Äänestys

Palkintomaksu GP1:n ja GP2:n, vai ainoastaan toiseen?

Olen mukana, vain GP2:n.
1 (11.1%)
Olen mukana molemmissa.
7 (77.8%)
En ole mukana kummassakaan.
1 (11.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Äänestys päättynyt: 25 Toukokuu, 2008, 19:58:56

Kirjoittaja Aihe: Palkintokustannus?  (Luettu 5201 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Palkintokustannus?
« : 15 Toukokuu, 2008, 19:58:56 »
Ensimmäinen kisa pörähti jo ohi, mutta järkkärit kysyy onko joukolla innostusta antaa kunniaa niille, jotka sen ansaitsisivat.
Eli, kun toinen kisa koittaa ja kerätään lipas siihen syntyvästä palkintosummasta, niin onko innokkaita tukijoita muistaa myös ensimmäisen kilpailun parasta kolmikkoa kussakin luokassa + erikoispystit (2).

Käytännössä tarkoittaisi sitä, että se/ne jotka haluavat muistaa ensimmäisen kisan heppujakin, niin antavat lippaaseen kahden kilpailun osallistumiskulunsa ja näin saadaan GP1 ja GP2 palkinnot hankittua. Korostan: ei ole pakollista, enkä omalta saralta tunne pakottavaa tarvetta, mutta yhteishengen ja GP1:n parhaimmiston puolesta, itse haluaisin heitä muistaa.

Äänestysaikaa 10 päivää, tästä hetkestä lähtien.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Palkintokustannus?
« Vastaus #1 : 01 Syyskuu, 2008, 16:38:54 »
Rc Foff Finland Cup 2008 GP4:sta lähtien palkintomaksu muuttuu hieman, eli yhden auton osallistumismaksu on 5 euroa.
Sama summa pysyy, oli autoja sitten yhdellä kuskilla kaksi tai enemmän. (Kauden 2009 maksut suunnitellaan uusiksi, kauden päätyttyä).
Tämä pääasiassa siksi, että saadaan katettua 4 luokan palkinnot, oli autoja sitten 25 tai 10.

Jos asia herätää kysyttävää, niin kysymykset minulle yv:llä.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN