Kehitystyö jatkuu ja ensiTOSItestit ajettu!

4x4 FOKKISTA!

V Productions Pnesh Mini Series V1 autoon asennettuna!

UP-prewiew.

Raju ja agressiivinen lapa, joka on noin 4mm korkea.

Inside: sokerinpala vaihtuu vielä, kun kisa-akut saapuu..

Maavara lapoineen likimain 30mm, vakiona perjaatteessa 22mm.
Jep! Tänään sain loput renkaat laparenkaistettua ja vahvennettua, hyvin pysyvät!
V Productions Pnesh Mini Seriessin ensimmäiset renkaat ovat radikaalit ja silmään "tönköt",
mutta asiantuntijoiden kehittämä lapakuvioiden oikeanlainen sijoitus tuo tulosta. Tuo fakta
nähtiin jo ensitesteissä tasasella, kun auto meni yhä hallitusti suoraa.
Kangasalan keitaallakin käväsin kokeilemassa sekä renkaita, että 2S 450mAh 25/50C lipoa.
Semmonen 5min ajoa ja jo 1.9 crawl ajetulla akulla. 5min jälkeen turvalliset 3.79v/kenno,
joten ajeleepi tolla 450mAh akullakin aika kivasti, kun muistellaan et suoritus kestää about
30sec, niin hyvin on reserviä! Moottori oli lämmin 5min jälkeen, muttei polttava. Moottorin
aukot suojasin, ettei hiekka mene mottiin ja tehos erinomaisesti!
Auto eteni keitaan rinteitä varsin positiivisesti ja eron laparenkaattomaan testiin huomasi heti!
VP Pnesh Mini Seriessin V1:t kaivaa kiitettävästi ja auto kiihdyttää kohti pystyjä, jäi helkutin hyvä fiilis!

Painoa kisakunnossa 510g. Tuosta lähtee vielä grammoja pois, kun ke/to saan varsinaiset kisa-akut,
joissa myös merkittävästi pienempi liitin. Kisa-akkuna tulee olemaan 400mAh 30C, mutta varalla toki
450, että 1000mAh. Ihan siinä ja tässä saadaanko auto just alle 500g kisapainoon, voi olla

Keskiviikkona sponsorilla poikkeamaan, katotaan olisko näihin tullut renkaita, jos niin ten vielä "sand pawit",
jotta on sit suonenjoelle renkaita. Ellei ole tullut, ei haittaa - koska auto toimii hyvin ja odotukset on nyt
korkeella. Ajotapa on kuten sc, kaasulla mennään, mutta yllättävän hyvin sai teknistä ajoakin harrastettua,
kun laparenkaat teki.
Tätä FOKKIS-autoa kuskaa suonenjoella allekirjoittanut sekä Joona!