Kirjoittaja Aihe: Fokkis -uusi jokamiesluokka foffiin!  (Luettu 4577 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Fokkis -uusi jokamiesluokka foffiin!
« : 21 Kesäkuu, 2013, 22:33:38 »
Fokkis -uusi jokamiesluokka foffiin!


HIMOTO 1:18 kokoluokan Desert buggy Barren http://rckauppa.fi/product_info.php?cPath=22&products_id=1410

RTR auto 130 eurolla auto uuteen luokkaan! Paketti on RTR, vain 4xAA-paristot vaaditaan mukaan
ja olet valmis kisaamaan! Vesisuojatut sähköt, 2,4 radiot, akut ja kaikki tähän hintaan!

Oletko aina halunnut ostaa VOITTAJAN auton heti kisan jälkeen?
Oletko pohtinut mitä taikoja hän on autoonsa tehnyt ja miten saisit itsellesi samat?
Nyt se on mahdollista, sillä uusi luokka nimeltä Fokkis on kuin jokkista, foffaten...  ;)

Foffin uusi luokka on jokamiesluokka, jossa kisan päätteeksi on about 10 minuutin
tarjousaika, jossa jokainen kilpailija, katsoja sekä auton omistaja voivat ostaa arpalippuja
loputtoman määrän ostettavista kohteista. Ostajan suojausarpa maksaa 1€/kpl,
kilpailijantarjous 2€/kpl ja katsojan 3€/kpl. Arpoja voi ostaa niin monta kuin tahtoo.
Tarjousraha tulee kuitenkin maksaa käteisellä, joten muista varata sitä mukaan!
Tarjousajan jälkeen arpaliput ovat autojen omissa arpalaatikoissa, josta kustakin
nostetaan yksi voittaja. Onnetar otetaan randomisti koko joukostamme, jotta peli on
reilua ja saadaan oikea voittaja. Se, jonka nimi mainitaan saa ostaa auton kauppahintaan,
joka on 120 euroa, AINA.

Voit laittaa autoosi laparenkaat, harjattoman combon, keventää sitä, vaihtaa sähköjä jne...
mutta se auto, jolla viimeiselle jaksolle lähdet on myynnissä ja se ajetaan "Park Fermeen".
Jos autostasi tehdään tarjous, myyt sen kaikilla osilla mitä alkuperäispaketissa on + ne mitä
autossa on kiinni Park Ferme alueella. Jos olet ostanut asioita lisää, voi voi, hinta on aina sama "jokkis" 120€.
Voit toki tehdä aina suojatarjouksia, joilla voit parhaimmillaan pitää autosi itselläsi..

Tarkat säännöt kirjoitetaan ennen suonenjoen kisaa, mutta perusjuttuina:
- akseliväliä ei saa muuttaa
- leveydellä ei väliä
- autossa tulee olla kori
- takaspoikan saa poistaa, kuten paneelitkin, runkoa saa keventää
- autossa tulee olla vakiopohja ja akselit
- kaikki keventäminen sallittua, myös pohjalevyn, akseleiden jne..
- diffit saa laittaa lukkoon
- kaikki sähköt saa vaihtaa
- akun saa vaihtaa, ei rajoituksia
- renkaan max halkaisija lapoineen 70mm
- renkaiden sheivaus sallittua
- omien laparenkaiden teko sallittua

RC-Kauppa & RC-Navetta ovat osin idean takana ja toteuttajia, joten he tarjoavat spessujutun suonenjoen JAMBOREELLE!
2.7 mennessä, kun tilaat MUN kautta auton, saat sen 10% alennuksella! Lisäksi ei postikuluja, koska MINÄ tuon autot itse
suonenjoelle perjantaina 5.7. Tarttet vain 4xAA paristoa ja pääset suoraan kisaan! Tilaukset/jutut YV:llä mulle. Lisäksi otan mukaan
3-5 ylimäärästä autoa, jos innostuneita löytyy.... ja kisa-autot joudutaa myydä  ;D

Juttua tulee lisää. Autovarauksia saa mun kautta YV:llä!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN