Rc Formula OffRoad
November 19, 2017, 05:48:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Kisakalenteri 2017
 
   Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 13
  Print  
Author Topic: Short Course 1:10 & 1:12 autot  (Read 53069 times)
SlidSlide
RFOT
*****
Posts: 2451



View Profile
« Reply #20 on: February 28, 2010, 12:39:17 PM »

Luokkana mielestäni aivan loistava ajatus, mutta tuo auton käyminen renkaita vaihtamalla foffiin ja radalle vähän mielestäni ontuu. Varmasti onnistuu, mutta onko sellainen auto kummassakaan voittaja-auto. Kun nämä autot eivät kuitenkaan ole ilmaisia, eikä kisaaminen ole ilmaista, niin onko sillä oikeasti merkitystä käykö auto täysin samanlaisena kahteen eri lajiin.

Tämä on totta. Toki rata-asetukset muutenkin poikkeavat foffista ties kuinka paljon iskareiden kulmista painon sijotteluun. Öljyt haluttiin rajata löysiin, että rataa ajavilla ei olisi joka kerta foffiin vaihtaessaan urakkaa diffien kanssa. Radalla ei millään voi ajaa 500k öljyillä, ellei halua käristää moottoriaan. Tehdasvalmisteiset viritysosat sallitaan, eli torsenit on sallittu.

Omasta puolesta voi laittaa litkut vapaiksi, koska niitä on tosiaan mahdoton valvoa. Seuraava askel öljyjen vapaasta sallimisesta on lukkojen salliminen ja sitten meillä onkin toinen modiluokka. Tätä koitetaan välttää ainakin toistaiseksi. Täten öljysääntö menee seuraavasti:

Öljyt ovat vapaat. Autossa ei kuitenkaan saa olla lukkoefektiä edessä eikä takana. Rengasta pyörittäessä vastakkaisen puolen rengas ei saa pyöriä lukkomaisesti samaan suuntaan. Jos vastakkaisen puolen rengas pysyy paikallaan, tulkitaan se olevan sääntöjen mukaisissa öljyissä. Kaikki tehdasvalmisteiset autot hyväksytään sellasenaan oli sitten kiinteä tai keskidiffi.
Logged

Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #21 on: February 28, 2010, 01:19:43 PM »

Tämä hyvä ja selkeä! Toivotaan että luokka pysyy SC:nä eikä modimaistu liiakseltaan, lukkojahan emme tahdo,
joten reilulla pelillä hakemaan sopivaa öljyä. Omani pidän ainakin alkuun vakiona, kunnes huomataan, että sija
jää 600p päähän öljyjen takia, niin sitten aletaan leikkimään litkuilla  Cheesy

Edit. Lisäsin öljysäännön etusivulle.
« Last Edit: February 28, 2010, 01:22:08 PM by Dark Crusher » Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Penguin
FOFF Competitor
*****
Posts: 776


View Profile
« Reply #22 on: February 28, 2010, 02:53:29 PM »

Kuulostaa ihan hyvältä ja selvensi huomattavasti. Jos noita sääntöjä nyt oikein tulkitsin, niin keskidiffi on pakollinen, joten Traxxasin Slash 4x4 RTR ei siten vakiona kelpaa kahinoihin. Platinum Edition ja Ultimate Edition -mallit kelvannee tai RTR varustettuna keskidiffillä, jos niitä joskus vaikka tulisi varaosana saataville. Edit: opettelin lukemaan Smiley

Tuosta tehtaan pohjalevystä vielä sen verran, että tarkoitetaanko sillä kyseisen automallin vakiopohjalevyä? SC-autoihin kun on saatavilla autosta riippuen sekä auton valmistajan, että viritysosavalmistajien pohjalevysettejä, jotka ainakin ROAR-säännöillä jenkeissä ovat sallittuja. Sitä en ole seurannut mihin vääntö tuosta päättyi suomalaisten ratasääntöjen osalta. Meinaan vaan, että kuinka paljon peesataan noita ratasääntöjä vai käykö niin että radalle sallittu auto ei sitten kelpaakaan foffiin.

Tässä tulee nyt vähän kysymyksiä, eikä ne varmaan tähän edes lopu, mutta koittakaa kestää.

Edit:
Rengasta pyörittäessä vastakkaisen puolen rengas ei saa pyöriä lukkomaisesti samaan suuntaan. Jos vastakkaisen puolen rengas pysyy paikallaan, tulkitaan se olevan sääntöjen mukaisissa öljyissä.[/i]

Renkaiden ollessa ilmassa? Testasin kauden ajetulla CRT.5:n diffillä, että diffi ei edes ilman litkuja ole noin löysä, eikä ainakaan 1k silikonit tilannetta muuta. Toisaalta Traxxasin diffissä on kyoshon 500k silikoni öljyt, jotka on lapiotavaraa eli enemmän kiinteää kuin nestemäistä ja silti tuo ehto täyttyy.
« Last Edit: February 28, 2010, 03:10:47 PM by Penguin » Logged

Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #23 on: February 28, 2010, 03:06:41 PM »

Kuulostaa ihan hyvältä ja selvensi huomattavasti. Jos noita sääntöjä nyt oikein tulkitsin, niin keskidiffi on pakollinen, joten Traxxasin Slash 4x4 RTR ei siten vakiona kelpaa kahinoihin. Platinum Edition ja Ultimate Edition -mallit kelvannee tai RTR varustettuna keskidiffillä, jos niitä joskus vaikka tulisi varaosana saataville.

Slash sallitaan ehdottomasti, ei se keskidiffi ole pakollinen. Luokkaanhan pääsee 2wd ja 4wd, samoin keskidiffillinen tai
keskidiffitön, ei väliä. Selvennyksenä: Traxxas Slash 4x4 on sallittu.

Edit. päivitin etusivun viestiin tuon, että sallitaan keskidiffilliset/keskidiffittömät autot

Pohjalevystä sen verran, että tietenkin sääntö olisi hyvä olla foffissakin niin, että radalla ajavat ovat samalla linjalla.
Täten, jos radalle ei ole sallittu viritysosavalmistajien pohjalevyjä, niin ei kait foffiinkaan, ettei radalta tulevien tarvitse
rakentaa koko autoa "uudelleen" pärjätäkseen. Reilut säännöt, niin kilpaileminen on mielekästä. Tämä siis oma mielipiteeni,
mutta kertokoon joku radasäännöistä tietävämpi sallitaanko nuo virivalmistajan pohjat vai ei. Ehdottomasti sen täytyy
olla siten, että radalta pääsee mahdollisimman vaivattomasti kokeilemaan/kisaamaan foffiin.

Kysymyksiä on hyvä olla, saadaan asioita selville monista näkökulmista ja vielä ennen kauden alkamista.
Päästään sitten nauttimaan kaudesta hyvillä säännöillä ja suurella kilpailijamäärällä!  Cool
« Last Edit: February 28, 2010, 03:08:37 PM by Dark Crusher » Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #24 on: February 28, 2010, 04:28:47 PM »

Lisätään tuommoinen juttu vielä, eli keskidiffillisissä autoissa keskidiffin lukitseminen on sallittua,
sillä traxxasin slash 4x4 on keskidiffitön, joten näin ollen jos joku näkee hyötyvänsä keskidiffinsä
lukitsemisesta on se sallittua.
Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Penguin
FOFF Competitor
*****
Posts: 776


View Profile
« Reply #25 on: February 28, 2010, 05:44:47 PM »

Suomen osalta ei noista sääntökeskusteluista ota tolkkua mikä on sallittua ja mikä ei, varsinaisia sääntöjä en vielä löytänyt mistään. Toisaalta halutaan vapaampia sääntöjä, mutta esim. DIY-osien osalta mielipiteet jakautuvat jyrkästi kahtia, toisten vastustaessa niitä ja toisten halutessa sallia kaiken. Jenkkien ROAR 2010 -sääntöjen mukaan DIY-osille ei varsinaisesti ole mitään kieltoa, joskin joissakin kisoissa on ollut mm. sääntö, että pohjalevyn tulee olla tuotannollisesti valmistettu (muista osista ei mainintaa). Tuokin on niin veteenpiirrettyä, sillä ainakin osa jenkeissä myytävistä tuon säännön täyttävistä pohjalevyistä on täysin DIY-osia, jotka on tehty autotallipajassa.

Mielestäni tuossa on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko niin, että pohjalevyn/rungon pitää olla auton valmistajan kyseiseen autoon tarkoittama alkuperäinen pohjalevy/runko tai sitten täysin vapaasti mikä tahansa mittasäännöt täyttävä pohjalevy/runko. Ensimmäiseen mielestäni mahtuu myös auton valmistajan vaihtoehtoiset pohjalevyt/rungot, sikäli kun ne ovat vapaasti saatavilla, mutta ei muiden valmistajien pohjalevyt/rungot.

Sama tietty pätee kaikkiin muihinkin osiin ja kun toiset autot ovat suoraan valmiimpia kisakäyttöön kuin toiset, niin viriosien käyttö pitää olla sallittua.

ROAR 2010 -säännöistä poimittuna vähimmäis- ja enimmäismittoja SC-autolle:

Kohde                                       Rajoitus       TakavetoNeliveto
AkseliväliVähintään 320 mm (12.59 in)320 mm  (12.59 in)
Enintään 335 mm (13.19 in)335 mm (13.19 in)
KokonaispituusVähintään 540 mm (21.25 in)511 mm (20.10 in)
Enintään 568 mm (22.36 in)568 mm (22.36 in)
KokonaisleveysVähintään 290 mm (11.42 in)273 mm (10.75 in)
Enintään 296 mm (11.65 in)296 mm
PainoVähintään 2098 g (74 oz)2505 g (88 oz)
KokonaiskorkeusVähintään 199 mm (7.835 in)199 mm (7.835 in)
Vanteet
Sisäpuolinen kehän halkaisijaEnintään76.20 mm (3.0 in)76.20 mm (3.0 in)
Ulkopuolinen kehän halkaisijaEnintään55.88 mm (2.2 in)55.88 mm (2.2 in)
Leveys kehältä mitattuna Enintään 39.37 mm (1.55 in)39.37 mm (1.55 in)
Kokonaisleveys Enintään41.91 mm (1.65 in)41.91 mm (1.65 in)
Renkaat
Halkaisija asennettunaVähintään106.68 mm (4.20 in)99 mm (3.90 in)

Lisäksi autoissa oltava etu- ja takapuskuri, joka ei saa olla metallinen. Etupuskurin minimileveys on 171.45 mm (6.750 in) ja se saa olla ulottua leveyssuunnassa enintään suorassa olevan eturenkaan sisäreunan tasalle.

Foffissa tietty tulee mieleen että nuo pitkät takaylitykset noissa autoissa eivät ole mitenkään etenemistä auttavia, joten kuinka paljon autosta saa riipiä osaa pois foffia varten ja esim. lyhentää siten takaylitystä kasvattaen samalla jättökulmaa. Etuylitykset noissa on jotenkin maltillisempia, mutta kyllähän edessäkin on tehtävää lähestymiskulman kasvattamiseksi.

Jos halutaan pitää vakioluokkana, niin sitten pitäisi olla nuo samat pituusrajoitukset voimassa. Niissä vaan on sellainen huomionarvoinen seikka, että nelivetoisissa sallitaan pienempi takaylitys ja pienemmät renkaat. Saavat olla myös kapeampia, mutta en tiedä onko siitä foffissa suuremmin etua. Lisäksi nelivetoisen tulee olla reilut 400 g painavampi.
Logged

Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile
SC-2
Jr. Member
**
Posts: 42


View Profile
« Reply #26 on: February 28, 2010, 06:02:03 PM »

No nyt saitte yhden mukaan tikkakoskelle. Taitaa olla 2wd Slashissa vakiona eniten maavaraa, itseltä löytyy.  Cool
Edit. Eka viesti.
Hyvä että JKL seudullakin tulee lisää väkeä mukaan,saadaan kohta JKL vs TRE väännöt kaudelle 2010! Sen verran tarkennusta kisapaikkaan JKL seudulla että vielä avoinna mutta tarkennetaan tässä keväämmällä lisää..... Wink mutta jos tiedät sorakeisareita tai muuten suhteita mahdollisiin ajopaikkoihin niin ota yhteyttä esim. YV:llä.
No Äänekoskella asustellaan, mutta eihän täältä jyväskylään pitkä matka ole. Entäs miten lisennsit?
« Last Edit: February 28, 2010, 06:04:12 PM by SC-2 » Logged
SlidSlide
RFOT
*****
Posts: 2451



View Profile
« Reply #27 on: February 28, 2010, 06:12:09 PM »

Suomen osalta ei noista sääntökeskusteluista ota tolkkua mikä on sallittua ja mikä ei, varsinaisia sääntöjä en vielä löytänyt mistään. Toisaalta halutaan vapaampia sääntöjä, mutta esim. DIY-osien osalta mielipiteet jakautuvat jyrkästi kahtia, toisten vastustaessa niitä ja toisten halutessa sallia kaiken. Jenkkien ROAR 2010 -sääntöjen mukaan DIY-osille ei varsinaisesti ole mitään kieltoa, joskin joissakin kisoissa on ollut mm. sääntö, että pohjalevyn tulee olla tuotannollisesti valmistettu (muista osista ei mainintaa). Tuokin on niin veteenpiirrettyä, sillä ainakin osa jenkeissä myytävistä tuon säännön täyttävistä pohjalevyistä on täysin DIY-osia, jotka on tehty autotallipajassa.

Mielestäni tuossa on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko niin, että pohjalevyn/rungon pitää olla auton valmistajan kyseiseen autoon tarkoittama alkuperäinen pohjalevy/runko tai sitten täysin vapaasti mikä tahansa mittasäännöt täyttävä pohjalevy/runko. Ensimmäiseen mielestäni mahtuu myös auton valmistajan vaihtoehtoiset pohjalevyt/rungot, sikäli kun ne ovat vapaasti saatavilla, mutta ei muiden valmistajien pohjalevyt/rungot.

Pohjalevy joko valmistajan tai valmistajan vaihtoehtoinen. Omien rakentelu on siksi kiellettyä, ettei pärjätäkseen tarvi rakentaa DIY-pohjalevyä.

Lisäksi autoissa oltava etu- ja takapuskuri, joka ei saa olla metallinen. Etupuskurin minimileveys on 171.45 mm (6.750 in) ja se saa olla ulottua leveyssuunnassa enintään suorassa olevan eturenkaan sisäreunan tasalle.

Foffissa tietty tulee mieleen että nuo pitkät takaylitykset noissa autoissa eivät ole mitenkään etenemistä auttavia, joten kuinka paljon autosta saa riipiä osaa pois foffia varten ja esim. lyhentää siten takaylitystä kasvattaen samalla jättökulmaa. Etuylitykset noissa on jotenkin maltillisempia, mutta kyllähän edessäkin on tehtävää lähestymiskulman kasvattamiseksi.

Omasta mielestäni puskurisäännön voi pitää sellaisenaan. Lisäsimme vakio korin pakollisen käytön sääntöihin. Muidenkin kohtien osalta voisimme mennä ROAR-sääntöjen mukaan säännöissä ilmeneviä poikkeuksia lukuunottamatta.
Logged

Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #28 on: February 28, 2010, 07:30:33 PM »

Entäs miten lisennsit?

Jos foffia meinasit, niin meillä ei lisenssejä vaadita  Wink

Elikkä SC-luokan pari lisäsääntöä kaikille selväksi:
- etu-ja takapuskuri on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffissakin.
- SC koripakko (kaikki tehdasvalmisteiset sallitaan) ajettava niin yhteislähdössä kuin foffisakin.


Näin saadaan autoista taas piirteiltään samanlaisia, korit on samat rinteessäkin = luokka näyttää samalta.
« Last Edit: February 28, 2010, 08:54:04 PM by Dark Crusher » Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
SC-2
Jr. Member
**
Posts: 42


View Profile
« Reply #29 on: February 28, 2010, 07:34:35 PM »

No hyvä, kyllä teiän passaa.  Cheesy
Logged
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #30 on: February 28, 2010, 07:37:17 PM »

Se on helppoo tää foffi  Cool
Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #31 on: February 28, 2010, 07:39:36 PM »

No hyvä, kyllä teiän passaa.  Cheesy

Vai tarkoititko, että onko foffissa joku maksu? Meni itellä toi nyt ihan ulapalle..
Eli kausimaksu meillä toki on, kun kauden päätteeseen palkinnot ym.. hommataan,
tuolta lisäinfoa siitä: http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=2268.0

Niin ja jos vaan yhden kisan ajaa, niin se on ilmanen/ensimmäinen kisa on ilmainen.
Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
SC-2
Jr. Member
**
Posts: 42


View Profile
« Reply #32 on: February 28, 2010, 07:53:28 PM »

Juu niin olin ymmärtävänäni. Kysyinkin sitä jo tuolla. Lisenssillä tarkoitin vain sitä, että onko sitä niinkuin krossissa, mutta tuli kerralla vastaus kaikkeen.
Logged
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #33 on: February 28, 2010, 08:06:51 PM »

Luokalle on nyt sitten 4wd autojen osalta tehty painoraja, eli 4wd autojen minimipaino on 2,5kg.
2wd autoille ei ole rajoitusta. Kyseiset sääntölisäykset löytyvät myös etusivulta. Slidellä on puntari,
joten painot punnitaan ennen kisaamista, eli enkelin kevyet autot hakemaan kinkkua kaupasta, niin
puntari on laillisissa mitoissa  Grin Eiköhän tuo 2,5kg tule ihan vaivattomasti autoa rakentaessa.
Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Penguin
FOFF Competitor
*****
Posts: 776


View Profile
« Reply #34 on: February 28, 2010, 08:24:33 PM »

Omasta mielestäni puskurisäännön voi pitää sellaisenaan. Lisäsimme vakio korin pakollisen käytön sääntöihin. Muidenkin kohtien osalta voisimme mennä ROAR-sääntöjen mukaan säännöissä ilmeneviä poikkeuksia lukuunottamatta.

Great! ROAR 2010 säännöt kokonaisuudessaan: 2010 ROAR Rule Book. SC-autojen säännöt sivuilla 67-69.
Logged

Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile
TomiKoo
Full Member
***
Posts: 75


View Profile
« Reply #35 on: February 28, 2010, 08:46:08 PM »

Elikkä SC-luokan pari lisäsääntöä kaikille selväksi:
- etu-ja takapuskuri on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffissakin.
- SC-auton vakiokori on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffisakin.


Onko tuo korisääntö pakko olla noin? Monille SCRT10:n vakiokoppa on hankala juttu radalla; normirenkaat ei meinaa mahtua, maali ei pysy, vaikkaa hioo ja alkuperäinen koppa on useilla mennyt parin ekan ajon jälkeen heikkoon kuntoon.  Itse en halua enää vakiokoppaa hankkia, vaan käytän tillalla esim JConseptin Truth-koppaa (Asso SC10 tarkoitettua) joka toimii radalla hyvin ja käsittääkseni on kilpailuissakin täysin kelvollinen. Tuolla ajaisin mieleläni myös FOFF:ssa.

Tomi
Logged

| Xray T2R Pro & X10 & XB808 | 3x Axial AX-10 & SCX-10 & SWX-10 | Maverick Strada SC | Hong Nor SCRT10 & X2 CRT | Spektrum DX3R |
SlidSlide
RFOT
*****
Posts: 2451



View Profile
« Reply #36 on: February 28, 2010, 08:48:54 PM »

Elikkä SC-luokan pari lisäsääntöä kaikille selväksi:
- etu-ja takapuskuri on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffissakin.
- SC-auton vakiokori on pakko pitää niin yhteislähdössä kuin foffisakin.


Onko tuo korisääntö pakko olla noin? Monille SCRT10:n vakiokoppa on hankala juttu radalla; normirenkaat ei meinaa mahtua, maali ei pysy, vaikkaa hioo ja alkuperäinen koppa on useilla mennyt parin ekan ajon jälkeen heikkoon kuntoon.  Itse en halua enää vakiokoppaa hankkia, vaan käytän tillalla esim JConseptin Truth-koppaa (Asso SC10 tarkoitettua) joka toimii radalla hyvin ja käsittääkseni on kilpailuissakin täysin kelvollinen. Tuolla ajaisin mieleläni myös FOFF:ssa.

Tomi

Säännöissä lukee kyllä, että kaikki SC-autoihin tehdasvalmistetut korit ovat sallittuja. Omasta puolestani korin voi ottaa vaikka toisen merkkisestä autosta, jos niin haluaa.
Logged

Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #37 on: February 28, 2010, 08:51:54 PM »

Joo, tuli itselle virhe, eli kaikki tehdasvalmisteiset SC korit sallitaan, joten ei hätää!
Voit laittaa eri korin, kunhan tehdas SC, joten ei kun osanottolistalle mukaan  Smiley

Koritolpista sen verran, että niitä saa jatkaa siten, että koria voi nostaa hitusen korkeammalle.
Näin voi tehdä, jos esim laparenkaat ottavat koriin kiinni.
Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Penguin
FOFF Competitor
*****
Posts: 776


View Profile
« Reply #38 on: February 28, 2010, 10:38:37 PM »

Miksi sen korin pitäisi olla jokin "tehdaskori"? Eikö se nyt riitä, että on vaan SC-sääntöjen mukainen kori. Tai jopa väljennetysti niin, että sen pitää olla ei-metallinen autonkori, joka ulottuu puskurista puskuriin ja peittää renkaat (silloin kun autossa on SC-renkaat alla). Ero SC-sääntöihin on se, että niissä on nipotusta mm. tuulilasin mitoista ja muusta tarpeettomasta.

Toinen koriin liittyvä homma on laparenkaat. Ne varmaan saa tulla leveämmälle kuin mitä auton kori on, muuten voi ainakin osalla autoista jäädä rengasvaihtoehdot aika vähiin. Vaihtoehtoisesti alkaa sitten jo tarvitsemaan kunnon vinkkejä millä vanne+rengas -yhdistelmällä missäkin autossa saa laparenkaat mahtumaan korin sisään.

Tuosta rungosta vielä: Eikö sen voisi sääntöihin kirjoittaa ihan niin, että rungon/pohjalevyn pitää olla auton valmistajan kyseiseen autoon tarkoittama. Nyt luen tuota niin, että esim. Slashiin voi laittaa vaikka Gorillamaxxin hiilikuiturungon ja siihen voikin sitten polttaa yhden auton hinnan.
Logged

Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile
Hadesbear
RFOT
Foff Guru
*****
Posts: 6537


www.rc-foff.net


View Profile WWW
« Reply #39 on: February 28, 2010, 10:46:28 PM »

Laparenkaat saavat tulla korista ulos se on selvä, eikä sillä haluta rajata mahdollisia autoja pois.
Sitten yhteisajossa kun alla vakkarirenkaat, niin pitäisi renkaiden mahtua koriin somasti.

Kirjataan sääntöihin ylös tuo runkoasia, eli kuten kirjoiti:
"rungon/pohjalevyn pitää olla auton valmistajan kyseiseen autoon tarkoittama"
Logged

Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN
Pages: 1 [2] 3 4 ... 13
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!