20 Elokuu, 2010, 15:44:51
Mitä tähän nyt sanoa. Mina ajaa Punakotka kisaa.  ;)
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: SlidSlide - 20 Elokuu, 2010, 15:49:30
Mitä tähän nyt sanoa. Mina ajaa Punakotka kisaa.  ;)

Zarizian Techtories lähtee syville vesille. Saas nähdä miten auto pysyy herran käsissä ;). Aika kova kokeilu tässä vaiheessa kautta.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: niemikko - 20 Elokuu, 2010, 15:58:48
tulosta ei ole epaileminen kuski sisäistänyt autot nopeasti ja ero autojen välillä ei taida suurensuuri olla niin varma podiumi.

Paineita Paineita  ;D
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: SlidSlide - 20 Elokuu, 2010, 16:27:29
tulosta ei ole epaileminen kuski sisäistänyt autot nopeasti ja ero autojen välillä ei taida suurensuuri olla niin varma podiumi.

Paineita Paineita  ;D

Kyllä se aika varma podiumi on ilman teknisiä murheita, mutta podiumisijoituksillakin on isoimmillaan 7p ero. Jännä nähdä miten ZT:n kapula pysyy kädessä, kun puhaltavat taistelutorveen toisiksi viimeistä kertaa tällä kaudella, ja ryminä käy takana :).
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 22 Elokuu, 2010, 19:15:52
En erehtynyt, kun ojensin auton "lainattavaksi", sillä tiesin, että henkilö joka autoa lainaa osaa ajaa.
En erehtynyt, kun veikkasin tätä veijaria voittajaksi, veikkaa ja voita pelissä, sillä se voitti.
En erehtynyt, kun sanoin kyllä myyntiä kysyttäessä, täten auto vaihtaa omistajaa.

Punakotka teki sen mihin sen uskoin pystyvän (oikean kuljettajan käsissä). Zarizi Tech nappasi debyytissä
tällä autolla voiton, okei 16p erolla, omaan toiseen autooni  :D Voitto on kuitenkin voitto ja täten tatsi on
saavutettu. Tuntuma kasvoi varmasti jakso-jaksolta ja tuskin auto mikään huonokaan on, kun heti kisan
jälkeen tivataan, "jospa tuon ostaisi"...  :)

Suuret onnittelut Zarizi Techille, joka on yhdessä tämän ja monen muun auton ansiosta menossa kauden
mestaruuteen, vain kaksi voi enää sitä uhata. Onnittelut myös uudesta autosta, se on tehty jaloudella,
maamme parhaassa tehtaassa, Havialan Konepajalla! Pientä tyydytystä, maalauksen suoritti -DC-  :)

Pidetään hetkisen aikaa topikki auki, sitten se sulkeutuu ja syntyy uutena, uuden omistajansa kanssa.
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Zarizi Tech - 22 Elokuu, 2010, 19:29:20
Pientä tyydytystä, maalauksen suoritti -DC-  :)

....
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: matti.l - 22 Elokuu, 2010, 19:34:42
Suuret onnittelut Zarizi Techille, joka on yhdessä tämän ja monen muun auton ansiosta menossa kauden
mestaruuteen, vain kaksi voi enää sitä uhata.

Öhöm. Vain itse voit Samun voittaa, muut eivät siihen enää pysty...
Otsikko: Vs: Punakotka "Red Eagle"
Kirjoitti: Hadesbear - 22 Elokuu, 2010, 19:40:56
Pientä tyydytystä, maalauksen suoritti -DC-  :)

....

Ton nyt voi taas ajatella miten vaan, but i meaning: maalauksen suoritin itse ja se onnistui  ;)

Matti.l: miinustetun kisan jälkeen tilanne on toinen, sullakin on mahdollisuus!
Samu 69
Saku 55
Matti 52

69-52 = 17, eli voitto sulle ja meikäläiset tarpeeks kaukana, niin mestaruutta juhlit  ;)