Hieno homma, saattaa yksi kisaaja tulla lisää jos vaan aikataulut kesällä sopii haarukkaan. Mutta kaikenkaikkiaan pojot tälle! ;D
Tuollahan tuo projekteissa jo onkin, eli työnimellä Stray Cat = Honkkari SCRT10 löytyy ja täyttää hyvin säännöt diffiöljyjä ja suunniteltua akkua lukuunottamatta. Nyt siis voi ajaa ihan normi autolla, renkaat vain menee vaihtoon.
Mahdotonta seurata minkälaiset mömmöt diffeissä. Eiköhän tuon pykälän vois unohtaa. Muuten hyvä keksintö tää luokka.Tuollahan tuo projekteissa jo onkin, eli työnimellä Stray Cat = Honkkari SCRT10 löytyy ja täyttää hyvin säännöt diffiöljyjä ja suunniteltua akkua lukuunottamatta. Nyt siis voi ajaa ihan normi autolla, renkaat vain menee vaihtoon.
Hienoa että löytyy innostusta. Diffiöljysääntöä mietitään vielä. Pitäisi tietää millaisilla öljyillä kuskit ajelevat kesällä (tietysti ratakohtaista). Öljyjen jäykkyys määräytyy yleisesti jäykimmän öljyn mukaan.
Mahdotonta seurata minkälaiset mömmöt diffeissä. Eiköhän tuon pykälän vois unohtaa. Muuten hyvä keksintö tää luokka.Tuollahan tuo projekteissa jo onkin, eli työnimellä Stray Cat = Honkkari SCRT10 löytyy ja täyttää hyvin säännöt diffiöljyjä ja suunniteltua akkua lukuunottamatta. Nyt siis voi ajaa ihan normi autolla, renkaat vain menee vaihtoon.
Hienoa että löytyy innostusta. Diffiöljysääntöä mietitään vielä. Pitäisi tietää millaisilla öljyillä kuskit ajelevat kesällä (tietysti ratakohtaista). Öljyjen jäykkyys määräytyy yleisesti jäykimmän öljyn mukaan.
Hienoa että löytyy innostusta. Diffiöljysääntöä mietitään vielä. Pitäisi tietää millaisilla öljyillä kuskit ajelevat kesällä (tietysti ratakohtaista). Öljyjen jäykkyys määräytyy yleisesti jäykimmän öljyn mukaan.
Eiköhän kannata jättää säännöt tosi simppeliksi kuten jo foffiluokissa ettei tarvi mitään katsastuksia järkätä.
Onko tällä luokalla jotain tarkoista pitää modified-luokka nykyisellään ettei jäykkäakseleita vielä tarvi heittää pois vai onko vain SC-kuume iskeny pahasti ( mulla ainaki kova SC hypetys menossa)?
miten olis akkuihin lisää kennoja että piisaa paukku noissa nelkuissa
miten olis akkuihin lisää kennoja että piisaa paukku noissa nelkuissa
No nyt saitte yhden mukaan tikkakoskelle. Taitaa olla 2wd Slashissa vakiona eniten maavaraa, itseltä löytyy. 8)Hyvä että JKL seudullakin tulee lisää väkeä mukaan,saadaan kohta JKL vs TRE väännöt kaudelle 2010! Sen verran tarkennusta kisapaikkaan JKL seudulla että vielä avoinna mutta tarkennetaan tässä keväämmällä lisää..... ;) mutta jos tiedät sorakeisareita tai muuten suhteita mahdollisiin ajopaikkoihin niin ota yhteyttä esim. YV:llä.
Edit. Eka viesti.
Luokkana mielestäni aivan loistava ajatus, mutta tuo auton käyminen renkaita vaihtamalla foffiin ja radalle vähän mielestäni ontuu. Varmasti onnistuu, mutta onko sellainen auto kummassakaan voittaja-auto. Kun nämä autot eivät kuitenkaan ole ilmaisia, eikä kisaaminen ole ilmaista, niin onko sillä oikeasti merkitystä käykö auto täysin samanlaisena kahteen eri lajiin.
Rengasta pyörittäessä vastakkaisen puolen rengas ei saa pyöriä lukkomaisesti samaan suuntaan. Jos vastakkaisen puolen rengas pysyy paikallaan, tulkitaan se olevan sääntöjen mukaisissa öljyissä.[/i]
Kuulostaa ihan hyvältä ja selvensi huomattavasti. Jos noita sääntöjä nyt oikein tulkitsin, niin keskidiffi on pakollinen, joten Traxxasin Slash 4x4 RTR ei siten vakiona kelpaa kahinoihin. Platinum Edition ja Ultimate Edition -mallit kelvannee tai RTR varustettuna keskidiffillä, jos niitä joskus vaikka tulisi varaosana saataville.
Kohde | Rajoitus | Takaveto | Neliveto |
Akseliväli | Vähintään | 320 mm (12.59 in) | 320 mm (12.59 in) |
Enintään | 335 mm (13.19 in) | 335 mm (13.19 in) | |
Kokonaispituus | Vähintään | 540 mm (21.25 in) | 511 mm (20.10 in) |
Enintään | 568 mm (22.36 in) | 568 mm (22.36 in) | |
Kokonaisleveys | Vähintään | 290 mm (11.42 in) | 273 mm (10.75 in) |
Enintään | 296 mm (11.65 in) | 296 mm | |
Paino | Vähintään | 2098 g (74 oz) | 2505 g (88 oz) |
Kokonaiskorkeus | Vähintään | 199 mm (7.835 in) | 199 mm (7.835 in) |
Vanteet | |||
Sisäpuolinen kehän halkaisija | Enintään | 76.20 mm (3.0 in) | 76.20 mm (3.0 in) |
Ulkopuolinen kehän halkaisija | Enintään | 55.88 mm (2.2 in) | 55.88 mm (2.2 in) |
Leveys kehältä mitattuna | Enintään | 39.37 mm (1.55 in) | 39.37 mm (1.55 in) |
Kokonaisleveys | Enintään | 41.91 mm (1.65 in) | 41.91 mm (1.65 in) |
Renkaat | |||
Halkaisija asennettuna | Vähintään | 106.68 mm (4.20 in) | 99 mm (3.90 in) |
No Äänekoskella asustellaan, mutta eihän täältä jyväskylään pitkä matka ole. Entäs miten lisennsit?No nyt saitte yhden mukaan tikkakoskelle. Taitaa olla 2wd Slashissa vakiona eniten maavaraa, itseltä löytyy. 8)Hyvä että JKL seudullakin tulee lisää väkeä mukaan,saadaan kohta JKL vs TRE väännöt kaudelle 2010! Sen verran tarkennusta kisapaikkaan JKL seudulla että vielä avoinna mutta tarkennetaan tässä keväämmällä lisää..... ;) mutta jos tiedät sorakeisareita tai muuten suhteita mahdollisiin ajopaikkoihin niin ota yhteyttä esim. YV:llä.
Edit. Eka viesti.
Suomen osalta ei noista sääntökeskusteluista ota tolkkua mikä on sallittua ja mikä ei, varsinaisia sääntöjä en vielä löytänyt mistään. Toisaalta halutaan vapaampia sääntöjä, mutta esim. DIY-osien osalta mielipiteet jakautuvat jyrkästi kahtia, toisten vastustaessa niitä ja toisten halutessa sallia kaiken. Jenkkien ROAR 2010 -sääntöjen mukaan DIY-osille ei varsinaisesti ole mitään kieltoa, joskin joissakin kisoissa on ollut mm. sääntö, että pohjalevyn tulee olla tuotannollisesti valmistettu (muista osista ei mainintaa). Tuokin on niin veteenpiirrettyä, sillä ainakin osa jenkeissä myytävistä tuon säännön täyttävistä pohjalevyistä on täysin DIY-osia, jotka on tehty autotallipajassa.
Mielestäni tuossa on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko niin, että pohjalevyn/rungon pitää olla auton valmistajan kyseiseen autoon tarkoittama alkuperäinen pohjalevy/runko tai sitten täysin vapaasti mikä tahansa mittasäännöt täyttävä pohjalevy/runko. Ensimmäiseen mielestäni mahtuu myös auton valmistajan vaihtoehtoiset pohjalevyt/rungot, sikäli kun ne ovat vapaasti saatavilla, mutta ei muiden valmistajien pohjalevyt/rungot.
Lisäksi autoissa oltava etu- ja takapuskuri, joka ei saa olla metallinen. Etupuskurin minimileveys on 171.45 mm (6.750 in) ja se saa olla ulottua leveyssuunnassa enintään suorassa olevan eturenkaan sisäreunan tasalle.
Foffissa tietty tulee mieleen että nuo pitkät takaylitykset noissa autoissa eivät ole mitenkään etenemistä auttavia, joten kuinka paljon autosta saa riipiä osaa pois foffia varten ja esim. lyhentää siten takaylitystä kasvattaen samalla jättökulmaa. Etuylitykset noissa on jotenkin maltillisempia, mutta kyllähän edessäkin on tehtävää lähestymiskulman kasvattamiseksi.
Entäs miten lisennsit?
No hyvä, kyllä teiän passaa. :D
Omasta mielestäni puskurisäännön voi pitää sellaisenaan. Lisäsimme vakio korin pakollisen käytön sääntöihin. Muidenkin kohtien osalta voisimme mennä ROAR-sääntöjen mukaan säännöissä ilmeneviä poikkeuksia lukuunottamatta.
Elikkä SC-luokan pari lisäsääntöä kaikille selväksi:
- etu-ja takapuskuri on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffissakin.
- SC-auton vakiokori on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffisakin.
Elikkä SC-luokan pari lisäsääntöä kaikille selväksi:
- etu-ja takapuskuri on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffissakin.
- SC-auton vakiokori on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffisakin.
Onko tuo korisääntö pakko olla noin? Monille SCRT10:n vakiokoppa on hankala juttu radalla; normirenkaat ei meinaa mahtua, maali ei pysy, vaikkaa hioo ja alkuperäinen koppa on useilla mennyt parin ekan ajon jälkeen heikkoon kuntoon. Itse en halua enää vakiokoppaa hankkia, vaan käytän tillalla esim JConseptin Truth-koppaa (Asso SC10 tarkoitettua) joka toimii radalla hyvin ja käsittääkseni on kilpailuissakin täysin kelvollinen. Tuolla ajaisin mieleläni myös FOFF:ssa.
Tomi
Tervetuloa lajin pariin! Hyvä saada sellainen, joka noissa piireissä on mukana ja omaa pidempää kokemusta,
siten voimme foffiluokkana kehittää SC-autoilun parhaaseen potentiaaliinsa. Kuten varmasti ihan SC-luokan
säännöt, niin myös foffin hakevat vielä parhaimpia raiteitaan, mutta eiköhän ne saada kauden alkuun mennessä
kasaan ja sitten päästään nauttimaan toimivista säännöistä ja tiukista kilpailuista!
Jos DIY-pohjalevy on sallittu, niin melko varmasti tulen itse myös sellaisen tekemään. En siksi, että kuvittelisin sillä jotenkin auton ajo-ominaisuuksia parantavani, painokin saattaa jopa nousta, mutta se antaa mahdollisuuden muuttaa kaikki mahdollinen etu- ja taka-akseleiden välillä.
OV: Nelkulla pääset ainakin ja kisapaikat on Säkylä, Kangasala ja Mänttä, ellei suuria muutoksiaNo tuonne asti en kyllä repeä, joku Muurame ,Multia, Konnevesi, Hankasalmi ois suunnilleen maksimia minne täältä lähen. Ei Tikkakoskea?
tapahdu, + MM-kisat (iso tapahtuma alustavasti edelleen kangasalla).
OV: Nelkulla pääset ainakin ja kisapaikat on Säkylä, Kangasala ja Mänttä, ellei suuria muutoksiaNo tuonne asti en kyllä repeä, joku Muurame ,Multia, Konnevesi, Hankasalmi ois suunnilleen maksimia minne täältä lähen. Ei Tikkakoskea?
tapahdu, + MM-kisat (iso tapahtuma alustavasti edelleen kangasalla).
Selvä, eikös Muurame ole meille kummallekin puol välissä sitten jyväskylään ja sitten joku siellä teillä päin ja Muurameen. Aikaisia suunnitelmia... ;)
Missäs päin tuo Jyväskylän kilpailu järjestetään? Elä OV revi pöksyjä ellet kovin hymy mielin siellä kirjottele. :D
Joo se nyt oli vähän hankalaa kuvailla tilannetta niinkuin tässäkin viestissä. Katotaan miten revetään.Missäs päin tuo Jyväskylän kilpailu järjestetään? Elä OV revi pöksyjä ellet kovin hymy mielin siellä kirjottele. :D
En mie revi. Tuo vaan, että emmää tonne kyllä lähde vaan enintään tänne ja tänne. Että tehkää tonne kisat niin voin ehkä tulla käymään asenne. Tai siis tollanen asenne tosta sun aiksemmasta vähän paisto läpi.
Ne kun yleensä on missä on. Uuden paikan järjestäminen on varmaan aikamoisen työn takana. Jos on sen verran kaukana, että eii pysty niin sitten ei vaan pysty :/. Ensikertalaisena varmaan kohtlainen kynnyskin lähteä satojen kilometrien päähän kattelemaan mitä homma on. Mutta se on tätä rc puolella. Itelläkin on 70km lähimmälle radalle. Ei tule ihan joka päivä käytyä. Helvatin jees se olis nurkan takana harrastus mahdollisuudet. No muutama mukava monttu on sentään 20km säteellä.
...kukapa estää SC autoa kilpailemasta modissa, jos ja kun akseliväli ei kasva sääntöjen vastaiseksi...ainakin löytyy vastusta ja kokeneita
kilpailijoita sekä "virittelyvapaa" luokka...ja jos alkaa meno hirvittään, niin ruuvaa sen vanhan pohjalevyn taks ja tulee rentoon leikkiin mukaan, SC11 luokkaan!! ;D
Rengastusta jäin vaan miettimään vielä. Nyt kun sallitaan mitkä vaan renkaat paitsi yhteislähdössä SC-renkaat? Onko aivan järjetön ajatus rajata renkaat vain SC-renkaisiin ja sama sääntö kaikkiin lähtöihin? Ei tule ongelmaa kopan sovitusten kanssa ja kustannukset jäävät taas alemmas, kun pärjää yhdellä kierroksella. Lisäksi jää säätäminen kisapäivänä, kun pärjää alla olevilla renkailla koko päivän. Eli voisi ajaa ihan RTR-renkaalla, jollain tarvike 2,2/3,0 renkaalla, modatulla 2,2/3,0 renkaalla tai halutessaan vaikka kaikissa lähdöissä 2,2/3,0 laparenkaalla (Proline Sling Shot, onko muita?). Luulisi tuon tekevän luokasta tasaväkisen ja helpon lähestyä
Eli noilla mennään, eikä laparenkaita pakko ole hankkia, mutta kyllä katoaa kiinnostus kisaajalta, jos tulee ensikertaa
kokeilemaan SC renkailla rinteeseen, eikä ole mitään saumaa muita vastaan. Kun taas vastapainona laparenkailla voi
saada tosi mukavat fiilikset ja päästä hyvin sinuiksi lajin juttujen kanssa.
Onko toi yhteislähtö sitten tasasella kerran sillon on kaikilla sc nakit? Ja se mulla oli vielä epäselvää, että tässä nyt on yksi SC luokka missä kisaa kaikki tuupit, nelkut ja trukit sekasin?
DIY keskustelussahan oli kyse pohjalevystä. Kyllähän autoa saa vapaasti muuten muokata, kunhan säilyttää originaalin pohjalevyn ja saa istutettua SC-auton vakiokopan.
Onko hullu idea ajaa nopeusjakso laparenkailla? Saataisiin vähän mäkimäisempää nopeutta. Moottori ja nopari kyllä kuumiavat enemmän. Toinen ongelma on laparenkaiden tehokkuus verrattuna vakiorenkaisiin. Toisaalta jos rinteeseen tulee ajaa, niin melkein väkisin omistaa laparenkaat.
Joo 1/12 autoja mä en tunne kun ton yhden (crt.5), joka ei millään muotoo oo SC henkinen, vaan paremminkin semmonen "pikkuvesseli", joka sopii kokonsa ja olemuksensa puolesta tonne modiin ;)
Pohjalevy/runko vapaa, mutta auton oltava edelleen SC-sääntöjen mukainen, eikä auton maavara
akseleiden välistä mitattuna saa kasvaa alkuperäiseen pohjalevyyn/runkoon verrattuna.
Saisiko kuitenkin tehdä siten, että kaksi kuskia voi ajaa samalla autolla ja
toinen ottaa nopeusjaksolta nolla pistettä, kun on ilman autoa, eikä pysty ajamaan?
Ensimmäisellä sivulla luokan säännöt: http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=2259.msg14915#msg14915
Yhdellä sanalla vastattuna: Ei
Ensimmäisellä sivulla luokan säännöt: http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=2259.msg14915#msg14915
Yhdellä sanalla vastattuna: Ei
Mikähän mahtaa olla se syy miksi ei, jos sallitaan mikä tahansa 2wd tai 4wd auto niin ei kai sen tarvi olla tuo traxxas tai vastaavan mallinen auto?
Mittoista ei oo ainaskaan puhe...
Ensimmäisellä sivulla luokan säännöt: http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=2259.msg14915#msg14915
Yhdellä sanalla vastattuna: Ei
Mikähän mahtaa olla se syy miksi ei, koppa vai raideleveys on syynä?, jos sallitaan mikä tahansa 2wd tai 4wd auto niin ei kai sen tarvi olla tuo traxxas tai vastaavan mallinen auto?
Mittoista ei oo ainaskaan puhe...
Ilmeisti siis auton tulee olla täysin tuollainen SC mallinen auto?
Ehkä kannattaa hiukan selvennellä tuolla tuota asiaa, että oon sit ainoa mahdollinen epäselvä tästä... :)
Edit: paljos teillä toi SC:n kori on leveeja ja pitkä, meitin et onko se leveempi kun toi trukki kori, eli meniskö tollanen yleensäkään tohon HPI:n päälle....
Mutta jos tuohon hankkii SC korin niin olis sit porsaanreikä ummessa ? :D
Kaikki muut mainitut pykälät tuo modi autoni pitäs mielestäni, vakiohan toi on jos ei sähköstys modausta oteta lukuun...
Molemmissahan on samanlainen alusta mut kori on erinlainen.
Mites tuo akkusääntö? Mitä perusteita sille on kun motit on kuitenkin vapaat? Ite aattelin kokeilla XL pannua ja se tarttis kaverikseen min. 4s lipot. Jotta vaan miksi ei....
Tosin en kyllä ymmärrä tuota ratapuolen max. 8,4V sääntöäkään kun moottorit on kerran vapaat. Ittelleen siinä vaan hallaa tekee kun lisää painoa tuo. Ja pannuja kyllä löytyy 2s:lläkin kiertäviä. Että miksi se sitten on rajattu?
Teillä varmaan kun on monta autoa niin tuo on vähän eri. Itellä kun on 2 eikä tarkotusta olekkaan hommata enempää kalustoa vaikka joku ralli vehje kiinnostaiskin.
TomiKoo, Mistä ostit tuon robon? Ei tuokaan kyllä ihan poisuljettu ole kotosalla sitten voi leikkiä 4s:n kera jos on tarvetta :)
Ostin radalla ajamista varten Novakin hv 4.5. Varmasti hyvä foffissa, mutta ei raaskisi ottaa sitä hiekkatouhuihin.
Jännä nähdä miten castlen moottorit kestävät yhteislähdössä. Voi olla aika kuumia varsinkin kesähelteillä :).
Oliko jossain briteissä vielä halvempi hinta kuin wheel spinnissä? Siellä oli 143€ posteineen nykysellä kurssilla. 40e(+postit) on kuitenkin jonnin verran rahaa ja ihan sama rtr kuin suomessa.
Vanne on vapaa, sekin näemmä uupuu etusivulta, joskin sieltä uupuu paljon muutakin..Eli antaako tämä vapauden vetää vaikka maxx paddleilla. Ja onko sama sääntö myös modissa... Eli sielläkin voisi niillä kurvailla, sillä kokonsa puolestahan rengas niihin käy, kun halkaisija on 14cm.
Vanne siis vapaa ja max renkaan halkaisija lapoineen on sama mitä modissa 14cm. DIY
renkaiden tulosta en tiedä, mutta itse ainakin olen omatekoisilla tulossa, joskin ne ovat
vain 11cm lapoineen.
Asiaa käsitellään tällä hetkellä, mutta 10cm levyisiä renkaita ei tulla sallimaan ja sääntöihin tullaan kirjaamaan
pykälä sen suhteen, että foffissa renkaan toisen puolen on oltava korin kohdalla. Päivitän päätökset heti kun
asia laitettu kasaan. Tarkoitus EI OLE tehdä toista unli luokkaa ja otin jo kuvan kuinka typerältä auto näyttää
vakio maxx paddleilla. Eri asia sitten tehdä niistä sen 14cm kokoiset ja tyyliin 7cm leveet.
Nyt rupeaa lähtemään taas niille raiteille, että menee kiinnostus koko hommaan. Sinä päivänä kun tehdasvalmisteisilla renkailla ei enää pärjää tai ne ovat selkeästi altavastaajat, laji hyppää kielekkeeltä. Nyt puhutaan auton kokoluokkaan tarkoitetuista laparenkaista, jotka ovat scalemaiset.
Laitoin pirruuttani Honkkariin sand pawit eteen ja käänsin ohjauksen "kaakkoon". 17 mm jäi rungon ja lavankärjen väliin matkaa. Kun pawin halk. on 110 mm ja paddle 145 mm, erotus on 35mm, eli 17 mm puolelleen.
Näin ollen paddle ottaa jo paikallaan ollessa kiinni runkoon, saati sitte, ku annetaan lämää, jolloin halkasija kasvaa x cm?
vieläkö joku haluaa kokeilla paddleja SC-autossaan? ;D
Kunhan kori pysyy ratasääntöjen mukaisena, sillä ei ole väliä. Muokkasin kohtaa. Korin on oltava sama koko kilpailun ajan.
Kaikkien valmistajien Short Course 10 -tyyppiset kopat (lainattu säännöistä). Eiks tää oo ihan selvää tekstiä?
Ei tartte olla auton orkkiskoppa, vaikka DC näin edellä kirjoittikin?! Eri automerkkien orkkiskopissa on niin paljon eroja,
ettei oo mahollista vaatia kenenkään ajaan alkuperäisellä korilla >:(
Noin se varmaan täytyy tehdä, että hommaa saadaan jollain tapaa eteenpäin. Toinen vaihtoehto on korottaa koria koritolpilla,
ainakaan tuossa maverickissa se ei ollut ongelma, eikä lyhyissä, mutta ytimekkäissä ajoissa ottanut renkaat koriin kiinni. Toki
niin lyhyeksi jäi, ettei voi pitkälläajalla sanoa miten toimisi.. Mielestäni lokareita saa leikellä tai vaihtoehtoisesti korottaa koria
isommilla koritolpilla, jos kuten itse teen, haluaa ajaa samalla korilla molempia ajoja.
Vielä kaikki tekniikan vaihtaminen kesken kisan kielletyksi niin parempi. Niin että vaihto on sallittua vain jos jotain hajoaa ja se hajoaminen pitää tarvittaessa näyttää toteen. Tekniikalla tarkoitan moottoria, noparia, näiden sijoittelua ja välityksiä.
Ajapa sillä pari minuuttia, niin löystyy kummasti. Eikö siellä nyt lue ihan selkeästi että vain täysin jäykkä on kielletty. Millään litkuilla ei saa täysin jäykkää, vaan tarvii sitten olla jo jotain kiinteää siellä diffissä.
Eli tässä tapauksessa pienikin liike eri suuntiin tulkittaisiin lukottomaksi, jolloin auto on kisalaillinen.
Eli tässä tapauksessa pienikin liike eri suuntiin tulkittaisiin lukottomaksi, jolloin auto on kisalaillinen.
Eikös melkein pitäisi sitten kokokierros ainakin pyöriä, ettei millään pari sentin pyörinnällä kepaisi. Ainakin itse näkisin lukoksi, jos ei koko kierrosta pyörisi vastakkaisiin suuntiin.
Missään tapauksessa ei aleta mitään bashailuja pitämään ennen katsastusta, vaan katsastus tehdään kylmiltään.
Toisella kädellä pidetään kiinni toisesta renkaasta ja toisella kädellä pyöritetään toista rengasta pari kierrosta ympäri.
Eikö siellä nyt lue ihan selkeästi että vain täysin jäykkä on kielletty. Millään litkuilla ei saa täysin jäykkää, vaan tarvii sitten olla jo jotain kiinteää siellä diffissä.
Eikös tässä SC11-luokan yhteislähdössä sitten nosteta pyörähtäneet autot pyörilleen, jos sattuneesta syystä sattuu jäämään pyörät taivasta kohti. Näin ainakin radoilla.
Käykö prolinen Baja bug kori sc11 luokkaan?
Korihan ei peitä pöyiä ylhäältä katsottuna..
Alunperin... se luotiin ihan vakioksi, jotta ratakuskit voisivat tulla sinne "vain renkaita vaihtamalla". No montako ratakuskia
olemme saaneet sinne? Ja nyt pari katoaa pois... tuo lause on siis täyttä potaskaa ja onkin korkea aika miettiä sc-luokan
tulevaisuutta, mitä SINÄ siltä haluaisit?
Jep, mitä jos vaan kieltolistalle moiset isot ja 2.2 renkuloilla ajettas?
Kannatetaanko?
Wanhat säännöt rulettaa... Melkein kerkesin tilata SC-lapaset mutta huomasinki että olin vain foumeja vaille ja tod.näkösesti Assoonki saa hieman weistämällä 2.2set alle ;)