Rc Formula OffRoad
September 23, 2017, 07:28:04 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Kisakalenteri 2017
 
   Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: SC Vannesääntö  (Read 872 times)
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« on: January 14, 2012, 11:24:52 PM »

SC Vannesääntö

Tänään pohdittiin tätä epäseikkaa melkosen aikaa ja todettiin, ettei toimi näin.
Eli tulevalle kaudelle: autossa tulee olla 2,2" vanteet, eli 2,8" kielletty. Markkinat
on pullollaan leventäviä vanteita, jotka varmasti menee sekä slässiin, että team
durangon autoihin, mutta 2,8" emme tule sallimaan. Nyky SC-autoilussahan EI OLE
sääntöä auton leveydelle, koska emme aja enää yhteislähtöä. Tämän johdosta voit
vapaasti levittää autoasi vanteidenkin avulla.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ellei ole valmis onkimaan markkinoilta sopivia
vanteita autoonsa, ei tarvitse ko. autolla ajaa. Kauden alkuun on liki 5kk, joten ehtii
vaihtaa kalustoakin, jos asia on siitä kiinni.

Päätös tehtiin yleisen tasatilanteen vuoksi, ettei anneta omaoikeuksia kellekään.
Pahoittelen tästä, ei kiva olla tätä julkaisemassa, mutta asia on näin ja jonkun
täytyy vaikeatkin asiat päättää.

Toki jos löytää muun keinon saada normi 2,2" vanteet autoon, niin siitä keksimään,
sitä ei suorilta kielletä. Edelleen renkaan leikkely, venytys ja foamilla pullottelu on kielletty,
renkaan halkaisija tullaan mittamaan kauden alussa, vilpistä sanktioo.
« Last Edit: January 14, 2012, 11:55:12 PM by Hadesbear » Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Arttu Ahtiainen
FOFF Competitor
*****
Posts: 552



View Profile WWW
« Reply #1 on: January 15, 2012, 12:19:06 PM »

durangossa häirittee toi 14mm hex viel joten en rupee kyl sopivia hexsejä sorvaamaan leventäville vanteille jotka tekee autosta viel heikomman ajaa. no kojootilla ajetaan sitten taas kahden edestä Smiley
Logged

Voit ottaa miehen ulos BMW:stä, muttet BMW:tä miehestä !
Zarizi Tech
RFOT
*****
Posts: 3517


RFOT


View Profile
« Reply #2 on: January 15, 2012, 12:55:42 PM »

durangossa häirittee toi 14mm hex viel joten en rupee kyl sopivia hexsejä sorvaamaan leventäville vanteille jotka tekee autosta viel heikomman ajaa. no kojootilla ajetaan sitten taas kahden edestä Smiley

Eikös siihen kuitenkin saa ostettua ihan 12mm hexinkin? Sääntöä on nyt pohdittu useita tunteja ja tää on nyt ainoa järkeenkäypä ratkasu, ettei renkaan korkeudella ym anneta tasoitusta.
Logged

Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz
Arttu Ahtiainen
FOFF Competitor
*****
Posts: 552



View Profile WWW
« Reply #3 on: January 15, 2012, 04:50:02 PM »

durangossa häirittee toi 14mm hex viel joten en rupee kyl sopivia hexsejä sorvaamaan leventäville vanteille jotka tekee autosta viel heikomman ajaa. no kojootilla ajetaan sitten taas kahden edestä Smiley

Eikös siihen kuitenkin saa ostettua ihan 12mm hexinkin? Sääntöä on nyt pohdittu useita tunteja ja tää on nyt ainoa järkeenkäypä ratkasu, ettei renkaan korkeudella ym anneta tasoitusta.

Ei saa ostettua pitää ihan itte tehdä ja semmonen tuskin kestää käytössä. krossariin saa 2.2" vannetta durangon hexsillä mutta sehän ei mahdu edessä kääntymään millään.
Miten toi renkaan korkeus kasvaa jos toisen sisä reunan leikkaa 2.8" sitä voidaan laskeskella keväällä mä leikkaan yhdet pantterit joka tapauksessä ton durangon vanteille että pääsee kokeilemaan onko tosta mihinkään ajellaan sillä sitten vaikka ilman pisteitten keräämis paineita.
Logged

Voit ottaa miehen ulos BMW:stä, muttet BMW:tä miehestä !
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!