Kirjoittaja Aihe: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk  (Luettu 26663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6537
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #60 : 09 Syyskuu, 2008, 19:04:48 »
Snoopy vetäs siinä kyllä ihan omaan tahtiinsa voltit  :D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

niemma-2

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
  • 27.095
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #61 : 09 Syyskuu, 2008, 19:09:46 »
Vähän lähtee aina noi tehot lapasesta  ;)
Mutta hyvä sitä tehoa on olla että tarpeentullen auto pistetään väkisin kiipeemään, suunnan sit ratkasee auto itse  ;D

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3520
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #62 : 09 Syyskuu, 2008, 20:45:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=bqj2hTC189M

Tuolla veden päällä ajoyrityksiä.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

Maximus

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 554
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #63 : 09 Syyskuu, 2008, 20:49:03 »
Nonii!

Hyvä et ootte koittanu jo senkin. Hienolta näytti. Mun milestä tasaisin meno oli kyllä Metalheadilla, ei hyytyny eikä täristäny ;)
´Red Devil ja Panther

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3520
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #64 : 09 Syyskuu, 2008, 20:52:11 »
Nonii!

Hyvä et ootte koittanu jo senkin. Hienolta näytti. Mun milestä tasaisin meno oli kyllä Metalheadilla, ei hyytyny eikä täristäny ;)

Totta. Tossa mietittiin, että modissa ei välttämättä toi lapa oikein anna periks vettä vasten kun se on niin korkee ja kova. MetalHeadissa taas kiinteä akseli ja ns. pehmeä jousitus, jotka näköjään takasivat balanssin veden päällä.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

niemma-2

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
  • 27.095
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #65 : 09 Syyskuu, 2008, 21:39:29 »
Todellinen toiminta on että rengas pitää pintajännityksen kun auto menee tarpeeksi kovaa veden päällä ja kun renkaissa on tarpeeksi kierroksia niin lavat toimivat "potkureina" joka vie autoa eteenpäin ja pitää sen voimalla auton pinnalla samalla.
Sillonkun auto hyytyy ja uppoaa niin renkaat eivät kauho tarpeeksi vettä.
Sitten ratkasee jousitus tietenkin toisena tekijänä.

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3520
Vs: Kangasalan kilpailu - Comp 4 Talk
« Vastaus #66 : 09 Syyskuu, 2008, 21:50:57 »
Todellinen toiminta on että rengas pitää pintajännityksen kun auto menee tarpeeksi kovaa veden päällä ja kun renkaissa on tarpeeksi kierroksia niin lavat toimivat "potkureina" joka vie autoa eteenpäin ja pitää sen voimalla auton pinnalla samalla.
Sillonkun auto hyytyy ja uppoaa niin renkaat eivät kauho tarpeeksi vettä.
Sitten ratkasee jousitus tietenkin toisena tekijänä.

Totta, mutta voi käydä myös niin, että renkaiden kierrosluvut ovat liian korkealla ja lapa kauhoo liikaa, joilloin etupyörien eteen kertyy aalto, joka lopulta töksäyttää auton matkan.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz