Kirjoittaja Aihe: Hadesbear (Foff & Crawl, FOREVER)  (Luettu 119362 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #460 : 08 Kesäkuu, 2014, 18:42:01 »

Uudet treenit 2 akkua ajettu 3 eri rengassarjalla ja ajetultahan tuo näyttää  :D

Treenejä ennen...


Tuli aamusta innostuttua fiksaamaan tämän vikoja ja samalla putsaamaan akselit, vielä loota pitäis tarkistaa.
Iskarisetuppia lähdin myös hakemaan, nyt on siniset kaikkialla ja lisäks stopparit, joka nurkassa. Kokeilin jopa
kahta stopparia, mutta menee perusjousto aika tiukalle, joten jätin laittamatta.

Etulinkit laitoin myös holkittaen, joten ei liiku turhaan minne sattuu. Servoteline vaihtu toiseen, jossa pysyy
niparikiinnitys paremmin. Edessä myös työstin aika paljon iskarikulmaa ja sen pehmeyttä, tuntu löytyvän aika hyvä.
20 pinjoni vaihtu rajusti pienempään, kun iskin 14 hampaisen, jotta liikkeellelähtö ja pienellä kaasulla ajo olis jouheempaa.
Lisäks sieltä ja täältä kiristelyt, putsaukset ja sitten olikin auto valmis uuteen testipäivään!


Kisapaino 1717g VP Pnesh F16 "Mörssäreillä"

Näille renkailla tätä autoa rakennetaan, joten näille perussetuppia on haettu. Mörssäreiden ominaisuudet ovat mahtavat
ja jälleen tänään sain huomata, että vaikea autoa on saada jäämään kiinni ja tänään joustot pelas vielä paremmin! Näiden
renkaiden etu on kantopinta-ala ja eturenkaat laitoinkin biltema levitysvanteille, jotta kääntöä saa enemmän. Miinuksena
keulan leveys, mutta toimiihan tuo. Parikin testiä tein jatkona eiliselle eli vain vähän keula päälle ja sit kaasuttaen nousee,
on se aika rajua ja haittapuolena se, että seuraavalle kuskille on helpotettu aika paljon nousua  ;D


Kisapaino 1671g VP Pnesh F11 renkailla

Ajattelin testata autoa monipuolisemmin, joten nämäkin renkaat messiin, joilla 2013 laukaan fincup voitettiin  ;) Samaltahan nuo tuntuvat
ja se ongelmakin on yhä sama, vaikka hyvin toimivatkin. Jos kisa ajetaan kokonaan pehmeessä hiekassa, niin nää on hyvät! Kovalla sortaa
alle, koska pinta on sliksi, samoin lavat "joustaa".


Kisapaino 1592g VP Pnesh F21 "Dead Panhtereilla"

Lightweight III:ssa on näillä ajettu ja ihan piruuttani otin mukaan, josko tuntuisi painavammassa autossa erilaiselta? Tuntu ja aika sairaan hyviltä!
Vakaimmat nopeusjaksorenkaat ja menee jopa suoraan! Rinteessäkin pärjää, kun pääkoppa muistaa ajaa hanalla, nämä eivät lähde kuten mörssärit,
jos kiinni itensä jättää.. Yllättävän toimivat ja ihan vakavasti harkinnassa laukaalle, koska näissä on sivupitoakin, toisin kuin F11.


Seuraavaksi fiksaan 3 tämmöstä lisää...

Tämä tehty pehmeelle hiekalle ja sama alusta mitä F21 Dead Panthereissa.

Mitä itse ajopäivään tulee, niin auto parani MERKITTÄVÄSTI eilisestä. Joustot tuntus hyvältä ja uskaltaa kaasuttaa täydet. Vauhtia ei ole loputtomasti,
mutta se on hallittavissa, joka on tärkeämpi ominaisuus  ;) Kitkajarrun ja välitysten muuntelut yhdessä pinjonin kanssa teki tälle autolle uuden "ominaisuuden".
Ajotapa nimittäin muuttuu nyt hyvin erilaiseksi, mutta sen mukana tulee loistava ominaisuus, joka auttaa ajoa pirusti (jahka siihen tottuu).

Auto jäi jopa ehjäksi, joten jatkoa luvassa! 5 akkua ladattuna ja tarkotus kävästä viikolla kokeilaa kasalla. Jussina vois tehdä ihan päivän reissun kangasalle,
jossa hakis varmuutta, jotta laukaalla jatketaan siitä, mihin viime vuonna jäätiin  ;)

"Saavutettuasi huipun jatka kiipeämistä."
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #461 : 08 Kesäkuu, 2014, 23:28:00 »
Ja ne nykykuvat unohtu eli tässä:







Alla Pnesh F21.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #462 : 10 Kesäkuu, 2014, 20:53:27 »
Jepa! Lauantaina PM-kisoissa crawlataan suomen Inkoossa. Auto ei tosin muutu crawleriks ku aikasintaan to tai pe.
En suotta ressii ota. Foffiin löyty hyvät setupit, crawlingilla ei väliä, ei ole samaa poltetta enää. USA on edelleen kauden
pääjuttu, muttei minkää hiton sijotuksen takia, vaan matkan, se on Hadesin uralle hieno paalu  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #463 : 17 Kesäkuu, 2014, 19:45:30 »
Jälleen on palauduttu PM-kisoista, joten lyhyttä raporttia!

Tällä kertaa ei tarvinnut ostaa ananasta ja luojan kiitos uusia jo kaksi perättäistä 4-sijaa.
Nyt omat ajot riitti ehjässä kisassa finaaliin, jossa pidin myös silloisen sijani 6-sijan ja olen tyytyväinen.
Oma kisa oli siinä mielessä aivan loistava, että jokainen jakso -pisteillä, ei horjahduksia, joilla moni kovakin
kuski putosi jopa finaalista pois. Taso on todella kova, sen sai jälleen kokea.

Sanottakoon, että Tomyn kanssa juteltu "musiikkia korville" kokeilu oli minulla käytössä ja sen avulla sai kyllä
ajettua ihan eri tavalla. Tosin vain 1-kuuloke 2-kuulo, mutta silti eräänlaista tsemppiä/hengellistä hommaa sai
ladottua vähän uudella tavalla, taidanpa jatkaa tätä testiä..

Muutamia kuvia tähän väliin, kaikki kuvat by: Arttu, kiitos!


Rentoutuen kisaviikonloppu sujuu varsin mukavasti, Hadesbear valmiina ja nallelimu messissä!


Perjantaina tuomarihommissa Super & 1.9 luokille, rentoa hommaa, kun porukka on rentoa.


2.2 Shaftyn 1 radan suunnittelua suomikuskien kera ja jälkeenpäin tietysti ajohommia, 2 pakkia ainoat virheet, fiilis siis ihan jees!


2.2 Shaftyn 3 radalta, joka on Zarizi Techin käsialaa ja tässä saatiin niitä eroja sitten aikaseksi. Ekasta kuvasta lähtien nousua 2 portille ns. "taktisesti" luonnon kividigiä hyödyntämällä.
Seuraavassa sitten 4 porttivälille, jossa kuitenkin napsahti ylämolla, josta ilkeät +10 pinnaa. Seuraavissa kahdessa ajellaankin jo 5 portilta kutoselle, joka menee linjaltaan puhtaasti.


Finaalirata! Ekassa 3 portti, josta ei tajunnut kokeilla "rajusti", vaan haettiin mistä luultiin, tuloksena kuitenkin päätös ratsastaa, koska aika on rajallista. Seuraavassa oliko nyt sitten
7 portti, joka suoritettiin puhtaasti. Erittäin hyvä finaalirata ja syke katossa, ainakin itselle finaaliin pääseminen ja sen ajaminen on uniikkihetki  :)

Yhteenveto lyhyesti:
Hirveällä himolla ei kisaan lähdetty, mutta siitä rakentuikin kokonaisuutena (kaikkine paloineen) varsin mukava ja miellyttävä paketti.
Perjantaina oli hyvää aikaa tuomaroida ja pääsi näkemään kisailua superissa ja 1.9 luokissa. Pe ilta-yö menikin vähän pidemmäksi, mutta
helkutin hyvässä seurassa, futista, hieman nallelimsaa ja letkeetä rentoilua! Lauantaina sitten tuomarointia ja oma kisapäivä, kun vain
tällä ajelen. Ehkä ekaa kertaa tänä vuonna sain crawlingissa ehjän kisan, kun isoja horjumisia ei pisteissä tullut, vaan nämä kertyi:

-29  -28  -10  -23, finaali -8

Finaaliin pääsin 6-sijalla ja samalla sijalle päädyttiin finaalin jälkeenkin. Se on hauska huomata miten taktistakin peli on, miten ihmiset tekevät päätöksiä
esim. tietyn mollavälin kohdalla "kauanko voin kuluttaa tähän aikaa". Pari mollaahan tuolta finaalilta ratsastin, jotka sitten oli ihan naurettavan ajettavia,
kun sunnuntaina ajeltiin treeniä. Anyway, olen todella tyytyväinen omaan ajooni, se riitti sinne, mihin oma taito ja kalusto yltää tällä erää.

Sunnuntaina ajettiin vielä kisamestoille ja sliden kanssa ajettiin akut tyhjiksi treeniä. Tuli ajeltua yhteensä 2-3 tuntia, kun 7 akkua ja vaikka ajettuja,
niin silti riitti ajoaikaa ihan sikana. Finaalirata tuli koluttua läpi, samoin 3 rata sekä proon finaali vedettiin läpitte. Ihan sikahyvää treeniä siinä mielessä,
että se tiedossakin ollut seikka, että oma auto kyl menee noita paikkoja, kuhan kuskiki rohkenee ja oppii linjoja. Kääntömuutokset lisäks autto, sillä auto
ei nosta enää rajusti tassuja, kun kaltevissa kohdissa kääntää.

Loppufiilikset on erinomaiset ja motivoi jatkaa tätäkin ajelua eteenpäin. Nälkää on saavuttaa parempaa, mutta kaikki aikanaan. Fakta on se, että tässä ei
ole kuin 5 kisaa ennen USA Nationalsseja ja se on kauden päätavoitteena. Ei sijallisesti vaan matkana, kokonaisuutena, mutta tottakai sinne on mielekkäämpää
lähtee hyvin mielin kuin surkeella varmuudella. Auto ei kaipaa crawlingin osalta muutoksia, mutta nyt jussix akselit irti ja foffimuottiin, sillä sitä se Hadesbear on!

"Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #464 : 19 Kesäkuu, 2014, 22:09:26 »
Hopslaa Hupsansaa......




Hadesbear takas foffissa ja alla uunituoreet V Productions Pnesh F24 "Sneak Catit"!


Huomenna ajetaan 5 eri rengassarjalla!

Tosiaan huomiselle nakattu VP rengastestipäivä, johon ottaa osaa 5 eri rengasmallia.
Kuvasta poimien vasurista oikealle: F11, F16, F21, F23 ja autossa F24. Sekä F23 että
F24 ovat uutukaisia eli ei vielä lainkaan ajettu!

Huomenna kangasalle testailemaan nimenomaan renkaita. Merkit mukaan ja ratoja kahteen
erilaiseen maastoon eli pehmeään kasaan sekä ihan savirinteeseen. Huomisen aikana on
tarkoitus selvittää paras rengas ja hakea siten se oikea valinta laukaalle. Viime vuonnahan
laukaalta napattiin hadesilla voitto ja nimenomaan kuvan ekalla renkaalla F11:sta.

Hadesbear palaa nälkäisempänä kuin koskaan ja renkaista ei menestyminen jää kiinni!  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #465 : 22 Kesäkuu, 2014, 12:04:22 »
Tosiaan testit tuli ajettua ja jonkinlainen ranking tehtyä, mutta vielä tarkempi analyysi, jahka saa vertailuvideot tehtyä.
F24 "Hiipivät Kissat" osoittautuivat kuitenkin erittäin hyviksi, joten ne ainakin lähtee laukaalle mukaan. Samoin pari muutakin settiä,
koska yhtään ei tiedä millasta ajomaastoa on, kun (jauhetuissa kasoissa ei saada ajaa tänä vuonna).

Kohta moottoria tsekkaamaan, josko olis passeli, niin sais ostettua tähän ja vauhtia lisää. Tarkoitus on alkaa hiomaan setuppia ja
suoraman kasalla tulevalla viikolla parit reenit tottakai. Linkityksissä olisi pari kokeilemisen arvoista vielä testattavissa, joten jos
vähän hioo, niin voi saada ihan toimivankin.

Jatketaan!  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #466 : 22 Kesäkuu, 2014, 20:44:51 »
Tuli haettua Team Orionin 5.5t kone, jolla ajettu touringia. Ilmatestissä ilman sensorijohtoa aika pätkivä (senssijohtoo ei ole),
mutta iskin axun lootaan ja testiajot käyntiin, toimii hienosti! Nyt on taas potkua, kun tuo vastaa liki 6000kv:ta ja
pinjoni tosiaan 15 hampane. 90% tehoilla saa jo riittosasti /120, joten tällä motilla laukaalle!

Hieman suojataan reikiä ja fiksaillaan autoa muutenkin, eiköhän tästä hyvä tule  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #467 : 25 Kesäkuu, 2014, 19:41:58 »
Tosiaan tuli vaihtikses castlen 4600kv mosa, joten asennetaan alle ja koklataan oisko se parempi laukaalle vai ei.
Anyway, nykykone pitää suojailla paremmin, joten samaan syssyy koklaa tota, ois ainaki suojatumpi. Pari linkkipaikkaa
muutettu ja kokeillaan mikä on vaikutus. Muuten ei mitään neronleimauksia, vaan tolla mennää.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #468 : 27 Kesäkuu, 2014, 23:59:29 »
Cassyn sisus iskettii lootaa vasten kovasti!  :D

Hyvin litkuttaa, eikä valu. Vauhtii on sopivasti, joten pidän tän terhakan misukan sisustois. Vähän kirkajalluu lisää,
niin kait se sit siitä. Jhotenki ei mtn tatsii, mut mennää sit nallella, ellei muuten tai jotai kait.

Tärkeintä ei ole sijoitus, vaan reissun yleisfiilis, sillä näitä kamuja ei voi ostaa, eikä fiilistä, neo tän jutun inis!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #469 : 28 Kesäkuu, 2014, 11:02:17 »
Ja edelleen pysyn edellisen viestin fiiliksessä, neo faktoja!

Anyway, renkaita lähtee pari eri settii messiin, koska lopullista päätöstä ei vielä ole tehty
+ hieman haluan nähdä millasta maastoo tänä vuonna tarjolla. Muuten onkin sitten ihan semi setup,
joskin jotkin osa-alueet viel kaipaa totuttautumista, mutta avarakatseisesti kohti mättöö!  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #470 : 01 Heinäkuu, 2014, 16:06:38 »
Tosiaan perinteinen kahden kisan viikonloppu ajettiin juuri ja nyt kun kuvia hieman, niin muistellaanpas vähän.
Lauantai illaksi ajettiin jyväskylän keljonkankaalle ajaa jokavuotinen RFOT's Crawl Cup iltakisa. Samalla grillailua,
uuden katoksen testaamista ja saatiinhan me futiskin pyörimään  :D

Tähän kohtaan jo kiitos R2 sekä Niko97 upeista foffikuvista!


Ennen keljoa päätin iskeä titaaniset alalinkit alle ja se antoi lisää maavaraa sekä perälinkistön kapeutta.


Hadesbear valmiina keljon haasteisiin!


4 rataa crawlausta perusjenkkityyliin: 1 rata: 1 bonarin perusrata, 2 repeat bonus, 3. rata,
jossa jokaselle portille oma -2p arvonen bonus + erikoisuutena sivukallistumaa, jossa piti ajaa
viivaa pitkin ja 4 rata 2 bonarin perusrata.


Ajettiin pari jaksoa alkuun ja välissä hieman rillausta ja futista leirimeiningeil!


Tuloksia mätöstä!

Kyllä oli fiilikseltään parasta lauantai-illan ajoa koskaan! Radat oli hyviä, tunnelma rento ja silti kovaa kisaa.
Omat suoritukset oli sekä hyviä, että huonoja. Ekalla jaksolla varmasti maaliin, mutta pari kääntöä ja kolme
pakkia siinä keräsin. Toka jakso meni hyvin, vaikka hainkin repeat bonuksen vain 6 kertaa /9. Kolmos jakso
oli parasta tekemistä, kun vain 2 pakkia ja paras tulos radalta! 4 jaksolla sitten pisteet täytty, kun hoocee
rata tarjos haasteita, eikä loppupystylle riittänyt jerkkua ja aika tuli sit kikkailles täyteen. Päällimmäinen fiilis
on kuitenkin hyvä, kun auto kyllä menee ihan sopivasti.

Omasta autostakin tein muutaman huomion eli ei juuri enää nostele pyörää, kun sivukallistumaa ajelee ja
koittaa kääntää rajustikin. Samaten titaaniset hieman eri muotoset linkit tuntu toimivat erinomaisesti ja
etenkin perä on nyt korkeemmalla, auto liikkuu kuin matelija  :D Crawlerina aika hyvä setuppi ja voi olla,
etten muuttele tuota keulaa enää tänä vuonna, vaan enskaudelle sitten pihvikeula tekoon. Iskarien
alapidikkeet tarvii vaihtaa parempiin, nuo tuppaa ajanmyötä putoilemaan. Muuten jos pitäs tommosena ja
nyt vaan kovaa ajoa ja luottoa, niin vois sit lammikon toisella puolella edes pari jättää taakse.

------

Sunnuntai aamuna herätys saabista, kamat kasaan ja aamupalalle huoltsikalle. Aamusafkan jälkeen sitten
matka jatkuu kohti laukaan kisamonttua, mutta välissä vielä yksi pysähdys...


Vaikka kelit ei hellikään ja mittarissa rapiat +15c, niin virkistävä aamu-uinti suoritettiin silti!


Sitten olikin aika alottaa kisaaminen hieman erilaisessa ajomuodossa  ;)

Ennen kilpailua vähän autonlaittoa ja piti sitä 3 eri renkailla kokeilla, että mitkä sopis parhaiten.
4 uudet tuli tehtyä, mutta lopulta valinnaksi osoittautui se, joka ei tasasella käänny lainkaan,
kuten uudemmat mallit, mutta foffissa on vielä crawlingia enemmän rinteen muotojen, hiekan
lapojen välissä käyttäytymisen ja näiden kahden asian yhtälöiden summia, F16 MÖRSSÄRIT alle  ;D


Ekalta jaksolta puhdas 350p, kuten myös kaksi muuta V Productions renkailla ajavaa  ;)


Nopeusjaksolla keskittyneen-kauhunsekaisin tuntein.


6 jaksolta alhaalta kiertoa ja uparin jälkeen pudotusta mättäille.


Hieman liian jyrkästä kulmasta on lopputulos usein kuvasarjalla tälläistä  :D


Tuloksissa kuitenkin positiivisesti toinen, johon olen erittäin tyytyväinen.

Jaksoilta saadut pisteet oli kovaa tasoa, kun tarkastelee: (350 max)
350 - 290 - 290 - 320 - 330 - 290

Käytännössä tappioo tuli siitä, ettei jaksoja päässyt maaliin, vaan yritys kaatui
loppupystyyn ja siitä sitten noita 290 suoritteita kertyi.

"Paluuna" tämä oli kuitenki tasokas kisa ja suorituksineen voi olla tyytyväinen. Autossa eri iskarit mitä viime kauden
mestariautossa ja muitakin asioita on eri tavalla kuin ennen. Siihen nähden oli pientä pelkoa, että mihin "hyppy
tuntemattomaan" viekään, mutta tämä kisa osoitti, että tie on jälleen oikea.

Nyt hieman kisataukoa ja 1,5vk kuluttua kotkassa taas suomensarjan crawlingia!  8)

"Älä turmele sitä, mitä sinulla on haluamalla sitä, mitä ei ole;
sillä muista, että mitä sinulla nyt on, se oli kerran niiden asioiden joukossa, mistä vain uneksit."
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #471 : 02 Heinäkuu, 2014, 21:43:59 »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #472 : 04 Heinäkuu, 2014, 23:07:05 »

Nyt on tiketti ostettu!  8)

Niin se päivä vain lähenee! 2kk:tta tästä eteenpäin ollaan jo MENOSSA! Ei tätä ihan alkuaikoina olisi uskonut,
että ellivuoren kivikolta lähtenyt kiviajo johdottaa tämänkin konkarin lammikon toiselle puolelle vähän "harrastamaan"  :D
Jotenkin utopistinen olo, mutta samalla odottavainen sekä rauhallinen, jotain niin isoa on edessä.

Itse lähden tuonne matkailijana, mutta RFOT lipunkantajana ja vien oman persoonallisen minuni sinne varmasti!
Kaikki muu on plussaa, tuo on kuin vähän pidempi retkimatka, joka on takuulla ainutlaatuinen.

Alle 2kk:tta, huh huh  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #473 : 09 Heinäkuu, 2014, 21:37:27 »
Nonni, tuli taas pitkästä aikaa vähä tätä paranneltua tai no se, että onko kehitys oikea, ratkeaa tuonnempana...
Tulevana lauantaina siis SM-sarjan seuraava kisa Kotkassa, joten tarvii kehittää ja kehittyä!  8)


Tästä lähdettiin liikkelle ja toki jo touhuttu!


Parikin tavoitetta: 1) painopisteen alentaminen 2) etuylälinkkien lyhennys, jotta saadaan kulmat kohdallee..




Tämä saatiin aikaan... eli akku löysi paikkansa sopivasti telineen alta, eikä rajotu kääntökään.
Ero on merkittävä, kun muistaa, että akku oli ennen telineen päällä! Tämä varmasti poistaa sen
olemattomankin oikean etutassun noston, jota ei juuri enää ole ollut, kun linkeillä leikin.

Servon sijoittaminen tuon levyn alle ei ole kovinkaan helppoa. Viistosti sen saa asennettua,
muttei missään nimessä vaakaan. Leikkelin jo vara-akselia, mutta ei se sovi tuohon helposti,
saati siten, että pysyy fiksusti. No sitten kokeilin laittaa noparin+vastarin alle, mutta se johtomäärä
osoittautu kääntyvien osien kanssa riskialttiiksi yhtälöksi. Varmaan tunnin kokeilin erilailla, mutta
lopulta päädyin siirtämään ne takaisin ylös, mutta hivenen edemmäs. Eihän niissä paljoa painoa ole,
kun vastari koteloineen 8g ja vastari+bec n.30g, mutta painoa silti...


Myös ajokulma on aiempaa "sortavampaa" parempi! Aiemmat etulinkit hivenen liian pitkät tuolle rungolle,
joten otin n. 12mm pois ja nyt pieni kulmakin eksy teokseen, katotaan onko hyvä vai ei?

Lisäksi 37,7g "kalastajanpainot" eivät ole enää akseleissa, vaan askartelin knuckepainojen kaveriksi
hieman käsityönä lisäpainoja. Aiemman 37,7g tilalle tuli vähän lispainoa, nyt 49,5g. Edessä siis yhteensä
n. 85g/puoli. Otetaan pois, jos sortaa, mutta kokeilemalla tietää, vois olla hyväkin! Ennenkaikkea se paino
on nyt siellä missä pitää, eikä akselillakaan. Toisaalta se 50g/puoli vois nyt riittää, kun se paino on siellä
missä pitää ja lisukkeena akku alempana ja sähköt todella edessä kaikki, mut kokeillaan, kokeillaan!

Tuommosia pieniä asioita, katsotaan jos joku on onnistunutkin kehitys, palataan vanhaan ellei ole.
Niin ja joo, huomenna siis reenaamaan, kun samalla vähän lajijuttua tekee

PS. tosiaan mulla on scaleakseli eli xr10 vetarit lyhkästy, koska akseli on foffista lähtösin, kun sitäkin ajan.
Kaudelle 2015 teen pihvitubeakselit, jollon helpottuu kaikki sijottelut aikalailla
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #474 : 15 Heinäkuu, 2014, 22:00:51 »
Josko sitä jotain päivittelis kotkastakin! Kuvista kiitos Arttu Ahtiainen / kamunsa, jos muutkin otti kuvia.


Tässä kuvassa näkyypi parhaiten tuo etuakselin modaus...


Tyylitellen ekan jakson sivuttaiskivellä (lue: kuvaajan onnistunut otos), servon "joustaessa" tarpeettomasti liikaa... Versus ajattoman tavallinen tasakuva.


Omaa jaksoa auraamassa ja fiilis hyvä kymmene! Alkuosuus meni mainiosti, kenties ekan jakson pettymysten takia, nollaus takana ja uusi suunta edessä!


Asento on POP!  ;D


Kisapaikka tarjosi juuri sopivan kokoisia lohkareita crawlaamiselle, kun vähän näki vaivaa peittää isoimopia kolosia.


Edelleen pienimajoori ongelma täppikäännössä, mutta totutusti hallittavissa!


"Varjoista nousten"


Ensvuonna FINCUPIN kisa samassa paikassa?  ;)

JebaDabaDuu! Hieno uusi kisamesta ja tosiaan potentiaalia ajaa myös foffikisa, jos pysyis etenkin isokasa edes tuommosena..
Crawlingin osalta tein paljon muutoksia etuakselille ja se kostautui testaamattomuudella. Ekalla jaksolla servo pääsi joustamaan
niin paljon "yli", että kääntö oli vähän mitä sattui. Sen isompia mahkuja ei ollut korjata, joten kuten ekasta kuvasta näkee on
pysty ja vaaka-akselille niparit poistamaan max-joustoa (servotelineen). Se auttoi kyllä paljon, mutta silti hivenen se liikku yhä.

Oma kisa kärsi heti ekalla jaksolla, kun ehdin ko. syystä vain 5 portilla ja siihen loppu leikki. Ei muuta ku korjaamaan!
2-jaksona kallioajo, omatekorata, jonka alotin ja siinä servo kesti nyt hyvinkin paikallaan. Hieman turhautuneena 1 jakson jälkeen
sain tuossa aikaan ihan OK-tuloksen, mutta pahin oli vielä edessä, kun 3 tulevaa jaksoa kivikossa, jossa servolta ja tässä tapauksessa
telineeltä kysytään ja paljon...

3-jakso jännitti, mutta sujui hyvin ja pääsin maaliin saakka. Pari tiukkaa paikkaa, mutta ajamallahan nekin suoritettiin, joten so not!
4 jakso oli odottamattomasti tiukka, 10 sec aikahuuto alkoi ja 3sec jäi kelloon. 2 kuskia pääsi maaliin ja olin niistä toinen, kerään siitä
positiivisuusomenan  ;D 5-jakso onkin sitten synkempää kuin voi kuvitella... lähtö - 1 portti, kettumainen V-pudotus ja skinnyt sai kokoajan
pitoa vasurista, mutta ongelmana se, että meni kivenalle ja pakko yrittää vähä oikealle, josta liukeni liikaa ja putos kiveltä (ei mahkua päästä
kivelle takas), joten +10 ja lähtö uusiks. Tätä harrastin sen 3 kertaa ja siihen se jäi, komia, KOMIA +40p.

Ei paras kisani, mutta opettavainen ehdottomasti. Kyllä vikan jakson jälkeen teki mieli heittää auto niin pitkälle (taas  ;D) kun jaksaa,
mutta vaihdoin sen vaan kiven potkimiseksi. Jotenkin se sit siinä päivän edetessä oppi taas olemaan ja nauttimaan siitä porukan kans
yhteiselosta ja osas jo nauraa (taas  ;D) itselle. Seo vaa, kun ottaa itse tämän kisaaminen kovasti, niin pettymys ei kelpaa, mutta
jotain on opittu, seo hyvä se.

Auton purin jo kisapaikalla, koska se pajotellaan uusiksi ja tehdään kulmaraudasta tuki servotelineelle, jopa BTA-koklailussa (molemmat linkit).
Tärkeää on saada auto kasaan, jotta saa semmosen perushyväfiilarin ennen sitä suurempaa... Nyt on pirusti tehtävää sitä reissua varten,
joten resurssit jo siirretty enemmälti matkaa varten. Perusfiiliksen kun saa ja vähä ajoja alle, niin kyl se siitä  :)

Ja USAN matkasta on ihan oma bloginsa, joka aloitettu tänään:


Hadesbear - Journey To USRCCA Nationals 2014 - Jamestown, Rhode Island, USA
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=4915.msg34608#new

"Luovuus on sitä, että antaa itsensä tehdä virheitä. Taide on sitä, että tietää mitkä virheet säilyttää."
« Viimeksi muokattu: 15 Heinäkuu, 2014, 22:05:19 kirjoittanut Hadesbear »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #475 : 19 Heinäkuu, 2014, 00:14:51 »
Yön aikaan on mahtawuutta heräillä päivittelemään  ;D

Tänään kisataan ja rehellinen tarkoitus on pitää oma ajotaso yllä. Podiumille pitäisi yltää, mutta tärkeämpää on pitää tasainen suorituskyky,
kuin vaipua epätasaiseen rytmiin. Viime kisa oli osoitus siitä, että jotain entistä on tallella, vaikkei komponentit ole samoja, kuten 2013.
Avoimin ja rauhallisin mielin silti kisaan, koska yhä enemmän tuntee hienoutta viettää päivää tosi hyvän porukan kanssa. Vaikka nyt ja aina
kytee se taistelutahto, niin silti isompi asia on luoda teille kisailijoille antoisa ajopäivä. Se ei aina näy yhtä palavasti, kun kiekuttelen,
mutta teen tämän sydämmestä  ;)

Vaikka kuinka yritän etsiä huonoja ajatuksia huomiselle, en niitä näe, odotettavissa siis todella mukava kisapäivä, parhaat voittakoon  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #476 : 23 Heinäkuu, 2014, 19:41:44 »
Liedenpohjan kisa takana, joten pientä raporttia ennen seuraavaa koitosta...


Maastot tarjosivat Unlimited luokalla todella hienot paikat, modille/sc:lle piti vähän loihtia, mut hyviä saatiin!


Aurinko/sade/ukkos"""suoja""" oli kiva lisä rennossa kisassa  :D


2 jaksolle lähdössä!


2 jakson 150p porteille mentäessä alkoikin sitten ongelmat. Todella pehmeä hiekka tuli odottamattomasti eteen ja juuri ja juuri pääsin portista läpi.
Tämä herätti heti ajatuksia, mistä tämä mahtaa johtua, kun ei mörssäreillä tälläistä ongelmaa ole aiemmin ollut. Vai olisiko kohdalle osunut nyt ensikertaa
sitten oikeasti pehmyttä hiekkaa? Silti tämä ei saa jatkua, ei kelpaa!



Nopeusjakson eri tilanteita ja lopulta päivän rahkeet riitti 3-sijaan. Todella tiukka 2-4 sijat, kun 50p sisällä oli kaikki, taso on kova!

Omia pisteitä kun tarkastelee, niin päivä EI ollut virheetön:
340 - 240 -260 - 270 - 350 - 170

6-jakso ja aloittajana vielä. Lahden ja Vääksyn äijien rata, joka tarjosi heti 150 ja 200p porteille todella tarkkaa ajoa. Niistä selvisin, mutta hieman 200p porttien
jälkeen löytyi kaukainen savikökkö, jota ei alhaalta erottanut/noteerannut. Siihen törmäys ja auto kupperiskeikkaa. Taisi olla heikoimmat pisteet koko jaksolta,
kun ei lasketa uutta tulokasta, joten jäi kaivelemaan tuo jakso ikävästi. Myös 3 jakson 250p ylitys ja lipeämä rajalinjan alle oli siinä ja siinä, siitäkin olisi voinut sen
muutaman kymmentä pistettä paremmat saada ja 2-sijan, mutta jos ja jos.

Kilpailufiiliksenä porukan kanssa mahtava, omat ajot ei niin hyvät fiilikseltään. 2-sija cupissa on kuitenkin melkein "naulattu", siellä vaaditaan Artolta voittoa ja 5 jaksopistettä
+ en saa olla 3 sijaa parempi, enkä kerätä ainuttakaan jaksopistettä, joten on se mahdollista, mutta vaikeaa. Tästä syystä tulen varmaan ajamaan eri renkailla ja hakemaan
jo kauden 2015 setuppia säkylässä.

------

Nyt onkin sitten edessä tämän vuoden yksi ehdoton kohokohta, kun tiimimme "Olympialaiset" ajetaan foffin osalta tulevana perjantaina+lauantaina!
10 rataa, joista 1 on nopeus. Luvassa paahteista keliä ja armottomia RFOT ratoja! Tuota kisaa varten on nähty vaivaa autonkin eteen ja huomenna
kävästään vielä kokeilemassa parhaalta tuntuvat renkaat.


Runkovaihtoehtokin on esitetty: Axial tai SuDU, AIKA NÄYTTÄÄ!

Renkaiden eteen on myös uurastettu ja mukana on 4 eri sarjaa ajettavaksi. Tarkoitus on parantaa 2010 ensimmäisistä olympialaisista, jolloin Hadesbear
otti 3-sijan. Ei ole hävittävää vain voitettavaa, joten kaikki peliin ja renkaiden osalta vielä muutama fiksaus luvassa. Kaikki peliin ja sitä kautta homma kotiin!

"Hyvin usein voittajia on häviäjät, jotka päättivät yrittää vielä kerran"
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #477 : 29 Heinäkuu, 2014, 15:16:16 »

RFOT's Olympic 2014 ja perjantai-illan mahtava kisakeli kankaanpään montulla!


Itse lähdin jo torstaina säkylää kohti ideana kokeilla eri rengassarjojen toimivuutta. Mukana F11, F16, F21 ja F24. Testipaikkana toimi säkylän "sivuylätasanko", joka toimisi varapaikkanna,
ellei kankaanpään montulla + säkylän perusmontulla olisi riittävästi ajopaikkoja. Hiekka tässä mestassa osoittautui todella pehmeäksi ja muutamilla renkailla eri autoilla kaivoi välittömästi kiinni.
Kokeilussa oli SuDu-runkokin, mutta se ei toiminut setupiltaan lainkaan. Täten perus ax10 ja eri renkaita testiin. Yllätyin todella, koska hadesissa toimivat kaikki muut renkaat todella hyvin
paitsi F11. Ne tosin sain nyt kääntymään, kun rakensin sivutuet, mutta muuten ei saumaa nykysetupilla. Hyvä testi tiesi vaikeaa ratkaisua, millä ajaisinkaan kisassa?


10 jaksoinen OLYMPIA ajettiin kahdessa paikassa: vasen kankaanpään monttu ja oikea: säkylän perusmonttu. Tuossa meinasi käydä hassusti kankaanpään paikan kanssa, sillä se missä
3 kisaa ollaan aikoinaan ajettu ei ole tuo kuvassa oleva. Nyt kuitenkin löytyi uusi paikka ja sattumalta pe iltana omistaja oli hiekkaa hakemassa ja luvat saatiin. Miltein fincup-tasoinen mesta,
kun tuolla on lisäksi muutamia pikkukasoja sekä ylempänä lisää modi/sc maastoa. Myös säkylän perusmonttu oli positiivinen ylläri, sillä se oli muuttunut reilusti ja uusia ajokohtia oli kasapäin!


Kankaanpään pari modijaksoa. Kuvasta voi saada sen käsityksen, että tuo on julmetun kovaa hiekkaa/savea, niin itsekin torstaina kuvittelin, kun kuvia kävin ottamassa, mutten ajanut.
Perjantain kisassa olikin sitten yksi jos toinen suu auki, että miten voi olla ihna "pölyä" ja kaivavaa hiekkaa? Todella erikoinen tilanne, josta on muutamia todella yllättäviä suorituksiakin videoilla.


Majotus hoitui säkylän mökiltä, iso kiitos siitä jälleen! Torstai iltana ja perjantaina ehti hyvin kunnostella ja fiksailla autoa. Perjantaille lähdin rohkeasti V Productions Pnesh F21 "Dead Panthereilla".


Kisan alkuhuumaa kankaanpäästä! Hadesbear valmistautuu taistelemaan jälleen kerran. Tulipa teetettyä OFFIPAITA.FI -kautta tuommosia banderolleja, joihin oma painatus. Kätevä esim.
mekkausalustana, niin ei huku osat ja toimii sade"takkinakin" autolle. Perjantai iltana saatiin ajaa erinomaisessa kelissä ja lämpöö riitti!


Lyhyt kisakooste:

170 - 330 - 110 - 350 - 210 - 200 - 200 - 240 -170 - 80

TC........90-420-630-980-1230-1580-1810-2040-2370-2390
HB......170-500-610-960-1170-1370-1570-1810-1980-2060
AR......220-550-640-640-750-1030-1180-1420-1720-1850

Kuten pisteistäkin voi huomata oli radoissa haastetta. Modified luokassa saatiin vain YKSI 350p suoritus (kun nopeutta ei lasketa) ja
yhteensä modissa vain 6 yli 300p suoritusta (kun nopeutta ei lasketa). Todella haastavia ratoja ja isoiksi eroiksi kisa lopulta venyi.
Perjantaina kaikki vielä 30p sisällä ja fiilikset mitä mahtavimmat. Lauantaina sitten Alfred kaatui nopeudella ja jäi heti kättelyssä paljon
taakse. Pikku hiljaa myös toxo alkoi kasvattaa eroa ja lopulta piste-erot kaikilla olivat toisiinsa nähden suuret.

Oma kisa sujui ilman teknisiä murheita 8 jakson alkuun saakka. Ihmeellistä pätkimistä, joten johdot irti ja kalibrointiin. Se vika hävisi onneksi.
9 jaksolla sitten 150p porteilla oikea etupyörä ei vedä... saan vaivaset 170p, kun muut pääsivät maaliin. Suorituksen jälkeen aloin selvittää
missä vika on, mutta se ulottui ihan lukkopalaan, jota en alkanut vaihtamaan. Ero toxoon ennen vikaa jaksoa 390p, joten voittokin oli jo
toxolla suotu. Täten ihan 3-vedolla kävin hakemassa armottomat 80p 10-jaksolta ja se siitä. Vaikka jälkeenpäin voikin miettiä, että lähelle
olisi päästy, niin ohittaminen on silti ihan toinen juttu.

2-sija siis plakkariin ja toki parannusta vuoden 2010 miettelöistä, joista helisi 3-sija. Sekin erikoisuus tässä kisassa oli, että ajoin koko kisan
3 eri rengassarjalla. Kankaanpäässä F21, la aamuna ekat 4 jaksoa F24 ja loput 3 jaksoa F16. Aika mielenkiintoinen kokeiluna, mutta toisaalta
ei hyvä, kun ei saa perustatsia tietylle renkaalle. Ajaminen noilla renkailla on kaikilla ihan eri tyylistä, joten jatkossa yhdet alle ja tatsia hakemaan.
No, semmoinen kisa tällä kertaa ja nyt on aika katsoa jo eteenpäin!

--------


Vertical Hobbystä saapui paketti eli uudet akut ja laturi!

Seuraavaksi auton purkua, korjausta ja fiksailua rauman suomensarjan crawlingkisaa varten. Paljon on tehtävää ja huollettavaa + vielä servon
kiinnitys mietittävänä, mutta eiköhän se siitä. Tuli myös nähtyä uudenlainen runko ajossa ja voi hyvin olla, että kaudelle 2015, kun etuakselikin
vaihtuu kokonaan, niin samalla kenties runko toiseen vaihtoehtoon. No, sen näkee sitten - jos näkee.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #478 : 18 Elokuu, 2014, 21:56:54 »
Hieman on tällä foorumilla hiljennytty ja kenties tie on päättyvä ajallaan?
Otetaanpa pikaisesti kiinni "aikaa"...

Noniin, päivitytäänpäs tässäkin ajantasalle! Kuvista kiitos artulle!


Suomensarjan neloskisa ajettiin uudella kisamestalla Raumalla, joka tarjosi todella hienot puitteet sekä
kisamestana, että tarjoiluineen! Erästä lainaten "omien eväiden raivaus on masentavaa, tuon puffetin jälkeen"


Paljon maastoa - ja tottakai ajansaatossa "muka" ajettu loppuun, mutta usean ratamestarin voimin
tämäkin kisapaikka tarjoaa aina uusia näkökulmia ja hienoja ajohetkiä.


2.2 Shaftyn 1 jaksolta, joskin allekirjoittanut on hoitamassa uutta roolia 2.2 Pro kuskina taustalla.
Voi voi mille tielle lähdinkään...


2.2 Shaftyn 2 jakso, mun ja artun tekemä ja hauskasti mä pääsin alottamaan.. Noh, tällä kertaa ajoin
omasta mielestä hyvin ja niin se tuloksissakin 2 jaksolta pohjat jaettuna samun kanssa.


2 jakson 1 portin ylitystä ja etukääntölinkkiä..


Vain parikytsenttiä eteenpäin, tiukka käännös ja tarkka pudotus mollien väliin.


8-portille menossa samaisella jaksolla ja vähä jenkkirajoja...

Tosiaan sain auton nipin napin kasattua tähän kisaan, kun on tuo "oma keula" ja sen ongelmat. Anyway,
tällä kertaa servolevy pysyi paikallaan, no olihan sitä paranneltu ja kiinnitykseen käytetty toinenkin nipari
Ajot suju vähän kaksjakosesti. Jotenkin jo 1 jaksolla odotus oli enemmän päästä ottamaan tuntumaa
2.2 proo maailmasta. Shaftyn 1 jakso alle ja sit proon kimppuun.

Päivä kului pitkälti kahta luokkaa ajaessa/ratoja tehdessä. Koskaan en näin vähää ole katsonut muiden
suorituksia shaftyssä, mutta siinä oli se hyvä juttu, ettei ollut hajua/painetta mistään. Pisteissä kuitenkin
otettiin takkiin, kun 2 jaksoa DNF ja se on liikaa.. No pari onnistumiselämystäkin, joten ei nyt surkea päivä.

Tuttu 4-sija eli ananas alkaa olla tämänKIN kauden vaiva. 4 kisaa ajettuna ja 3x 4-sijaa

Ihan hyvin mielin silti etiepäin. Auto jäi ehjäksi ja mitään isompia remontteja ei ole luvassa. Seuraavaksi sitten
tiimin Crawl Olympiaa, puollustavana mestarina vuosimallia 2010 Sen jälkeen kutsuukin yks foffin SM-sarjan
päätöskisa, sitten päästään suomisarjan crawl päätökseen keljolle ja pari päivää siitä, niin lentsikka viepi USAA.



Harjotuksia jatkettu tiimin olympialaisissa!















Tosiaan crawlailtiin 10 ratanen tiimiolympia, joka ajettiin viimeksi 2010. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin,
lähin kisaan puolustavana mestarina Tänä vuonna tehtävä oli kuitenkin liki mahdoton, ei vaan taito riitä...

Pari teknistä häslinkiä, jotka tuotti 2x korjauskymppi, mutta ei se voittajaa vielä vaihda... ajamalla ei taito riitä,
mutta silti sain aikaiseksi onnistumisia, joista parhaimpana "Repeat Bonus", josta SELKEET pohjat! -64/-65!
Tuon vielä laittelin edittiin ja tubeen: https://www.youtube.com/watch?v=Cr4QbxguYrQ&feature=youtu.be

Servoteline pysy toisen kisan paikallaan! Auto muutenkin löysi sopivan leveyden ja tosiaan ajofiilistäkin!
1 päivän jälkeen (3 ekaa jaksoa) 3 jaksolla viskasin toki ohjaimen niin kovaa-niin-kauas-kuin-jaksan...
Osu kiviaitaan ja levis! Himmee onni ja paristokotelo irti, hieman kuorta halki, mutta ajot jatkuu.

2-sija selkeellä erolla voittajaan. Siitä huolimatta jäi hyviäkin muistoja, kun onnistu ja veti äärirajoille. Liian usein
varmistellen, mutta tässä kisassa moniakin ratoja riskillä. Alternative (jos se noin on) jäi 1sek kelloon. Kovasti ne huus,
et ratsasta se vika molla, mut mie en ratsasta!

Jatkan harjoituksia!



Seuraavaksi luvassa RCFFC kauden päätöskisa. Kaudella 2-sija on liki varma, joten siitä taistellaan. Tämän kisan jälkeen on
foffin osalta täysi arvoitus tuleeko tänä vuonna enää ajettua vai ei. Foff Cuppiin ei lähdetä, koska siellä ei kauden avausta
lukuunottamatta olla oltukaan. Old Boys kenties rituaalina, mutta muuten tie voipi olla se seuraavan tarkoituksen mukainen...
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Re: Hadesbear (Axial ARTR & RTC) 1825g
« Vastaus #479 : 24 Elokuu, 2014, 17:12:22 »
Niin se on taasen fincup ajettu päätökseensä ja tältä kaudelta plakkariin jäi 2-sija.
Ei likimainkaan samaa hohtoa, kuin kaudella 2013, eikä sitä samaa fiilistä.


Auto purkuun ja osia crawlingiin..

Tällä kaudella ajetaan korkeintaan LEGENDAARISESSA Old Boys foffikisassa (hadesilla).
Foff Cupissa tällä ei ajeta, kun ei sieltä ole tuloillaan enää mitään. Ne tietyt tavoitteet
pidemmän polun varrella on nyt foffin osalta saavutettu tältä kaudelta. Aika näyttää
kehitetäänkö tätä vielä vai parannellaanko ihan toisen lajin uriin ja haetaan sieltä uutta
tavoitetta, jota jo hahmoteltu..

Vain aika voi sen näyttää  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN