Itse tuota koria pitelin kädessä, eikä se kyllä kiloa paina, hyvä jos puolta, ei hirveemmin tuntunut painavan.
Tarkoitushan ei ole ajaa romurallia, vaan rata-ajoa, joten vaikka vahingollisia osumiakin tulee, niin ei se "aito"
sc-kori nyt hipasusta hajoa (pl. maverick, joka p-a-s...). Se on sitten eri juttu, jos tahallaan vetäsee lämät,
mutta sitä tämä kaveri ei kyllä tee.
Eikö nyt olisi reilua antaa mahdollisuus kokeilla sc-foffin lisäksi yhteislähtöä, vaikka varmaan jää alkuerään,
mutta annettaisiin silti mahdollisuus uudelle harrastajalle, ettei nyt tuosta jää kiinni. En tiedä missä kohtaa
hommaa "aitoa" koria, se toki tulee, mutta tuleeko ennen mänttään on toinen juttu. Ei viittis tehdä kärpäsestä
härkästä, vaan vähän pilkettä silmäkulmaan niillekin, joille se on hankalampaa.
Erinäisiä faktoja voi aina kirjotella vaikka romaaniin saakka vaaroista ja muusta jutuista kategoria: "omatekoiset"
laparenkaat irtoavine lapoineen, mutta loppupeleissä se päätös saako ajaa lähdössä piilee järjestystaholla.
Jalovi: mitä "aitoa" koria olet ajatellut autoon, ihan slässin omaa vai? Milloin olet aikeissa hankkia sen?