Kirjoittaja Aihe: Todellista omistautumista  (Luettu 9714 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

• RFOT
  • Foff Guru
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Todellista omistautumista
« : 19 Helmikuu, 2011, 16:48:58 »
Liki kahdeksan vuotta on taival rc-rintamalla kestänyt, onhan se lyhyt sellaisille, jotka ovat jopa
parikymmentä vuotta lajia harrastaneet, mutta samalla se on pitkä aika, varsinkin tällä antaumuksella
mitä itse tähän harrastukseen laittaa. En tosin ole tätä enää pitkään aikaan kutsunut harrastukseksi,
vaan enemmän tämä on elämää kuin harrastamista. Pitkälti kaikki muu rakentuu tämän ympärille.

Se mitä RC on minulle on mahdoton selittää, enkä voi koskaan saada sitä selitettyä jokaiselle, on vain
ja tulee aina olemaan ihmisiä, jotka eivät sitä sisäistä. Vajaa kahdeksan vuotta sisältää liki 1500 gigatavua
itse kuvattua materiaalia, kuvia, graafisia suunnitteluja, trailereita, omia dvd projekteja ja vaikka mitä.
Videomäärässä puhutaan liki kuukausia kestävästä ajasta mitä niitäkin on olemassa, kaikki itse otettua,
toteutettua. RC FOFF kisoja takana rontti 130, kisajärkkäyksiä yli 200, autoja hyllyssä ollut 170 ja rahaa
palanut neljä nollaisen numeron verran, eikä riitä...

Mitään en silti kadu, sillä RC on pitänyt elämän raiteilla, eikä raha ole palanut liiaksi mihinkään turhaan,
vaikka jolle RC:tä ymmärtämättömälle tämä voikin olla haaskauta, mutta RC on paljon enemmän kuin vain
ajamista, sitäkään kaikkea en voi sisäistää tänne, mutta ajamisen lisäksi se on kuvaamista, sääntöjen
suunnittelua, autojen rakentelua edeltäkävijöinä, järjestysasioiden hoidot, trailerit, tiiserit, tiimilehti ja
vaikka mitä, lista ei lopu koskaan. Olen todennut, että RC on elämäni nyt ja jatkossa, siksi olin valmis
rajuun veljeydelliseen toimeen, tatuointiin.

RFOT täyttää pian 8 vuotta ja edessä tulee olemaan tavalla tai toisella kymmeniä vuosia! RFOT ei kuole
koskaan, sillä se mitä meillä on, on jotain liian suurta, se ei voi kuolla! Takana on uskomattomai hetkiä,
raivoa, vihaa, tuskaa, kyyneliä niin surusta kuin onnesta. Erilaisia autoja, onnentunteita ja kaikki ne ovat
elämässä tarjonneet sellaisia asioita, joita voi olla jopa vaikea käsitellä. Joku voisi huvittuneena hihkaista,
tämähän on vain rc:tä, kenties sille hihkaajalle, muttei minulle.

Sisäistetään tatuointia, RFOT = Ruutanan FoffRoad Team, sekalaisten rc-lajien ajajatiimi, pääasiassa
RC FOFF autoilua, oranssi väri kuvastaa foffia, on aina kuvastanut ja tulee aina kuvastamaan, samalla
se on tiimimme väri. "Palasiin" upotetut kirjaimet, numerot ja lyhenteet kuvaavat elämässä tärkeimpiä
hetkiä, asioita, henkilöitä, joita tulen tulevina vuosina lisäämään. 03 on RFOT:n syntymävuosi, HB on
nykyinen ja jatkossakin tunnetuksi tuleva nicknameni ja M on eräs tärkeä ihminen. Tatuointi tulee vielä
kasvamaan palasten osalta, muttei liian usein, vain kun todella on sen aika.

Joskus, kun motivaatio ja aika sallii, tulen varmaan kirjoittamaan elämänkertaa, sillä siihen löytyy aineisto!
Takana on upeita vuosia ja edessä vielä enemmän. RC tie on valoisa, edessä on kunniaa ja kuraa, mutta
aina pää pystyssä jatkan tiimini kanssa kohti uusia taistoja, ylväästi, aina asialle omistautuneena ja odottaen
sitä hetkeä, kun saan voittajana nostaa käteni kohti taivasta ja tuulettaa!

Ps. Tämä ei ole vitsi, tatuointi on aito ja tuore, siksi vielä sävyt haalentuvat, kun iho pääsee sinuiksi ja
rasvauskuuri on ohi. Omistautumista ei tehdä hetken mielijohteesta vaan todellisesta rakkaudesta jotakin kohtaan!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

• RFOT
  • Foff Guru
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Todellista omistautumista
« Vastaus #1 : 07 Maaliskuu, 2012, 20:37:19 »
Tästäkin on kulunut yli vuosi. Olenko kertaakaan tatuoinnin ottamista katunut? = EN.
Kyllä se vaan nostattaa fiilikset pintaan saunaillassa tiimiläisten kanssa, muistot joita
ollaan koettu, niin hyvät kuin huonotkin, mutta pian 9v sisältää kaikenlaista. Ei tätä,
kuten ei edellistä tekstiäkään pystynyt täysin sanoihin pukemaan, se vaan on niin hienoa,
että oikein tippa meinaa tulla linssiin.

En kadu, elän elämisen ilosta ja RC, se jos mikä on hienoa, etenkin hyvässä porukassa!

Hadesbear

• RFOT
  • Foff Guru
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
« Vastaus #2 : 09 Maaliskuu, 2013, 22:57:16 »
2 vuotta ja risat takana, ottaako kupoliin? = EI!

RFOT on mulle elämä, kuten kenties on jo selvinnyt. Ikuinen tatuointi, joka KORISTAA oikeaa kättäni
antaa myös sauman "tuulettaa", jos niin hyvin pärjää. En ole katunut hetkeäkään, enkä kuuntele sitä
paskapuhetta mitä neidit tatskoista latelee.

Ymmärtäkää mulla ei oikeesti oo elämää, vaan RC, piste. Perään pakollinen hymiö  ;D

SlidSlide

• RFOT
  • Admin
« Vastaus #3 : 09 Maaliskuu, 2013, 23:45:46 »
Kuka neiti inhoo tatskoja? Ne vasta tekeekin miehekkään.

Itellä ei ole vielä tatuointeja, mutta kyllä oon vähän ajatellu, et kroppaa rupeis enemmänkin koristelee ikuisella musteella. RFOT tulee aivan varmasti jostain ilmi sitten, kun se aika koittaa.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

• RFOT
  • Foff Guru
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
« Vastaus #4 : 10 Maaliskuu, 2013, 09:52:57 »
Kuka neiti inhoo tatskoja?.

"Neidit" sanaa käytin vaan vertauskuvana tatskainhoojiks, jotka ei käsitä, miks joku laittaa ihoonsa "kuvia".
Kaikkihan on toki suhteellista, mulle tää on merkki siitä mitä mä oon ja mikä on tärkeintä, tiimi ja upea historia!  ;)